#1
Belgen zijn dom!
Ninanina zei:Sorry heb niks met jullie clubje, maar vanwaar B. zijn dom????
Gaat 't hier over de oso domme hollander die dacht dat coffee shops top of the wereld waren??
Wat hebben juliie daarvan geleerd??? Ook dat werkt niet!
Ocharme, ocharme (om op z'n vlaams te blijven), en ja ik voel me aan gesproken!!
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!
Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
![]()
van ne die hard!!
TeKNoZem zei:Ninanina zei:Sorry heb niks met jullie clubje, maar vanwaar B. zijn dom????
Gaat 't hier over de oso domme hollander die dacht dat coffee shops top of the wereld waren??
Wat hebben juliie daarvan geleerd??? Ook dat werkt niet!
Ocharme, ocharme (om op z'n vlaams te blijven), en ja ik voel me aan gesproken!!
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
![]()
van ne die hard!!
En nu in het Nederlands?


B-Junk zei:zijn er hier ook mensen van belgie ?
Mike zei:B-Junk zei:zijn er hier ook mensen van belgie ?

Xblister zei:Belgen zijn dom!
Xblister zei:Belgen zijn dom!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."