Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is al wat aan het terugkomen.
Vandaag op controlle geweest en MOET binnen een paar dagen opgeroepen worden voor een OKoperatie.

Dan krijg ik een snede van ong 15cm en gaan ze alles reinigen.Dood weefsel verwijderen en dergelijke.


Een drastische oplossing maar ben ik wel ineens overal vanaf (hoop ik) als alles goed gaat.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat klinkt ernstig, maar t lijkt met inderdaad het enige wat jou en de artsen nog rest. geheel opensijden, al dood weefsel weghalen en de wond goed reinigen.
t zal wel een enorm litteken opleveren maar achteraf is dat t waard denk, als je maar van de pijn af bent.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#3
jesu wat moet jij een pijn lijden zeg..

ik hoop dat iemand in het zgh je probleem onderkent... kun je vragen om bijv. maatschappelijk werk?
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
darkbull zei:
jesu wat moet jij een pijn lijden zeg..

ik hoop dat iemand in het zgh je probleem onderkent... kun je vragen om bijv. maatschappelijk werk?
Klik om te vergroten...

Dat is net het probleem.Niemand kan zich inleven in mijn situatie.
Ik ben blijkbaar uniek.

Zelf Novadic weet niet wat ze moeten doen.
Als het zo doorgaat zal de operatie niet hoeven en zal ik niet lang meer pijn hebben.

Dan zal ik er zelf voor zorgen dat het eens en voor altijd over is!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
kom op Rudolf!!
ik weet dat het leven soms een grote rotzooi is, en dat het soms zo'n pijn doet dat het niet meer is vol te houden. toch, aan alles komt een eind, ook aan deze ellende, hoe onmogelijk dat nu ook lijkt!
en je hebt een lieve vrouw en kind, dus....

volhouden! op zijn minst tot de operatie, weet zeker dat het daarna een stuk beter gaat!!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vanmorgen zou ik geopereerd worden.
De operatie is niet door gegaan.
Ze wisten me niks te vertellen over de wond.Of ze hem zouden sluiten met drain of openlaten.

Over de nazorg ook niks.

De anestasist zou me nog gebeld hebben maar ook niks van gehoord.

Morgen om 1300 weer een afspraak bij de arts.Kijken wat ie te zeggen heeft.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
menn, het zit je niet mee.

houd moed he!!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou, dat schiet inderdaad lekker op!!!

heb vaak t idee dat artsen een beetje wereldvreemde lui zijn.
ze kunnen hun vak best heel goed verstaan, maar soms lijken t net of ze
totaal geen inlevens vermogen hebben, of zelfs niet eens het idee krijgen
om eraan te denken dat hun onderwerp een levend wezen is dat
gevoelens heeft. en dat wat voor hun vanzelf sprekend is voor de ander
wel eens een compleet raadsel kan zijn.

misschien moet je bij je volgende bezoek aan de arts eens uitleggen hoe
dit alles op jou overkomt, en dat je ergens gewoon aan je lot wordt
over gelaten, en dat t helemaal niet goed met je gaat!

maarja, vrees dat dat dan misschien gewoon wordt afgedaan met;
"o, goh, misschien zou dan eens moeten googelen naar geestelijke bijstand....?!"
blijven volhouden, hier komt een eind aan, dadelijk is alles beter, hoe
onwarrschijnlijk dat nu ook lijkt.

succes
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat bezoek is vanmiddag al geweest.

Nu was zijn reactie dat de wond aardig rustig was en een operatie niet nodig was.
Met andere woorden had ik me laten opensnijden voor niks.

Ik snap die gasten echt niet meer.
Ik laat me in ieder geval niet meer opereren tenzij ik een zwaar ongeluk heb gehad ofzo.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, dit klinkt inderdaad dat nu eindelijk eens de boel in gang wordt gezet.
en mochten alle maag problemen dan eindelijk over zijn dan moet je 'enkel'
nog afkicken van de pijnstillende medicatie, maar na wat we allemaal hebben
kunnen lezen in de afgelopen tijd hier zal dat niet eens het grootste probleem
zijn dan.

veel succes,
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
leveldesigner zei:
ja, dit klinkt inderdaad dat nu eindelijk eens de boel in gang wordt gezet.
en mochten alle maag problemen dan eindelijk over zijn dan moet je 'enkel'
nog afkicken van de pijnstillende medicatie, maar na wat we allemaal hebben
kunnen lezen in de afgelopen tijd hier zal dat niet eens het grootste probleem
zijn dan.

veel succes,
Klik om te vergroten...
Inderdaad!
Als het main probleem(je maag) weer oke functioneert, heb je "slechts" nog de lichamelijke verslaving.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#12
DIe scopie gaat idd via me mond naar me maag.Mochten ze iets ontdekken zei de arts al dat ik wakker zou worden en dan zou het verholpen zijn.

