Komt goed.
Ik hou me verhaal zeker bij.
Heb zelfs me laptop daar bij dus kan ter plekke alles bijhouden.
Ik ben opzich best bang om erheen te gaan.
Vooral omdat je leest/hoort dat je erg ziek word , wat je ook doet.
Daar zie ik zo tegen op!!!!!!
Maar me gezin is me echt heilig en voor hun ga ik door die hel.
Hoop alleen dat het mee valt en dat de overschakeling van Dipidolor naar meth goed gaat.
De bedoeling is dat ik dipi blijf gebruiken tot de meth goed werkt.Het is dus niet gelijk op 0.
Dan kijken hoe het medische verhaal loopt , maar in die tijd zit ik dus aan de meth.
Mocht het medische goed verlopen zal ik ook af gaan bouwen met de meth.
Eventueel dan weer een opname mocht ik dat willen of thuis met een ambulante behandeling maar dat zien we dan wel weer.
Stap voor stap en de engste ga ik nu tegemoet.
Kent er iemand mensen die niet ziek zijn geworden of een beetje?
Of word echt iedereen strontziek?
Ik spreek leveldesigner regelmatig maar (zoals je ook ziet in zijn antwoorden) kent hij alleen mensen die echt ziek zijn geworden.
Hoop echt zo erg dat het meevalt........
Krijg tranen in me ogen als ik eraan denk en dan is het niet eens zo ver
![:cry:]()