Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshero snuiven

hero snuiven

43 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van minst heftig naar heftigst:
Oraal
Rectaal
Insufflatie
Roken
Spuiten
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja ma hoeveel heb je dan nodig want als je teveel pakt krijg je overdosis tog? kun je snel od krijge dan?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
ja ma hoeveel heb je dan nodig want als je teveel pakt krijg je overdosis tog? kun je snel od krijge dan?
Klik om te vergroten...

Gewoon een klein dun lijntje en kijken hoe die uitvalt.
Of je chineest ´m. Kun je ook goed mee doseren.
Mwa, als je voorzichtig bent krijg je zo snel geen od hoor.
Altijd klein beginnen. Dan zie je ´t vanzelf wel.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lana zei:
DarkScope zei:
ja ma hoeveel heb je dan nodig want als je teveel pakt krijg je overdosis tog? kun je snel od krijge dan?
Klik om te vergroten...

Gewoon een klein dun lijntje en kijken hoe die uitvalt.
Of je chineest ´m. Kun je ook goed mee doseren.
Mwa, als je voorzichtig bent krijg je zo snel geen od hoor.
Altijd klein beginnen. Dan zie je ´t vanzelf wel.
Klik om te vergroten...

gwn zoals normaal lijntje speed bijv.?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..
Klik om te vergroten...
ach laat hem gewoon,je ziet toch ook dat ie langs de berichten met goede bedoelingen kijkt... :rolleyes: :rolleyes:

chase the dragon zou ik zeggen,njoy your life further :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..
Klik om te vergroten...
Cocaine is er ook zo ene.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
BobG zei:
Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..
Klik om te vergroten...
ach laat hem gewoon,je ziet toch ook dat ie langs de berichten met goede bedoelingen kijkt... :rolleyes: :rolleyes:

chase the dragon zou ik zeggen,njoy your life further :wink:
Klik om te vergroten...

ik kijk er niet expres langs maar ik vond het sowieso niet egt zon lekker gevoel eigenlijk, gooi liever een pilletje ofzo. ma omdat k de vorige keer misselijk werd wil k t ff doen dat t goed gaat.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
Frisko zei:
BobG zei:
Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..
Klik om te vergroten...
ach laat hem gewoon,je ziet toch ook dat ie langs de berichten met goede bedoelingen kijkt... :rolleyes: :rolleyes:

chase the dragon zou ik zeggen,njoy your life further :wink:
Klik om te vergroten...

ik kijk er niet expres langs maar ik vond het sowieso niet egt zon lekker gevoel eigenlijk, gooi liever een pilletje ofzo. ma omdat k de vorige keer misselijk werd wil k t ff doen dat t goed gaat.
Klik om te vergroten...
tja
moede gij weten kerel,vanaf de moment dat je niet meer misselijk word dadelijk als je heroine gebruikt mag/kan je je vragen beginnen stellen :wink: :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
is snuiven hefitger dan roken?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Van minst heftig naar heftigst:
Oraal
Rectaal
Insufflatie
Roken
Spuiten
Klik om te vergroten...

roken heftiger dan snuiven? boh dat wist ik niet ik d8 dat met roke wel veel verloren ging, en dan bedoel ik wel roken in een jointje niet met alumium folie of wat dan ook?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je het rookt komt het in je longen en dat geeft een 'rush'.
Als je het rookt in een joint is het zonde, maar basen is een betere manier om het te roken.

Heb je het nog steeds niet doorgespoelt?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
BobG zei:
Als je het rookt komt het in je longen en dat geeft een 'rush'.
Als je het rookt in een joint is het zonde, maar basen is een betere manier om het te roken.

Heb je het nog steeds niet doorgespoelt?
Klik om te vergroten...

basen is met aluminumfolie? ma daar doek nie aan want dat moet binne neem k aan? wat is dan beter kkan kiezen tussen oraal, snuiven of in een joint?

Idd, als je t rookt in een joint voel je t al zodra je teugt, die shit geeft egt snel effect.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom spuit je het niet? :) Is de beste manier naar horen zeggen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Waarom spuit je het niet? :)
Klik om te vergroten...

dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?

en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.

Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?

iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.erowid.org/chemicals/heroin/heroin_dose.shtml

Helpt dit jou op weg?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
BobG zei:
http://www.erowid.org/chemicals/heroin/heroin_dose.shtml

Helpt dit jou op weg?
Klik om te vergroten...

uhm, eigenlijk niet. want kheb namelijk geen idee hoeveel het was. ik kan t natuurlijk wel gaan wegen maar kweet niet of ik iets heb met zon kleine getallen. miss iemand die me t gevoel kan uitlegge bij normale dosis?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die ervaarde wat jij beschreef, maar dan een aantal malen krachtiger..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
Die ervaarde wat jij beschreef, maar dan een aantal malen krachtiger..
Klik om te vergroten...

uhm, kweet nie waar je dat gelezen hebt maar kvind t niet :flushed:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?

en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.

Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?

iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
Klik om te vergroten...

Dit is toch een beschrijving?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."