Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProberen

Proberen

63 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik woon in omstreken Amersfoort,
Ik heb al veel mensen gezien die hieraan verslaafd zijn, daarom weet ik ook zeker dat ik het ook echt bij één keer laat. Het lijkt mij namelijk wel een ervaring die ik een keer wil meemaken!
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
^Eindelijk iemand die het kort en bondig samenvat.


OT: Als je toch beslist om het te doen, schrijf dan een uitgebreid tripraport, zodat wij het niet meer moeten proberen! :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk je niet dat als je bruin onderdeel maakt van de 'happy times' (zoals bv een vakantie) dat je op een gegeven moment die associatie niet meer los kan koppelen? Dat je dan hero moet doen omdat je anders geen vakantie hebt?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Die herrinering blijft altijd in the back of your mind, and it will fuck you up when the time is right.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het wel mee eens, en zoals meerderen al gezegd hebben: niemand is van plan verslaafd te worden...

Verder .. mocht je het gaan proberen .. de kans is ontzettend groot dat je misselijk wordt en gaat braken, je lichaam is de stof niet gewend en het is dus niet te voorkomen eigenlijk. Ja... door het niet te doen, wat verreweg het beste is. Maargoed, do as you please.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verder .. mocht je het gaan proberen .. de kans is ontzettend groot dat je misselijk wordt en gaat braken, je lichaam is de stof niet gewend en het is dus niet te voorkomen eigenlijk. Ja... door het niet te doen, wat verreweg het beste is. Maargoed, do as you please.
Klik om te vergroten...
Hier was ik al bang voor idd. Naja, pas als ik een leven heb opgebouwd, dan zou ik het wel aandurfen om 1x in het jaar heroine te gaan gebruiken. Maar dat is pas als ik een jaar of 25 ben zoals ik al eerder had vermeld op het forum.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#6
dus nu heb je geen leven? lijkt me toch rot :wink:

wat me nog rotter lijkt, is ALS je eenmaal een menswaardig leven hebt opgebouwd, je dat dan gewoon keihard op het spel gaat zetten alleen maar om een beetje een roes te krijgen ... tsjah ...

:rolleyes:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jcutter heeft gewoon aandacht nodig.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
ArieKanariE zei:
dus nu heb je geen leven? lijkt me toch rot :wink:

wat me nog rotter lijkt, is ALS je eenmaal een menswaardig leven hebt opgebouwd, je dat dan gewoon keihard op het spel gaat zetten alleen maar om een beetje een roes te krijgen ... tsjah ...

:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Zeker heb ik wel een leven, alleen moet je sterker in je schoenen staan wil je met dit soort middelen gaan rotzooien. Ik ben geboren met een fascinatie voor drugs, met name: hero. Ik ben van mening dat ik later niet eens de kans krijg om een hero verslaving op te bouwen, gezien ik dan samen woon en veelste veel van mijn leven hou die ik op dat moment heb. Als ik 1x in het jaar ga chinezen als ik op vakantie ben, dan heb je 2 mooie herinneringen en je chineest dan niet in de omgeving waar jij je dagelijkse sleur lijd. Tuurlijk is het mogelijk dat ik dan ook moeilijke tijden moet doorstaan en denk aan die vakantie waar ik dat lekkere gevoel van smack ervaarde. Dat zal niks meer dan een mooie herinnering blijven en zorg dan ook dat ik me eerst zeer gelukkig voel en geen shit heb, voordat ik weer eens een keertje ga chinezen.

At Riel: Erg simpel om dat van mijn post op te maken. Ik zit met vragen en dat stel ik nu. Erg jammer dat mensen nooit goed nadenken voordat ze aan middelen beginnen. Dat is een fout die ik niet wil maken.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat zou goed kunnen. Op de manier waarop ik nu bezig ben, ken ik mezelf goed genoeg om te weten waar ik de fout in kan gaan. Misschien dat ik me niet voldaan zou voelen als ik een keer geen smack op vakantie heb gehad. Dat is dan voor mij ook een reden om te denken dat het verstandig is om geen smack meer te nemen en dat bij mij ik van een jaar terug te laten.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter123 zei:
At Riel: Erg simpel om dat van mijn post op te maken. Ik zit met vragen en dat stel ik nu. Erg jammer dat mensen nooit goed nadenken voordat ze aan middelen beginnen. Dat is een fout die ik niet wil maken.
Klik om te vergroten...

ik maak het op van AL je posts en je gedrag.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamWeaver zei:
Denk je niet dat als je bruin onderdeel maakt van de 'happy times' (zoals bv een vakantie) dat je op een gegeven moment die associatie niet meer los kan koppelen? Dat je dan hero moet doen omdat je anders geen vakantie hebt?
Klik om te vergroten...

G*ddam*, wat verlang ik naar een vakantie, nu ik het zo lees :wink:

Gr., Eend
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Riel zei:
jcutter123 zei:
At Riel: Erg simpel om dat van mijn post op te maken. Ik zit met vragen en dat stel ik nu. Erg jammer dat mensen nooit goed nadenken voordat ze aan middelen beginnen. Dat is een fout die ik niet wil maken.
Klik om te vergroten...

ik maak het op van AL je posts en je gedrag.
Klik om te vergroten...
En dat stoort je? Als ik met mijn 'vaagheid' mensen in twijfel wil nemen, omdat ik zelf daar de humor wel van inzie; gun je mij dat lolletje toch wel?
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#13
bruin

eindhoven prive bricht?
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: bruin

FieldofDreams zei:
eindhoven prive bricht?
Klik om te vergroten...
je bent wel desperate hè?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dromenveld, zoek liever eerst 'ns iemand om je schrijfvaardigheid wat bij te spijkeren.

:P
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#16
zattie bij jullie ook al in je prive?

voor alle duidelijkheid foD ... ik ben totaal NIET gediend van vragen in mijn prive naar het verkrijgen van drugs of aanbiedsels van welke vorm van drugs dan ook ...

:wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nick de Neger zei:
3... 2... 1... BAN!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Abra kadavera!
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick, lees je inbox is :rolleyes:
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#19
25 jaar geleden wilde ik het ook ''een keertje proberen''. Nu ben ik zo'n 12 afkickpogingen verder en subuxone werkt bij mij niet na 25 jaar methadongebruik. Ik heb chronische pijn en voel me al bijna 10 jaar klote (fysiek). Ik ben namelijk bijna 10 jaar geleden gestopt met bruin maar stoppen met methadon is een ander verhaal...
Nee, echt, probeer het die kutzooi, vooral doen, lachen man.
NOT
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#20
En by the way: ik ben ook met speed begonnen op mijn 15de.. en vond heroine geweldig daarna, dus probeer het svp niet, ook niet 'één keer'

Oja, en reken maar dat je - als je het persé wilt proberen - de eerste keer kotsend in de plee hangt... als ie goed is tenminste

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."