#1
Goddank, de Cut ziet ook het licht (aankomen)
.
Flameon zei:Naar mijn inziens zijn de uitbaters van winkels en kroegen niet verantwoordelijk voor zijn lichamelijke en of geestelijke dingen die hij heeft opgelopen. Hij blijft zelf verantwoordelijkheid voor zijn doen en laten.
let wel .. dit klinkt misschien rascistisch, maar het is in sommige wijken in bijvoorbeeld rotterdam zuid of west, grove werkelijkheid, dat je bijna elke marokkaan of antilliaan onder de 30 aan kan spreken voor drugs en dat als ze het niet al bij zich hebben ze op nog geen minuut afstand wel iemand weten .... En de meesten van hen gebruiken niet hoor ... ze werken niet, maar hebben bakken geld .. rara hoe kan dat ? alleen in nederland kan dat 
we kunnen dan zelfs die-hard junkies een baantje geven, door ze als bezienswaardigheid langs scholen te sturen om te laten zien wat er met je gebeurd als je drugs gebruikt. Verslaafden blij met gratis dope en ook van de straat af, jeugd is op een zeer directe manier voorgelicht, wat wil je nog meer ...
BillyBilo zei:... het zijn zelf ook (in mijn geval) altijd gebruikers.
speeseend zei:BillyBilo zei:... het zijn zelf ook (in mijn geval) altijd gebruikers.
Dat verklaart de prijs die jij voor je Bruin moet betalen. Tenminste, in de meeste gevallen.
Maar je hebt ze ook niet voor 't uitkiezen, de goudeerlijk buurt-dealer op de hoek.
ArieKanariE zei:proest ... kijk eens naar de gemiddelde heroineverslaafde ...
hoe denk je dat een kind zal reageren als je zoiets voor de klas zet ..... denk je dan echt dan een kind zal zeggen van heeeeee dat willik ook ?
Ik denk eerder dat kinderen zich lam zullen schrikken van het levende lijk, met een niveau amper hoger dan henzelf, dat ze voor zich zien![]()
![]()
AkA

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."