#1
Ik zeg je eerlijk Jcutter, ik kan je woorden helaas niet tot een leesbare tekst omvormen. Dus als ik je niet goed begrijp, probeer je dan wat duidelijker uit te drukken alsjeblieft?!
Of jij op dit moment niet gemakkelijk ergens op terug kan vallen; dat kan enkel jij beantwoorden.
Hero ga je niet gebruiken zodra je problemen hebt. Wanneer je eens Hero hebt gebruikt, is de kans groot om dit te gebruiken. Simpelweg omdat het gewoon één van de lekkerste gevoelens is!
Hero geeft je niet bepaald een "slap aftreksel" van een goed gevoel. Maar ja, dit is ook niet te begrijpen wanneer je het nooit gebruikt hebt. Ik zou hier eventueel naast kunnen zittten, kan namelijk enkel voor mezelf spreken![:wink:]()
Ter info:
Ik zou Hero helemaal niet zo'n slechte drug vinden, zolang ik nog alleen zou wonen. Ik heb gelukkig niet zoveel ellende als menig ander gebruiker hier mee hoeven maken. Het enige échte nadeel was dat mijn sociale leven op een laag pitje stond; ik lag in mijn vrije tijd eigenlijk "fulltime" in een wereld tussen slapen en wakker in (het knikkebollen). En tja, dat is nu eenmaal een vij persoonlijke beleving![:wink:]()
Of je goed zit met wat jij schrijft kan ik niet beoordelen. Je zit goed zolang je van de Bruin afblijft
Je zal het gevoel immers nooit meer vergeten. Zie het als je lievelingseten, dit blijft je ook altijd bij, of niet?!
Grt.,
Het Bruine Bad-eendje
Of jij op dit moment niet gemakkelijk ergens op terug kan vallen; dat kan enkel jij beantwoorden.
Hero ga je niet gebruiken zodra je problemen hebt. Wanneer je eens Hero hebt gebruikt, is de kans groot om dit te gebruiken. Simpelweg omdat het gewoon één van de lekkerste gevoelens is!
Hero geeft je niet bepaald een "slap aftreksel" van een goed gevoel. Maar ja, dit is ook niet te begrijpen wanneer je het nooit gebruikt hebt. Ik zou hier eventueel naast kunnen zittten, kan namelijk enkel voor mezelf spreken
Ter info:
Ik zou Hero helemaal niet zo'n slechte drug vinden, zolang ik nog alleen zou wonen. Ik heb gelukkig niet zoveel ellende als menig ander gebruiker hier mee hoeven maken. Het enige échte nadeel was dat mijn sociale leven op een laag pitje stond; ik lag in mijn vrije tijd eigenlijk "fulltime" in een wereld tussen slapen en wakker in (het knikkebollen). En tja, dat is nu eenmaal een vij persoonlijke beleving
Of je goed zit met wat jij schrijft kan ik niet beoordelen. Je zit goed zolang je van de Bruin afblijft
Grt.,
Het Bruine Bad-eendje
