thx voor de PMetjes en alle support
Doet me echt goed. Mensen die wél begrijpen wat ik doorga...
Betreft het slapen is het nog steeds k*t met de hoofdletter K.
Nog steeds 1 tot 2 uur slaap per nacht max. is nu al 4 nachten zo, zucht.
Ik ben helemaal opgebrand, het kost me echt enorm veel energie om uberhaupt op m'n benen te blijven staan, laat staan lopen, of erger nog de trap oplopen.
F*ckin mission impossible. benen begeven het dan gewoon, doen pijn, helemaal verzwakt.
Al die simpele alledaagse vanzelfsprekende dingen zijn stuk voor stuk een uitputtende uitdaging geworden. Aankleden, veters strikken, koffie zetten, naar de wc lopen, etc.etc.
Ondanks alles toch nog weer een berg veplichtingen moeten doen.
meerdere keren naar de arts, naar de apotheek, en vandaag m'n nieuwe auto opgehaald.
Morgen is mijn derde cleane dag, en volgens de arts zijn gemiddeld de erste 3 de ergste.
Aangezien ik morgen met mijn zus,moeder en haar partner naar frankrijk gaan heb ik nu voor 5 dagen mee gekregen. ik neem de laptop mee dus laat ik daar nog wel weten hoe het gaat.
Ik moet zeggen dat de afkickverschijnselen overdag al iets minder zijn,
Vooral de nachten moeten nu hopelijk vlug beter gaan,
Ik heb iig een aarug voorraadje aan pilletjes meegekregen, dus zou foed moeten komen.
Betreft nazorg:gesprek heb ik gehad.
Enige wat ze me te bieden has was een groepscurcus: terugvalpreventie.
Niets individueels, tenzij met haarzelf.
Maar ik mag en vertrouw haar niet zo.
Aangezien ik best mensenkennis heb ben ik niet op haar aanbod ingegaan.
Ik moet nu dus zelf via het riagg op zoek naar zieleknijper.
Staat op mijn to do list zodra ik weer wat "mens" voel.
Ook thuis met m'n moeder ist gewoon ff klote. ze maakt het me niet makkelijk, maar goed.
Daar breid ik nu even niet verder over uit.
\\Wat er nu bovenaan staat is ZSM lichamelijk bekomen.
Dan pas de rest aanpakken.
Vast trusten allemaal, hopelijk weer tot snel
![:wink:]()