Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsklacht neerleggen tegen gekende heroinedealers

klacht neerleggen tegen gekende heroinedealers

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
B-JunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik begrijp je volledig, heb net hetzelfde meegemaakt met mijn vriend..
je mag nog met de bewijzen voor zijn neus staan.. ze blijven liegen

heel frustrerend allemaal

maar ik ben met andere gebruikers gaan praten,
en ik ben 'de visie van de gebruiker' gaan snappen.

als je een relatie hebt met een bruingebruiker, moet je weten dat hij/zij liegt.

niet omdat ze willen liegen, maar omdat ze moeten!
tegen doodvreemden zullen ze niet liegen, waarom niet, wat intresseert het hen nu of die dat gaan weten, maar bij geliefden, nee, je wil ze niet kwetsen, je voelt je mislukt, want ej hebt 'weer' gebruikt, 'je kunt er niet afblijven'..
dat weet ik nu zelf, want ben namelijk ook gaan gebruiken.
je wilt het wel toegeven, je wilt niet liegen tegen geliefden, maar je hebt weinig keus !
zolang hij/zij blijft liegen, is hij/zij er zelf niet klaar voor om te stoppen.
'toegeven' is de eerste stap.
herkennen dat ze een probleem hebben.
er kunnen over praten, open zijn, eerlijk zijn.
je kunt namelijk moeilijk verwachten dat hij/zij gaat zeggen
"heey bieken, ik ben even weg, ik ga om gerief en ga dan gebruiken, tot straks !!!"
nee, acheraf misschien, in een gesprek,
maar je moet hem/haar het gevoel geven dat je zeker niet boos bent, of teleurgesteld.
nee, geef hen begrip, geef hen tijd, wees er voor hen !
dit heeft tijd nodig, en dan heb ik het niet over een weekje of 2..
bij mij en mijn vriend is het al 2jaar zo...
en hoe meer begrip en steun ik geef, hoe eerlijker hij word.
en hoe erg het ook klinkt, elke keer ben ik 'opgelucht' , als hij het me eerlijk kan zeggen...

klacht indienen is een druppel op een hete plaat..
heroine zal nooit verdwijnen.
het amerikaanse leger stuurt troepen naar afghanistan, om de papaver-kweek te vernielen..
goed zou je zeggen, moest het leger maar nie zo corrupt zijn...
het is onmogelijk..
en voor elke dealer die weg is, komen er toch 2 in de plaats...

begin bij het begin, steun je vriend, ook al lijkt dit soms onmogelijk.
maar eens je de resultaten merkt, ...
het zal moeilijk blijven, moeilijker voor hem dan voor jou !

ik heb ongelooflijk veel respect voor mijn vriend !
vanaf de eerste keer dat ik heroine gebruikt had, was ik onmiddelijk verkocht,
ik heb een slaappillen en alcohol verslavig gehad, heb er enorm aan moeten werken om het te verslagen. maar het was me gelukt, dan kwam de dag dat ik voor het eerst heroine gebruikte..
ik persoonlijk, had iets van WAAAUW, beter dan alles samen !!
dan dacht ik, als ik dit al van 1x had.. en de zin, en echt op zoek gaan naar meer, je geld er gaan geven.. wat moet mijn vriend dan niet ervaren, hoe moeilijk moet het voor hem niet zijn..
om 'nee' te zeggen.. (ik zou het zo niet kunnen)
mijn vriend is 2 a 3 jaar heel hard verslaafd geweest, bijna abnormaal ,
hij had meer dan eens overdosis van mengelingen cocaine en heroine..
ik kon het niet hebben, maar elke keer als ik hem terugzag, was ik opgelucht, dat hij er nog was...

het is ongelooflijk moeilijk !
het is een ware strijd !
ook al kwetst hij je door zijn leugens, valse beloftes, laat hij je soms in de steek omdat hij wat nodig heeft..
geloof me, het enige wat hij nodig heeft, ben jij !
steun hem !
heb begrip !

succes !
r
ratmatje020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dealers zullen er altijd zijn no matter what, zelfs in landen waar de doodstraf heerst voor een paar gram heroine word ook gedeald.
de eindverantwoordelijkheid ligt dan ook echt bij je vriend zelf hij zal met trek en verslaving moeten leren omgaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."