#1
Hé lieve Yoro,
Lukt het echt niet om elke maand iets opzij te zetten op een hele nieuwe rekening? Het hoeft niet veel te zijn, als het maar elke maand gebeurt: een vast bedrag. Zo kom je elke maand een beetje verder weg van huis.
Verder: werken, uitgaan en t.v. kijken. Word je daar echt gelukkig van? Misschien ben ik gewoon anders
, maar ik zou daar depressief van worden als dat te lang zou duren.
Heb je geen hobby's? Met een vriend gaan sporten of weet ik veel, iets creatiefs.
Iets wat even heel anders is en waardoor je weer andere mensen leert kennen?
Ik heb het idee dat je best eenzaam bent en ik snap best dat je niet één twee drie een vriendin en huisje-boompje-beestje kan vinden, maar door niets aan te pakken zak je enkel verder weg.
Misschien heb ik het wel helemaal mis en ben jij tevreden met dit tempo (zelf ga ik altijd te snel
), maar toch, ik heb het idee dat je dit toch ook niet je-van-het vindt.
En van blowen kan je toch ook depri worden, dacht ik
Wat is op dit moment je grootste frustatie? Hoe kan je die ombuigen naar iets moois wat energie geeft i.p.v. neemt?
Kus,
R@
Lukt het echt niet om elke maand iets opzij te zetten op een hele nieuwe rekening? Het hoeft niet veel te zijn, als het maar elke maand gebeurt: een vast bedrag. Zo kom je elke maand een beetje verder weg van huis.
Verder: werken, uitgaan en t.v. kijken. Word je daar echt gelukkig van? Misschien ben ik gewoon anders
Heb je geen hobby's? Met een vriend gaan sporten of weet ik veel, iets creatiefs.
Iets wat even heel anders is en waardoor je weer andere mensen leert kennen?
Ik heb het idee dat je best eenzaam bent en ik snap best dat je niet één twee drie een vriendin en huisje-boompje-beestje kan vinden, maar door niets aan te pakken zak je enkel verder weg.
Misschien heb ik het wel helemaal mis en ben jij tevreden met dit tempo (zelf ga ik altijd te snel
En van blowen kan je toch ook depri worden, dacht ik
Wat is op dit moment je grootste frustatie? Hoe kan je die ombuigen naar iets moois wat energie geeft i.p.v. neemt?
Kus,
R@
