Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij wordt ook over gezet op the Methadon Willenvaag, eerst willen ze hem op methadon overzetten en die dan weer langzaam afbouwen. Maar dat zal zeker geen makkelijke strijdt worden. De overstap zal vrees ik met flink wat pijn en ellende gepaard gaan daar je zolang zoveel doplidor hebt gebruikt.
wil je niet bang maken hoor Rudolf maar dat weet je wel.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
De bedoeling is idd dat ik over ga op Methadon.
Die word daarna langzaam afgebouwd.

Dat hoeft niet in de kliniek te gebeuren.
Alleen de bepaling hoeveelheid meth ik ga krijgen.

Meer gebeurt er daar niet.Het is niet de bedoeling dat ik er binnen ga en geheel clean buiten kom.

Dat kan zo ie zo niet omdat ik ook nog met het medische gedeelte zit.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok vroeg het me gewoon af, want bij een opname moet je weten wat je wilt en wat je doelstellingen zijn. Hoop dat je de afbouw met methadon kan doorzetten en er mee kan stoppen. Heel veel succes ermee en ik lees het nog wel denk ik dan... Oja en noem me maar gewoon Willem zonder vaag als je wilt..
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Komt goed.

Ik hou me verhaal zeker bij.
Heb zelfs me laptop daar bij dus kan ter plekke alles bijhouden.


Ik ben opzich best bang om erheen te gaan.
Vooral omdat je leest/hoort dat je erg ziek word , wat je ook doet.
Daar zie ik zo tegen op!!!!!!

Maar me gezin is me echt heilig en voor hun ga ik door die hel.
Hoop alleen dat het mee valt en dat de overschakeling van Dipidolor naar meth goed gaat.

De bedoeling is dat ik dipi blijf gebruiken tot de meth goed werkt.Het is dus niet gelijk op 0.

Dan kijken hoe het medische verhaal loopt , maar in die tijd zit ik dus aan de meth.

Mocht het medische goed verlopen zal ik ook af gaan bouwen met de meth.
Eventueel dan weer een opname mocht ik dat willen of thuis met een ambulante behandeling maar dat zien we dan wel weer.

Stap voor stap en de engste ga ik nu tegemoet.

Kent er iemand mensen die niet ziek zijn geworden of een beetje?
Of word echt iedereen strontziek?

Ik spreek leveldesigner regelmatig maar (zoals je ook ziet in zijn antwoorden) kent hij alleen mensen die echt ziek zijn geworden.

Hoop echt zo erg dat het meevalt........
Krijg tranen in me ogen als ik eraan denk en dan is het niet eens zo ver :cry:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Clonidine kan de ontwenning aangenaam verzachten, heb zelf 1 keer afgebouwd en clonidine gekregen voor de ontwenning en het hielp. Maar ik was na 3 weken nog ziek dus ben weer methadon gaan gebruiken. Dus ik zou zeker clonidine overwegen voor te stellen zelf zat ik bij Tactus Dubbeldiagnostiek toen, ook andere clienten die al een lange tijd heroine gebruikten en geen onderhoudsmedicatie wouden vonden clonidine een fijn middel om de hevigste verschijnselen te onderdrukken. Natuurlijk zul je altijd je niet lekker voelen maar als je goed in gesprek gaat en alles goed bespreekt en wat je voelt en ze weten wat ze doen dan kunnen ze je een hoop ellende besparen met dat soort hulpmedicatie. Maar clonidine is van origine een bloeddrukverlager volgens mij maar heeft later gebleken ook een positieve werking bij een opiaten opioiden detox. Verder ben ik alleen ziek geweest van de heroine wat met methadon nog niet geprobeerd heb teveel voordelen als ik het wel neem dan niet.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#6
em die mailine cursus, heb je die geprobeerd?
(heb je ze gemaild? en je situatie uitgelegd?)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik in eerste instantie te maken had met een troll, iemand die de boel probeert te belazeren. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit echt kan gebeuren, maar ik weet ook dat dokters ook maar wat doen.

