Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbelgie ?

belgie ?

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
B-JunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
zijn er hier ook mensen van belgie ?
B
B-JunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
en van waar ergenst uit belgie ?

niet toevallig Oost-Vlaanderen ?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is er alvast 1 uit Belgie:

viewtopic.php?f=38&t=23471
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ok :P .
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ooostvlaanderen!!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
is dit nu een topic om aan opiaten te komen in belgie, oostvlaanderen?
Enfin genoeg (toffe) belgen hier ..... maar als je dat wilt weten hoort dit topic niet bij opiaten te staan kerel :wink:
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Belgen zijn dom!
M
MathiasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben ook Belg, kanten van Gent, dus :wink:

Alleen inderdaad raar topic waar je het in vraagt.
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sorry heb niks met jullie clubje, maar vanwaar B. zijn dom????
Gaat 't hier over de oso domme hollander die dacht dat coffee shops top of the wereld waren??
Wat hebben juliie daarvan geleerd??? Ook dat werkt niet!
Ocharme, ocharme (om op z'n vlaams te blijven), en ja ik voel me aan gesproken!!
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!
Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
:wave:
van ne die hard!!
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xblister zei:
Belgen zijn dom!
Klik om te vergroten...



?????? snap ik niet????? ben ik dan ook dom ( hagenees ik)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
Xblister zei:
Belgen zijn dom!
Klik om te vergroten...

iets te stereotyp, maja als jij het wil...
nederlanders zijn gierig.
:)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daarzo in de buurt van Weelde?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mathias zei:
Ben ook Belg, kanten van Gent, dus :wink:

Alleen inderdaad raar topic waar je het in vraagt.
Klik om te vergroten...

Limburg, beste provincie om te wonen, lekker dicht bij de nederlandse grens :grin:
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#14
psych-out zei:
Mathias zei:
Ben ook Belg, kanten van Gent, dus :wink:

Alleen inderdaad raar topic waar je het in vraagt.
Klik om te vergroten...

Limburg, beste provincie om te wonen, lekker dicht bij de nederlandse grens :grin:
Klik om te vergroten...

ik ben van Limburg! :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ninanina zei:
Sorry heb niks met jullie clubje, maar vanwaar B. zijn dom????
Gaat 't hier over de oso domme hollander die dacht dat coffee shops top of the wereld waren??
Wat hebben juliie daarvan geleerd??? Ook dat werkt niet!
Ocharme, ocharme (om op z'n vlaams te blijven), en ja ik voel me aan gesproken!!
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!
Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
:wave:
van ne die hard!!
Klik om te vergroten...

En nu in het Nederlands?
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
TeKNoZem zei:
Ninanina zei:
Sorry heb niks met jullie clubje, maar vanwaar B. zijn dom????
Gaat 't hier over de oso domme hollander die dacht dat coffee shops top of the wereld waren??
Wat hebben juliie daarvan geleerd??? Ook dat werkt niet!
Ocharme, ocharme (om op z'n vlaams te blijven), en ja ik voel me aan gesproken!!
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
:wave:
van ne die hard!!
Klik om te vergroten...

En nu in het Nederlands?
Klik om te vergroten...

Waar het allemaal op neer komt is dat hij/zij vind dat BH's afgeschaft moeten worden. :smoke:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey,
Hebben ze die bh's in de jaren '60 al eens niet willen verbranden?
Maar ik ben een "zij" en hou hem toch maar liever aan!
:wink:

:wave:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
B-Junk zei:
zijn er hier ook mensen van belgie ?
Klik om te vergroten...

Hebben ze daar ook internet dan?

:grin:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mike zei:
B-Junk zei:
zijn er hier ook mensen van belgie ?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Hebben ze daar ook internet dan?

Op sommige palaatsen blijkbaar! Echter niet overal!! :wink:

:wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dan is 't nog de vraag of ze dat kunnen gebruiken???? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."