Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProberen

Proberen

63 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik geef de auteur van dit topic 1 hint. 1 shot en je toekomst is verneukt!
:wave:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

Albino zei:
Nee niet eindelijk, een klein maandje was het maar. Ik kwam er snel achter dat het nogal slecht voor je is om het vaak te doen..
Het is gewoon goed nadenken als je iets gebruikt, je kiest er zelf voor om er mee verder te gaan in het begin, als je zo dom bent om dat te doen moet je dat zelf weten maar zo steek ik niet meer inelkaar.
Klik om te vergroten...

Het spijt me zeer maar nu zit je het wel heel erg te relativeren, maar dat het alleen al in je hoofd op komt om Heroine te proberen terwijl je al verslaafd bent geweest aan speed... wie hou je nou voor de gek?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor ik heroïne probeerde heb ik ook een speedprobleem gehad. 'k Heb toen een jaar bijna dagelijks speed gebruikt. Na dat jaar was ik psychisch en lichamelijk een wrak maar stoppen met speed vond ik niet zo moeilijk. Ik heb nu zelf bijna een afkeer van speed. Het zegt me niks meer. Bah! Met heroïne is dat wel even anders. Sinds ik dat gebruikt heb is het altijd m'n favoriete drug geweest.

Jij hebt het geluk om je hier goed te kunnen informeren voor je het gaat gebruiken. Luister dan naar de mensen hier die eraan verslaafd zijn geweest, silverfish, ariekanarie, speeseend en ikzelf, allemaal zeggen we: niet aan beginnen! Je hebt er geen ervaring mee, hou het zo!

Je bent nog zo jong, zoek een goed meisje, liefde is de beste drug! :wink:

Edit: als je verslaafd bent geweest aan speed, dan ben je verslavingsgevoelig. Reden te meer om niet met zwaardere drugs te experimenteren. Moest ik weten wat ik nu weet, ik zou het ook anders gedaan hebben. :wave:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hoort mensen zeggen dat je na 1 keer geestelijk al verslaafd kan zijn, maar je kan je er eigenlijk niks bij voorstellen. Althans, dat heb ik dan. Iets dat zoooo ontzettend lekker is dat je nooit meer zonder wilt. Mensen die het gevoel niet kennen kunnen zich er denk ik geen voorstelling van maken. Ik weet het alleen van verhalen.

Ja, er zijn mensen die er na 1 keer vanaf kunnen blijven, toch hoor ik wel vaak dat die mensen er ook nog best vaak aan terug denken. Als je verslavingsvatbaar bent, al is het maar een beetje, zou er ik sowieso al niet aan beginnen als ik jou was. Je weet niet wat je in gevaar brengt. Hier kun je alle levensverhalen lezen. Mensen die op dit forum zetten hoeveel spijt ze hebben van het beginnen aan heroïne, verhalen zoals die van Fnea, het terugvallen van needle of de mensen die hier enkel komen om hun verhaal even kwijt te zijn. Mensen bij wie de relaties kapot zijn gegaan omdat de partner gebruikt en noem het allemaal maar op. Verdiep je er eerst beter in voor je gaat rondbazuinen dat je het wilt proberen. Je wilt het écht niet proberen.

De tarzan in je die opzoek is naar avontuur heeft vast nog wel wat alternatieven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."