Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is dex hogere kwaliteit van speed of niet? Nog iets, waarmee verdeel ik men speed het best in delen?"
"Kan iemand met uitleggen hoe ik van GBL, GHB maak? En is gootontstopper van bv het Kruidvat ok geschikt daarvoor? Merci!"
"Birdo zei: Alright! zei: Kan iemand met uitleggen hoe ik van GBL, GHB maak? En is gootontstopper van bv het Kruidvat ok geschikt daarvoor? Merci! Klik om te vergroten... Het posten van dergelijke informatie is niet toegestaan hier, lees anders even de forumregels door.. Je zult deze informatie dus elders vandaan moeten halen, wel kan ik je mededelen dat ik meerdere malen heb gehoord dat gootsteenontstopper van Kruidvat zware metalen zou bevatten, zelfs nog in deze thread. Wat hiervan waar is weet ik persoonlijk niet, maar het is het geval dat ze niet verplicht zijn om te vermelden wat er nog meer in zit naast de 99% ( meestal dan ) NaoH; het is in eerste instantie natuurlijk ook niet bedoeld voor consumptie. Zuivere NaoH zal je in ontstoppers hoogstwaarschijnlijk niet tegenkomen en ik raad persoonlijk het gebruik van deze dan ook af. Klik om te vergroten... Ow, oke, sorry daarvoor! Kzal het wel ergens anders vinden ."
"Kan het dat ik eigenlijk echt weinig tabak moet gebruiken? Alsik er meer in doe dan nu, kan ik hem vanboven niet toeplakken..."
"Joo, Ik wil binnekort eens speed doen.. Maar ik heb geen flauw benul over de dosering en best omgeving of zo. Ik ben +- 1.88m en weeg tegen de 90kg. Al bedankt op voorhand !"
"In België kan je nog niet laten testen . En als gewoone gebruiker, hoe moet ik best doseren? Want ik heb geen weegschaaltje of zo.."
"Ik ok :P ."
"Beste mede-forumgenoten, Ikzelf smoke nu bijna één jaar en een half, maar kan nog steeds niet rollen... (Ik smoke bijna altijd met men beste maat die kan rollen, en als ik alleen smoor gebruik ik mijn pijpje...) Maarnu vind ik het toch wel tijd dat ik zelf leer rollen, ik probeer nu al een tijdje het te leren, maar krijg het maar niet onder de knie! Nu was mijn vraag, zou iemand me deftig kunnen uitleggen hoe ik moet rollen ?! Alvast bedankt!"
"Pakje gekocht en beginne oefenen !"
"Hier ben ik al een stuk meer mee! Al bedankt mensen ! Bij 1 lijn, valt het op dat ik speed heb gepakt? Ben je dan al actiever?"