Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WAT EEN ONZIN!!! er is niemand die je dwingt om heroine te nemen, heb zelf lopen dealen net als zoveel andere gebruikers om te kunnen blijven gebruiken. het blijft zijn keuze en de dealers doen jou niks aan dat doet je vriend, stop er dan gewoon mee als je dat kunt of ga het accepteren. sorry maar vindt het rare redenatie om de dealer verantwoordelijk te houden. MOEILIJK OM KEUZE S TE MAKEN, TOCH veel sterkte"