Ik kan je geen advies geven, dit gaat me te ver en ik weet er te weinig van af. Rest me niks dan je heel veel sterkte te wensen en je gezin ook. Blijf vooral hier schrijven zoals leveldesigner ook al schreef, dat helpt in ieder geval iets.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#8
neem t Svali niet kwalijk hoor, dat hij dacht dat jouw bericht een klets verhaal was, Svali en ik zijn moderators hier en je zou eens moeten weten wat voor berichten we soms moeten verwijderen. dan hangt een of andere grapjas een zwaar onzin verhaal op, en daar gaan sommigen verder in dan je je kunt voorstellen. dus, wat dat betreft had jouw verhaal ook zoiets kunnen zijn. maar gelukkig zijn we beiden van mening dat dit niet zo is, dus trek dit je niet persoonlijk aan, dit heeft niets met jou en jouw ervaringen te maken maar enkel en alleen met het soort lulverhalen dat hier af en toe opgehangen wordt!

vond dat ik dit even moest verduidelijken,
succes
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil het verhaal best telefonisch bevestigen hoor.Ik geloof graag dat er heel veel onzin op het forum word gepost.Als er hulp moet komen voor het forum schoon te houden meld ik me wel aan.Heb ik nog een uitlaatklep.
Hebben jullie gelijk iemand die ervaren is met medicatie"mis"bruik
Hier een foto van me arm:


Het rode plekje is dus van de biopsie.
Sinds vandaag komt er dus ook vocht uit en ben gelijk gaan bellen.
Moet echt de echo en biopsie afwachten.Eerder maken ze hem niet open.

Denk dat ik dat zelf maar ga doen.Dit is niet normaal.

Het verhaal is helemaal 100% echt.
De artsen of zusters doen het niet voor omdat het niet verantwoord is om zelf te doen.Mofine stolt bloed heel snel.Soms zitten tijdens het spuiten me naalden ook dicht.Dan moet ik wisselen.
Dat is al met aders zoeken en beetje bloed optrekken.
Ook staat geen een dokter achter deze behandeling.

Ik zal de link eens bekijken en hopen dat ik er iets aan heb.
Dank je dat ik dit als "uitlaatklep" mag gebruiken.


Ben net terug van Novadic en daar is alles in werking gezet.
Enigste waar ik tegenaan kijk is een eventuele opname die ik moet hebben om af te kicken.Heb al gemeld dat dat niet gebeurt.Kan me gezin geen dag missen.

Maar dat is voor latere zorg.Eerst van de pijn af zien te komen en zo
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het verhaal is helemaal 100% echt.
Klik om te vergroten...

Sorry voor mijn twijfel, maar het verhaal is ook zo bizar. En na wat navraag geloofde ik je al, hoor.

Dank je dat ik dit als "uitlaatklep" mag gebruiken.
Klik om te vergroten...

Anytime.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Navraag?

Tell me.Ben wel benieuwd wat je na hebt gevraagd en bij wie.
Hoop geen prive dingen ofzo.Niet dat je dat niet mag weten.Heb geen geheimen maar als dat makkelijk te achterhalen zou zijn..............
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stel je er niet te veel bij voor. Het gaat om iemand die veel ervaring heeft met medicatie bij complicaties, maar niet specifiek met wat jij hebt. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat artsen zoiets voorschrijven en je gewoon maar laten aanklooien met injecteren, en zeker niet zulke belachelijke hoeveelheden, ook al heb je die nodig. Maar schijnbaar komt het meer voor, al heb ik daar geen verdere informatie over.

Volgend jaar zullen er ongeveer 10 000 van dit soort operaties (maagverkleining) uitgevoerd worden. Met zo'n verhaal als jij hebt, vraag ik me af of dit wel verstandig is. Hoe denk jij daarover?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou niet zelf gaan snijden in die bult als ik jou was, hoezeer de pijn ook ondragelijk is. met dit soort onstekingen kan een hoop fout gaan als daar extra problemen bij komen door oa er zelf in te snijden. en de al zeer moielijk doende artsen zullen je dit dan ook zeker niet in dank afnemen.

ongelooflijk gewoon dat artsen je zo aan de lot kunnen overlaten!
maar het gebeurt inderdaad gewoon, waarschijnlijk dagelijks ergens in nederland.
een hoop artsen zijn ok, maar je hebt er ook hele rare mannetjes tussen. had eens zo'n huisarts, misschien wel goed in zijn vak, technisch gezien. maar toch compleet ongeschikt voor dat vak omdat hij totaal wereld vreemd was en daarnaast was hij ook nog eens erg contact schuw. zei dus geen woord, brabbelde wat en krabbelde dan wat op een recepten papiertje, en dat was t dan. dan moest je maar begrijpen wat meneer bedoelde, om GEK van te woorden!!

