Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProberen

Proberen

63 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zeg je eerlijk Jcutter, ik kan je woorden helaas niet tot een leesbare tekst omvormen. Dus als ik je niet goed begrijp, probeer je dan wat duidelijker uit te drukken alsjeblieft?!

Of jij op dit moment niet gemakkelijk ergens op terug kan vallen; dat kan enkel jij beantwoorden.

Hero ga je niet gebruiken zodra je problemen hebt. Wanneer je eens Hero hebt gebruikt, is de kans groot om dit te gebruiken. Simpelweg omdat het gewoon één van de lekkerste gevoelens is!

Hero geeft je niet bepaald een "slap aftreksel" van een goed gevoel. Maar ja, dit is ook niet te begrijpen wanneer je het nooit gebruikt hebt. Ik zou hier eventueel naast kunnen zittten, kan namelijk enkel voor mezelf spreken :wink:

Ter info:
Ik zou Hero helemaal niet zo'n slechte drug vinden, zolang ik nog alleen zou wonen. Ik heb gelukkig niet zoveel ellende als menig ander gebruiker hier mee hoeven maken. Het enige échte nadeel was dat mijn sociale leven op een laag pitje stond; ik lag in mijn vrije tijd eigenlijk "fulltime" in een wereld tussen slapen en wakker in (het knikkebollen). En tja, dat is nu eenmaal een vij persoonlijke beleving :wink:

Of je goed zit met wat jij schrijft kan ik niet beoordelen. Je zit goed zolang je van de Bruin afblijft :wink: Je zal het gevoel immers nooit meer vergeten. Zie het als je lievelingseten, dit blijft je ook altijd bij, of niet?!

Grt.,

Het Bruine Bad-eendje
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bedoelde dat hero als een (snelle, voldoende) beloning gaat dienen.
Je hebt het perfect uitgelegd. Hero is imo dan meer voor als je toch al kapot bent, komt te overlijden of zodanig sterk in je schoenen staat dat je het aankan, maar daar gaan mensen al vaak de fout in. Arrogante, ontwetende; mensen dan :wink:
Bedankt voor de moeite.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
..

als je presee een rush wil

koop 1 kilo maanzaad

gooi dit in een pan ofzo
doe er 1 liter water bij

citroen sap ( 2 geperste citroenen )

laten staan ( je kan het verwarmen tot 50c. )
( 1 uurtje )

dan even schudden ( roeren )

dan nog 30 min laten staan

op drinken ..

en Buzz... :wave:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
^

U is banketbakker?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geef de auteur van dit topic 1 hint. 1 shot en je toekomst is verneukt!
:wave:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

Albino zei:
Nee niet eindelijk, een klein maandje was het maar. Ik kwam er snel achter dat het nogal slecht voor je is om het vaak te doen..
Het is gewoon goed nadenken als je iets gebruikt, je kiest er zelf voor om er mee verder te gaan in het begin, als je zo dom bent om dat te doen moet je dat zelf weten maar zo steek ik niet meer inelkaar.
Klik om te vergroten...

Het spijt me zeer maar nu zit je het wel heel erg te relativeren, maar dat het alleen al in je hoofd op komt om Heroine te proberen terwijl je al verslaafd bent geweest aan speed... wie hou je nou voor de gek?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor ik heroïne probeerde heb ik ook een speedprobleem gehad. 'k Heb toen een jaar bijna dagelijks speed gebruikt. Na dat jaar was ik psychisch en lichamelijk een wrak maar stoppen met speed vond ik niet zo moeilijk. Ik heb nu zelf bijna een afkeer van speed. Het zegt me niks meer. Bah! Met heroïne is dat wel even anders. Sinds ik dat gebruikt heb is het altijd m'n favoriete drug geweest.

Jij hebt het geluk om je hier goed te kunnen informeren voor je het gaat gebruiken. Luister dan naar de mensen hier die eraan verslaafd zijn geweest, silverfish, ariekanarie, speeseend en ikzelf, allemaal zeggen we: niet aan beginnen! Je hebt er geen ervaring mee, hou het zo!

Je bent nog zo jong, zoek een goed meisje, liefde is de beste drug! :wink:

Edit: als je verslaafd bent geweest aan speed, dan ben je verslavingsgevoelig. Reden te meer om niet met zwaardere drugs te experimenteren. Moest ik weten wat ik nu weet, ik zou het ook anders gedaan hebben. :wave:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hoort mensen zeggen dat je na 1 keer geestelijk al verslaafd kan zijn, maar je kan je er eigenlijk niks bij voorstellen. Althans, dat heb ik dan. Iets dat zoooo ontzettend lekker is dat je nooit meer zonder wilt. Mensen die het gevoel niet kennen kunnen zich er denk ik geen voorstelling van maken. Ik weet het alleen van verhalen.

Ja, er zijn mensen die er na 1 keer vanaf kunnen blijven, toch hoor ik wel vaak dat die mensen er ook nog best vaak aan terug denken. Als je verslavingsvatbaar bent, al is het maar een beetje, zou er ik sowieso al niet aan beginnen als ik jou was. Je weet niet wat je in gevaar brengt. Hier kun je alle levensverhalen lezen. Mensen die op dit forum zetten hoeveel spijt ze hebben van het beginnen aan heroïne, verhalen zoals die van Fnea, het terugvallen van needle of de mensen die hier enkel komen om hun verhaal even kwijt te zijn. Mensen bij wie de relaties kapot zijn gegaan omdat de partner gebruikt en noem het allemaal maar op. Verdiep je er eerst beter in voor je gaat rondbazuinen dat je het wilt proberen. Je wilt het écht niet proberen.