Kortom als ze iets ontdekken gaan ze het gelijk proberen op te lossen.

Ik ben alleen EXTREEM zenuwachtig omdat tot nu alle operaties iets fout is gegaan.
Moet wel zeggen dat dit een top arts is.Neemt expres al anderhalf uur de tijd om infuus te zetten vanwege het moeilijke prikken.


Daarna idd het stukje afkicken nog.
Gelukkig is het pompverhaal in werking gezet.
Mocht ik die krijgen zak ik van 140 stuks per week naar ongeveer 50 per week dus al de helft.

Hopen dat dat dus zal helpen en snel gebeurt.
Echter zeiden ze al dat het wel even kon duren.
Zo ie zo de pomp regelen en dan de locatie van de naald nog.

Kan blijkbaar niet zo maar op elke plek.
Ze wouden me lies nemen maar dan mag ik niet meer lopen.Die locatie is te gevoelig voor lekkage en verschuiving.
Me nek kan ook niet want dat zit in het zicht en kan blijven hangen aan me kraag van me kleding.

Ik heb zelf gekozen voor een locatie bij me ribben.Dan kunnen ze de naald/systeempje desnoods aan me rib vast zetten.
Anders ergens anders op me borst.


Ik zal (hopelijk) morgen aan jullie laten weten hoe het is verlopen mits ik me goed voel.
Anders zal leveldesigner jullie op de hoogte houden.Ik sms hem dan
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#13
morgen!

heel veel sterkte!!!!

en laat de regel bij jou nou es de uitzondering zijn he, dit MOET gewoon GOED gaan!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#14
En helaas,het Is niet goed.
Sta in het ziekenhuis waar ik een afspraak had. Moest ik ineens naar een ander ziekenhuis.
Daar naar toe gereden en werd compleet opgenomen. Was niet de afspraak maar het zei zo.

Kom ik op me kamer krijg ik te horen dat ik tijdens de behandeling wakker ben en de arts die mij behandeld een andere is.
Ken die man niet en nog nooit gezien.

Ik vroeg dus of ik die man nog te spreken kreeg voor me operatie. Helaas dat was niet mogelijk.


Ik zei al dat ik me toch niet laat opereren door iemand die ik nog nooit gesproken heb.
Antwoord: oke cancelen we de operatie en mag u naar huis.

Kortom 2maanden zitten wachten voor NIKS!!! Het zal GVD eens goed gaan!

Maandag word ik gebeld door me eigen chirurg en mag hij toch met een goed verhaal komen!
Het zal echt eens meezitten!!!!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#15
die chirurg mag inderdaad wel dan met een goed verhaal komen zeg!!!!

las je laatste kommentaar pas nu net hier, nadat ik je mijn pm had geschreven dat t goed was dat je me dan sms-de en dat ik dan weer t hier neerzet. dat is nu dus niet meer nodig, zowiezo
voor 2 maanden weer.

ongelooflijk hoe men soms met een mens (en vooral een zwaar ziek mens in dit geval) kan omgaan, als of men maar een oude, kapotte plastic speelbal is die is blijven liggen in de schemering op t strand......

natuurlijk zal er een logische verklaring voor zijn, waarom je opeens naar een ander ziekenhuis moest, en opeens wel geheel zou worden opgenomen, en, waarom opeens een andere chirurg de operatie doet. maar, laten ze dit dan communiseren zoals dat zo mooi heet. laten ze je dat dan op zijn minst even vertellen van tevoren, want dat ze t eerder wisten, al was t maar een dag of 2, dat is natuurlijk wel duidelijk.

en artsen weten als geen ander dat er legio fouten worden gemaakt in de gezondsheid industrie, dat is ook normaal. waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo simpel is het nu eenmaal, helaas. maar, in dit geval is het allemaal al super gecompliseert. bij jou is alles van alles fout gegaan, en gaat t nog steeds verre van wenselijk. dus om dan gewoon maar opeens met een nieuwe chirurg aan te komen zetten vind ik op zijn minst bijzonder onbehoorlijk van deze artsen en dit ziekenhuis.

dus nu maar weer wachten tot maandag, tot je in ieder geval een uitleg krijgt, als je die al krijgt. t zou me niet verbazen als dat antwoord ook een beetje een wollig niets zeggend antwoord wordt, waarvan je denkt wanneer je de telefoon weer neerlegt;
-"wat?! he?! "
en dat t allemaal zo onsamenhangend was dat je t niet eens meer in herinnering kunt brenegn, 3 minuten na t ophangen.
maar, laten we niet pessimistisch worden, ondanks dat we daar alle grond toe hebben.
we moeten blijven geloven dat dit goed komt en dat t eens allemaal tot t verleden zal behoren.

opnieuw, heel veel sterkte Rudolf!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag "ruzie" gehad met me huisarts.

