#1
Yo r@r@
Ik sta nu al zo'n 2 weken op 25 mg/dag meet.
Morgen heb ik mijn afspraak met de arts.
vrijdag 10 juli is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie.
Ik heb 3 weken achtereen vakantie.
Het oorspronkelijke plan was tot 10 juli af te bouwen met de meet tot ik op 10 mg zou zitten.
Dan overstappen op de Tem en die Tem op ongeveer een week of anderhalf tijd afbouwen naar nul.
Halverwege mijn vakantie zou ik dan helemaal op nul staan met alles, en nog anderhalve week hebben om uit te zieken.
Dit jaar dus geen vakantieplannen, alleen maar afkickplannen.
Natuurlijk zou ik liever al eerder die overstap naat de Tem maken, en die dan langzaam afbouwen. Op die manier zou ik nog iets leuks aan mijn vakantie hebben.
Ik durf alleen die overstap van meet naar tem niet goed te maken wanneer ik nog moet werken.
Ik vrees dat die overstap best heftig kan zijn, en dat kan ik dus niet combineren met mijn werk.
Het is volgens mij moeilijk te voorspellen of ik daar een paar dagen, of misschien wel 2 weken strontziek van ben. Als het maar een paar dagen is durf ik het wel aan, maar ik weet het dus echt niet. Is mijn eerste keer op Temgesic dus weet nog niet hoe mijn lichaam gaat reageren.
Die bijna dagelijkse controle tijdens de grote overstap was voor mijn arts een voorwaarde om het ambulant voor te schrijven. En volgens hem erg belangrijk omdat het toch gevaarlijk kan zijn voor iemand die langere tijd flinke dosis gebruikt heeft.
Dat was voor mij een extra reden om het zo te plannen dat dit tijdens mijn vakantie gebeurt.
Dan heb ik nergens naar te kijken.
Ik zal morgen toch vragen wat hij ervan vind om eerder al op Tem over te stappen.
Hij zegt dit bij opnameklinieken al tientalle keren van dichtbij gezien hebben.
Ik hoop dus dat hij me reëel voor kan schetsen of het haalbaar is en hoe lang e.e.a duurt.
Uiteraard breng ik uitgebreid verslag!

Ik sta nu al zo'n 2 weken op 25 mg/dag meet.
Morgen heb ik mijn afspraak met de arts.
vrijdag 10 juli is mijn laatste werkdag voor mijn vakantie.
Ik heb 3 weken achtereen vakantie.
Het oorspronkelijke plan was tot 10 juli af te bouwen met de meet tot ik op 10 mg zou zitten.
Dan overstappen op de Tem en die Tem op ongeveer een week of anderhalf tijd afbouwen naar nul.
Halverwege mijn vakantie zou ik dan helemaal op nul staan met alles, en nog anderhalve week hebben om uit te zieken.
Dit jaar dus geen vakantieplannen, alleen maar afkickplannen.
Natuurlijk zou ik liever al eerder die overstap naat de Tem maken, en die dan langzaam afbouwen. Op die manier zou ik nog iets leuks aan mijn vakantie hebben.
Ik durf alleen die overstap van meet naar tem niet goed te maken wanneer ik nog moet werken.
Ik vrees dat die overstap best heftig kan zijn, en dat kan ik dus niet combineren met mijn werk.
Het is volgens mij moeilijk te voorspellen of ik daar een paar dagen, of misschien wel 2 weken strontziek van ben. Als het maar een paar dagen is durf ik het wel aan, maar ik weet het dus echt niet. Is mijn eerste keer op Temgesic dus weet nog niet hoe mijn lichaam gaat reageren.
Die bijna dagelijkse controle tijdens de grote overstap was voor mijn arts een voorwaarde om het ambulant voor te schrijven. En volgens hem erg belangrijk omdat het toch gevaarlijk kan zijn voor iemand die langere tijd flinke dosis gebruikt heeft.
Dat was voor mij een extra reden om het zo te plannen dat dit tijdens mijn vakantie gebeurt.
Dan heb ik nergens naar te kijken.
Ik zal morgen toch vragen wat hij ervan vind om eerder al op Tem over te stappen.
Hij zegt dit bij opnameklinieken al tientalle keren van dichtbij gezien hebben.
Ik hoop dus dat hij me reëel voor kan schetsen of het haalbaar is en hoe lang e.e.a duurt.
Uiteraard breng ik uitgebreid verslag!
