#1
heb het topic grotendeels doorgenomen. U wil iv'en en dat lukt niet.
Anderzijds lees je mijn reactie ook niet grondig door.
Nog een laatste maal:
Geen enkele arts, hoe ruimdenkend ook, zal u leren in de thuissituatie dipidolor intraveneus toe te dienen. Mijns inziens maakt uw arts al een ernstige fout door u dergelijke hoeveelheden te verstrekken zonder meer. Ik weet niet hoe het allemaal geregeld is in Nederland maar het is toch niet onmogelijk om een verpleegkundige dagelijks te laten komen voor het toedienen van medicatie? Uiteraard onder strikte doktersbegeleiding en met ernstig afbouwschema.
Dipidolor is bedoeld voor de behandeling van korte episodes van zeer ernstige pijn. Zowel het gebruik thuis als het gebruik bij abdominaal pijnsyndroom zijn gecontraindiceerd.
Ik weet niet of je het beseft maar een echte intraveneuze inspuiting (met naald) wordt nog maar zelden uitgevoerd. Voor dagelijks gebruik is het al helemaal af te raden.
Er is heel wat meer materiaal en kennis nodig dan je zelf ter beschikking hebt. Het probleem zit eerder in het feit dat een arts deontologisch niet kan meegaan in het ondersteunen van uw dipidolor gebruik. U HEBT EEN VEEL TE GROTE TOLERANTIE EN AFHANKELIjKHEID AAN DIPI!!!!
U wijst resoluut alle andere pijnmedicatie af en probeert dagelijks meer als 100 ampullen dipi in te spuiten en je enige probleem is dat je niet kan iv'en.
Ik vrees dat er zoals te vaak eerst iets ernstig moet gebeuren voor je hopelijk echt geholpen kunt worden. Ik wens je het beste toe maar denk toch eens na over deze post...
Anderzijds lees je mijn reactie ook niet grondig door.
Nog een laatste maal:
Geen enkele arts, hoe ruimdenkend ook, zal u leren in de thuissituatie dipidolor intraveneus toe te dienen. Mijns inziens maakt uw arts al een ernstige fout door u dergelijke hoeveelheden te verstrekken zonder meer. Ik weet niet hoe het allemaal geregeld is in Nederland maar het is toch niet onmogelijk om een verpleegkundige dagelijks te laten komen voor het toedienen van medicatie? Uiteraard onder strikte doktersbegeleiding en met ernstig afbouwschema.
Dipidolor is bedoeld voor de behandeling van korte episodes van zeer ernstige pijn. Zowel het gebruik thuis als het gebruik bij abdominaal pijnsyndroom zijn gecontraindiceerd.
Ik weet niet of je het beseft maar een echte intraveneuze inspuiting (met naald) wordt nog maar zelden uitgevoerd. Voor dagelijks gebruik is het al helemaal af te raden.
Er is heel wat meer materiaal en kennis nodig dan je zelf ter beschikking hebt. Het probleem zit eerder in het feit dat een arts deontologisch niet kan meegaan in het ondersteunen van uw dipidolor gebruik. U HEBT EEN VEEL TE GROTE TOLERANTIE EN AFHANKELIjKHEID AAN DIPI!!!!
U wijst resoluut alle andere pijnmedicatie af en probeert dagelijks meer als 100 ampullen dipi in te spuiten en je enige probleem is dat je niet kan iv'en.
Ik vrees dat er zoals te vaak eerst iets ernstig moet gebeuren voor je hopelijk echt geholpen kunt worden. Ik wens je het beste toe maar denk toch eens na over deze post...