Die belde me op om te zeggen dat ie me medicatie stopt zonder reden.
Tja zijn reden was om niet hetzelfde te krijgen als Michael Jackson.

Ben sindsdien al bezig mensen te bereiken om een oplossing te vinden.
Desnoods maar een ander middel vinden.

Dit is ronduit belachelijk.

DIe kerel maakt je geestelijk echt gek.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vandaag een afspraak met hem gemaakt en kon ie persoonlijk uitleggen hoe en wat.

Toen draaide hij zijn mening weer bij.
Snap er echt niks meer van maar hij ging nu proberen vaart in de zaak te zetten
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#18
vaart achter je nieuwe kijkoperatie?

laten we hopen dat er snel een oplossing komt!
dat jij niet van die rare hoeveelheden pijnstilling kan blijven slikken is wel logisch natuurlijk maar hij kan je niet van 140 op 0,0 zetten!

nogmaals sterkte Rudolf, dat het een keer meezitten mag!
N
NarMayaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi Rudolf,

Ik ben zelf nu een jaar een Dipidolor gebruiker en via via kwam ik je verhaal tegen. Ik heb het geheel niet helemaal gelezen, maar tjee het is me daar wel een heftig verhaal en om mezelf nog meer leeswerk en "negatieve opwinding" te bezorgen kom ik maar direct met mijn vragen bij jouw terecht.

* als eerste in welk ziekenhuis ben je in behandeling
* kan me voorstellen dat je de naam van de arts niet wilt noemen maar wie heeft zo je lichaam verkloot (mag je me ook per mail zeggen)
* ooit bij een pijnpoli geweest

Ik ben dit jaar zelf een paar keer opgenomen gezien ik complicaties kreeg na een operatie en tijdens die opnames heb ik ook met een paar maagverkleinings patienten op kamer gelegen waarbij er diverse complicaties kwamen. De arts die hun heeft geopereerd is een regelrechte ramp. Een eigenwijze persoon in de trend van IK ben de dokter en jij bent maar een patientje dus je kop houden ik weet het beter. Ik hoop niet dat jij door hem behandeld word.

Ik las in het verhaal van iemand je Methadon (symoron) adviseerde.
Ik kan je zeggen dat het echt een goed middel is en via de pijnpoli's ook word voorgeschreven aan personen die in het laatste stadium van kanker zitten en niks anders meer werkt. Dus probeer het zou ik zeggen, ik heb daar ook ontzettende baat bij gehad. Gebruik het momenteel niet meer gezien ik voldoende nu aan Dipidolor heb.

Ik ben zelf ergens tussen de 60 en 70x op een operatietafel geweest en weet dus drommels goed wat pijnen zijn. Leef dagelijks met pijnen en mijn medische en pijn toekomst ziet er ook niet leuk uit.

Betreffende het leren injecteren, heb je ooit contact opgenomen met een afkick kliniek kunnen die je niet helpen, hoe vreemd het nu ook klinkt / schrijft. Maar er moet toch iemand zijn die je injecteren wilt leren. Ik heb het geleerd via de huisarts en ik weet zeker dat mijn specialist of annestesioloog het mij wil leren als ik het hun zo vragen. Het is toch ronduit belachelijk dat je hulp "op straat" moet zoeken.

De begeleiding die jij krijgt van je artsen is echt ronduit schandalig slecht en we kunnen hier nu wel met z'n allen gaan mekkeren over slechte artsen maar weet dat er een site is "zorgkaart nederland" waarop we dus artsen een waardering kunnen geven. Indien meer personen daar gebuik van maken kunnen we hopelijk in de toekomst de goede artsen daar vinden.

Tot zover mijn eerste letters aan jou.
Wie weet volgt er meer.

Follow Your Dreams, because;
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!!!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dank je wel voor je bericht.

Veel vragen die je stelt zijn al aan bod gekomen.
Ik heb eigenlijk alles wat je zegt al doorlopen.

De metadon zal het wel op uit komen ben ik bang.
Ik wacht maar af wat er gaat komen.

Momenteel kan ik toch niks anders.
Heb net 22 ampullen tegelijk gezet.

Me lichaam accepteert het niet eens meer.
Dat komt grotendeels gewoon omdat ik geen locatie meer heb om het toe te dienen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."