#1
Van minst heftig naar heftigst:
Oraal
Rectaal
Insufflatie
Roken
Spuiten
Oraal
Rectaal
Insufflatie
Roken
Spuiten
DarkScope zei:ja ma hoeveel heb je dan nodig want als je teveel pakt krijg je overdosis tog? kun je snel od krijge dan?
Lana zei:DarkScope zei:ja ma hoeveel heb je dan nodig want als je teveel pakt krijg je overdosis tog? kun je snel od krijge dan?
Gewoon een klein dun lijntje en kijken hoe die uitvalt.
Of je chineest ´m. Kun je ook goed mee doseren.
Mwa, als je voorzichtig bent krijg je zo snel geen od hoor.
Altijd klein beginnen. Dan zie je ´t vanzelf wel.
ach laat hem gewoon,je ziet toch ook dat ie langs de berichten met goede bedoelingen kijkt...BobG zei:Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..
Cocaine is er ook zo ene.BobG zei:Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..
Frisko zei:ach laat hem gewoon,je ziet toch ook dat ie langs de berichten met goede bedoelingen kijkt...BobG zei:Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..![]()
![]()
chase the dragon zou ik zeggen,njoy your life further![]()
tjaDarkScope zei:Frisko zei:ach laat hem gewoon,je ziet toch ook dat ie langs de berichten met goede bedoelingen kijkt...BobG zei:Ja damn ik kan niet begrijpen dat je dat gewoon hebt gerookt darkscope, ik wil niet de wiseguy uithangen, maar van hero kan je beter gewoon afblijven..![]()
![]()
chase the dragon zou ik zeggen,njoy your life further![]()
ik kijk er niet expres langs maar ik vond het sowieso niet egt zon lekker gevoel eigenlijk, gooi liever een pilletje ofzo. ma omdat k de vorige keer misselijk werd wil k t ff doen dat t goed gaat.
BobG zei:Van minst heftig naar heftigst:
Oraal
Rectaal
Insufflatie
Roken
Spuiten
BobG zei:Als je het rookt komt het in je longen en dat geeft een 'rush'.
Als je het rookt in een joint is het zonde, maar basen is een betere manier om het te roken.
Heb je het nog steeds niet doorgespoelt?
BobG zei:Waarom spuit je het niet?![]()
BobG zei:
BobG zei:Die ervaarde wat jij beschreef, maar dan een aantal malen krachtiger..
DarkScope zei:dat doek niet ook al had k ene en wist k waar n hoe maar daar begin ik niet aan. er is sowieso ng maar weinig over 1 brokje ofzo. hoe zou k dit t beste in kunnen nemen behalve spuiten?
en hoeveel heb je ongeveer nodig voor t "egte" gevoel? want heb geen idee of k wel gng had. Voelde wel een heel raar gevoel, n soort super chille rust je denkt nergens meer aan etc. Kvoelde me best wel licht n had niet meer goed evenwicht. had ook beetje raar gevoel in me hoofd en t leek wel alsof t me spieren verslapte had weinig kracht meer.
Voor de rest vond k t n beetje droom-achtig, ma wat k me dus afvraag is of k gng heb gehad. Is t normaal zo bij een normale hoeveelheid dat je helemaal van de wereld bent? of gwn zon beetje droomachtig ma je volgt wel ng wat er gebeurd om je heen? en is t normaal gezien een heel heftig gevoel zoals xtc bijv, of meer de heftigheidsgraad van goed stoned zijn?
iemand die t weer alvast bedankt voor de hulp.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."