#1
Naar mijn inziens zijn de uitbaters van winkels en kroegen niet verantwoordelijk voor zijn lichamelijke en of geestelijke dingen die hij heeft opgelopen. Hij blijft zelf verantwoordelijkheid voor zijn doen en laten.
minamo zei:probleem ligt bij de gebruiker.
Nick de Neger zei:De gebruiker moet zelf niet dagelijks hero gaan nemen... als een dealer hero dealed boeien de klanten als persoon hem sowieso al niet meer.
Zodra je aan iemand hero verkoopt heb je een kans dat deze (al) verslaaft is/word en zijn leven verkloot is/word.
Als je als dealer om je klanten geeft zou je geen hero moeten verkopen![]()

Je begint niet zomaar met heroïne proberen, door alle negative aandacht in de media. Als je de regering / media moet geloven ben je bij elke drugs die je probeerd bij de eerste keer gebruik al gelijk lichamelijk verslaaft en gooi je je hele leven weg.Adrenochroom zei:Lijkt me ook niet nee, what your point?
(Check voor meer info..)Procecutor Peppie zei:Ook zijn de mensen die van de papaver hero maken schuldig en ook de wetenschappers die het mogelijk hebben gemaakt om de apparatuur voor massa hero productie te maken zijn schuldig.
De enige oplossing om van de hero verslaafde af te komen is de papaver plant uit te roeien. Om van alle drugs af te komen zouden we ook electriciteid kunnen verbieden... het enige nadeel is allen dat het hierdoor practisch onmogelijk word massa productie van wat dan ook te kunnen doen en alle vormen van communicatie zou in een keer wegvallen, maar daar krijg je wel voor terug dat er minder drugs gemaakt en verscheept kunnen worden. Ook de bestandsdelen en de drugs zelf zou hierdoor niet meer verplaats en gewonnen / gemaakt kunnen worden. Misschien als we geld afschaffen en zo nergens meer winst kunnen maken... dan zou het onzinnig zijn hero of eigenlijk maximaal het puur natuurlijke product opium te maken of uit te delen? Tenzei voor eigen gebruik of liefdadigheid, omdat je het mensen gunt af en toe een geweldig gevoel te hebben... of misschien is het wel de boer die net de heledag heeft gewerkt en zo de dealer voor deze avond aardappels kan geven in ruil voor een shotje, waarna het daarna pas weer mogelijk is om het volgende shotje te betalen als hij weer nieuwe aardappels geoogst heeft...
We geloven dan wel in de Darwin theorie... mocht ooit stroom uitvallen is de mensheid niks meer. Hooguit 10% van de hele wereld bevolking die het uberhaubt zouden overleven denk ik. Waarvan de dode resultaten zo zullen liggen: zo'n 90% gaat dood omdat deze in gebied zit waar het zo dicht bevolkt is dat er geen natuurlijk voedsel meer groeit en deze mensen waarschijnlijk dom genoeg zijn om het laatste blikvoer op te eten in de hoop dat de de koelkast het snel weer gaat doen... 9% gaat dood omdat ze niet weten hoe ze het voedsel wat er in de buurt geplukt kan worden of rondloopt kunnen bereiden tot ook daadwerkelijk iets wat eetbaar is, als ze uberhaubt al de biefstuk kunnen herkennen als ze een koe zien lopen... de laatste 1% gaat dood omdat de zorgsector ineens compleet vaalt, peacemakers, beademing en kunstmatige harten stoppen ermee als je stopt met in je persoonlijke knijpkat knijpen. Mocht je toevallig elke dag nierdialise nodig hebben moet je deze gaan aantrappen op een fiets, fietsen voor je leven zal je. Inplaats van lui 4 uur achter de PC zitten totdat een in jou ogen magische machine je bloed filterd...
Dan is die klinieclown trouwens ook ineens een grote kutgrap als een kind om een moordgrap zo lang moet lachen dat ze hersenen niet meer het commando kan versturen om zijn benen weer te kunnen laten trappen :P
Darwin Theorie klopt wel.... bij dieren die hooguit een tak van de boom gebruiken als hulpmiddel om ergens bij te kunnen waar ze normaal niet bij kunnen ipv de heleboom te gebruiken, wat word gedaan door een machine die sterk genoeg is omdat we het zelf eigenlijk niet kunnen?
Menselijke evolutie... lijkt groot maar hangt af van teveel onstabiele factoren... wat de hell doen wij als slapzinnig kut wezen wat al bang is voor een spin, omdat hij er eng uit ziet? Met teveel hersen inhoud wat niet eens (meer) voor 100% gebruikt word aan de top daarvan? Is het niet handiger als we op school leren om een schaap te slachten en daar zelf cabab van te maken op een zelfgemaakt kampvuurtje, dan te leren hoe we deze met een computer over ineternet te kunnen bestellen? Zouden we niet moeten leren hoe we eerlijke kunnen delen ipv hoe we geld kunnen verdienen om vervolgens dingen te kopen voor jezelf? Is het niet een beetje onzinnig om te leren hoe je moet koken als je gasfornuis ineens niet meer warm word? Hoezo zou je ICT moeten leren als we allemaal een eigen boerderij hebben? Hoezo gaat onze moeder in de regen niet boven ons staan, maar sleept ons zo snel mogelijk achter ons aan met de paraplu boven haar hoofd? Doen wij niet iets ontiegelijk fout?![]()
Nick de Neger zei:De gebruiker moet zelf niet dagelijks hero gaan nemen...
Als mensen dus denken aan heroïne proberen weten ze dat ze dit risico kunnen lopen. De dealers gaat er van uit dat de gebruiker dit weet (doordat bijna alle mensen van kinds af aan kregen ingeprent dat alle zogenoemde drugs je leven 'verklooten' al dan niet: de regering. Iemand die het dus toch al wil proberen zit sowieso al geestelijk aan de grond, heeft geen maatschappelijke toegevoegde waarde en kost de regering sowieso al geld

Het enige nadeel is weer dat er ze zo veel duurder zijn omdat er nogmeer grote bedrijven en slimme koppen betaalt moeten worden.
Wacky zei:Als het nou over een hero dealer gaat die zelf niet eens gebruikt, maar gewetenloos hard zijn best heeft gedaan om je ex eraan te helpen en vervolgens zoveel mogelijk te verkopen, dan heb je gelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."