De tarzan in je die opzoek is naar avontuur heeft vast nog wel wat alternatieven.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik woon in omstreken Amersfoort,
Ik heb al veel mensen gezien die hieraan verslaafd zijn, daarom weet ik ook zeker dat ik het ook echt bij één keer laat. Het lijkt mij namelijk wel een ervaring die ik een keer wil meemaken!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee Eendje, ik zie (denk ik) de gevaar wel. Ik denk dat ik nu niet echt iets heb om makkelijk terug op te kunnen vallen als het leven moeilijk word. Na het roken van hero heb je dat wel. Inplaats de problemen op te lossen en de slappe aftreksel goede gevoel, waar je langzaam weer in groeit, is niet meer genoeg. Zit ik goed?
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi,
Ik zit er al een tijd over te denken om een keertje heroine te proberen.
Ik ben verslaafd geweest aan speed en dat hoef ik echt nooit meer!
Ik weet dat een heroine verslaving 10x erger is dus het zal zowiezo éénmalig zijn.
Als ik het doe zou ik het chinezen omdat een spuit in mijn arm doen me helemaal niks lijkt, ik ben al bang voor bloedprikken dus laat staan dit.

Nu zijn mijn vragen;
Hoeveel moet je nemen voor een eerste keer?
Is er een grote kans dat je misselijk word en is dit te voorkomen?

Ik wil het één keer doen maar dan ook goed, dus niet dat ik half kotsend op de grond lig.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je in het noorden woont, dan wil ik met je mee doen :wink:
Ik moet dat ook een keer hebben meegemaakt. Ik weet dat het niet voor niks is dat mensen op ten duur hun kont gaan verkopen voor wat smack, dus laat ik het bij 1x in het jaar tijdens een koude winter periode of als je op vakantie bent zodat het wel erg bijzonder blijft. Dit moet natuurlijk geen dagelijkse ritueel worden.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Albino zei:
Hoi,

Ik weet dat een heroine verslaving 10x erger is dus het zal zowiezo éénmalig zijn.
Klik om te vergroten...

:)

Dat nam ik me zo'n 25 jaar geleden ook voor.
Vervolgens ca. 20 jaar verslaafd geweest.

Momenteel al weer ca 5 jaar incidenteel recreatief gebruiker; 't kan dus wel.

:wave:
Maar weet waar je aan begint!!!
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
jaja zei:
Albino zei:
Hoi,

Ik weet dat een heroine verslaving 10x erger is dus het zal zowiezo éénmalig zijn.
Klik om te vergroten...

:)

Dat nam ik me zo'n 25 jaar geleden ook voor.
Vervolgens ca. 20 jaar verslaafd geweest.

Momenteel al weer ca 5 jaar incidenteel recreatief gebruiker; 't kan dus wel.

:wave:
Maar weet waar je aan begint!!!
Klik om te vergroten...
Volgens mij nemen alle verslaafden zich in het begin voor niet verslaafd te raken :openmouth:

En een vette big-up dat je de verslaving onder de duim hebt gekregen
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
^
Mooi gezegd :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Neem die shit gast, niet omdat je het eigenlijk niet moet doen. Maar omdat je zo'n arrogant balletje bent die denkt alles aan te kunnen.

Ik maak geen verwijten, maar een speed verslaving van één maand is ook niet "je van het".
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
kut de krab

Deze rakker is al verslaafd voordat hij de Bruin heeft aangeraakt :wink:

Voor mijn Hero-ervaring van acht jaren, was ik nog nooit ergens verslaafd aan geweest. Nou ja, hooguit aan sex dan :) Sterker nog, ik had juist een bloedhekel aan mensen die hun peukje per se moeten roken omdat er anders iets op psychisch en lichamelijk gebied met hun zou gaan gebeuren. Suiker, koffie, sigaretten, alcohol, blowen, speed - pillen etcetera, alles deed ik met deze grens; geen verslaving! Zodra ik merkte dat het vaker werd dan eens per - vul in - gooide ik de rem erop.

Hero heeft mijn harde veroordelingen naar anderen toe flink op z'n kop gezet. Nu was ik de zwakke zak met een probleem en niet zo'n klein probleempje ook. De gedachten zijn niet zoveel veranderd, wel mijn gevoel van zelfwaarde. Misschien ben ik nu een héél klein milder naar anderen toe met een verslaving.

Kortom, ik denk dat Hero vrijwel iedereen verrast. Lees nu 't topic "rendement". Ik heb Mega-veel respect voor Fuller, dat hij de hoeveelheid al reeds vier jaren tot dat minimum heeft kunnen beperken. Maar zelfs hij komt nu tot het inzicht dat het anders gaat dan hij zelf berekend / op gerekend had. En met hem de rest van de Hero-club, naar mijn mening!

Gr.,

Eend
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

acidboy zei:
Verder .. mocht je het gaan proberen .. de kans is ontzettend groot dat je misselijk wordt en gaat braken, je lichaam is de stof niet gewend en het is dus niet te voorkomen eigenlijk. Ja... door het niet te doen, wat verreweg het beste is. Maargoed, do as you please.
Klik om te vergroten...

Ik weet van mezelf dat ik de eerste paar keren echt flink moest kotsen... me ex ook... en zijn beste vriend ook.... Dus idd ontzettend groot!!!
En 1x per jaar wordt 1x p.m. dat wordt 1x p.w. dat wordt elke avond en dat wordt paar x per dag... bij mij dan

:wave:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De hoeveelheid die je moet nemen is afhankelijk van of je met een stoptrein of intercity naar het eindstation wilt. :P
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb hier nog 2g bruin liggen van een kennis van me die gisteren is opgepakt.

Ik ga er maar vanblijven, mss best doorspoelen want als ie terug komt is ie mss afgekickt en zo goed ken ik hem nu ook weer niet, maar best help ik em niet meteen terug de diepste put in :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."