nu begrijp ik dus dat de artsen je niet wegwijs willen maken in het shotten, omdat ze er tegen zijn. maar, zij schrijven toch die ongelooflijk grote hoeveelheden voor, die..... geshot moeten worden?!?! dus, daar verlies je me even, hoe willen zij dan dat je het neemt??

over afkicken, kan me voorstellen dat je nu zoveel aan je hoofd hebt dat je niet van afkicken wilt horen. zou t zelf ook niet overwegen waarschijnlijk, in jou geval. beste is denk ik, dat je nu eerst even de zaak in orde krijgt, dat je lichamelijk weer zo gezond als mogelijk wordt. en als alles dan weer eens wat rustiger wordt, dan kun je aan afkicken denken.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij is open.

Ben bij de chirurg geweest en die heeft hem toch maar open gemaakt omdat ie begon te lekken.

Nu zit ik dus met een gat in me arm waar je gek van word.
Doet natuurlijk verschrikkelijk zeer.

Moet hem ook gaan spoelen met de douchekop en ben bang dat dat ook ZO verschikkelijk zeer doet.
Het doekje erin stoppen zak ik al door de grond.

Er is ong 235cc aan vuil en vocht uit gekomen.Dit is maar een grove schatting omdat er natuurlijk ook in de doekjes zat en er langs liep.
Niet normaal dus.


Als ik de wond zie en het vuil wat er nu nog uitkomnt :kots:

Nu hopen dat het snel geneest.
Kan tot een jaar of langer duren om dicht te groeien , maar gelukkig is het buil er al grotendeels uit.

Over het shotten willen ze idd niet voordoen.

Ik probeer het zelf maar gaat vaak niet goed.Anders spuit ik het recht in de spieren.


Over de operaties die gaan komen?
Mensen moeten HEEL goed hun arts kiezen.
Goed mee praten en veel op papier zetten mocht het fout gaan.
Vooral in mijn geval.De arts erkend zijn fout maar houdt informatie achter.OK rapport is niet in te zien enz.

Dit moet niet kunnen in Nederland
m
mammoetLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi rudolf
verschrikkelijk verhaal, ik leef met jou en je gezin mee, ik las dat je een afspraak had gemaakt bij kendron, hoe is dit afgelopen? ben je er iets wijzer van geworden? Ik heb verder geen ervaring met dit soort situaties dus kan je verder geen raad geven behalve dan dat je door moet blijven gaan met het op deze manier van je af te schrijven, mentale ondersteuning kan je toch kracht geven om vol te houden bij het door blijven zoeken naar hulp.

houd moed!!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij Kentron was een intake.

Ze gaan nu alles bekijken en krijg vanzelf bericht terug over de behandeling
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi Rudolf,

ik ben een meelezer en vind dit echt een horrorverhaal.
heb geen advies voor je, helaas.

wil je wel heel veel sterkte wensen!!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank je wel.

Een update over me ontsteking.

Ben nu 2 dagen aan het spoelen en dergelijke.
Voor iemand die dit ooit moet gaan doen.
HET DOET ZEER!!!!!

Gelukkig komt er steeds minder vuil en vocht uit.

Over het spuiten gaat het nog steeds slecht.
Ik weet niet of ik het mag vragen maar als er iemand goed kan spuiten of iemand kent die het goed kan.....Laat het me even weten aub.Ik heb er zelfs een vergoeding voor over omdat dit gewoon niet meer kan.

Misschien spuit ik in de toekomst weer fout en krijg ik weer zo'n ontsteking.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoi, sorry dat ik even niet reageerde maar ik was een weekendje weg.

blij te horen dat ze de bult hebben open gemaakt, dit zorgt ervoor dat de spanning eraf is, de opgeslagen pus weg is en dus de genezing kan inzetten. ik geloof graag dat de wond er een jaartje over gaat doen om te genezen, heb dit vaken in mijn leven gezien en de herstel tijd duurt inderdaad echt heel erg lang. toch is vooral het begin ervan erg pijnlijk, over een geruime tijd zal het veel minder tot haast geen pijn meer doen en kan het weer gewoon dichtgroeien. heb het al eerder gezegt maar blijf t maar herhalen, dat ik het gewoon onvoorspelbaar vind dat artsen je niet wegwijs willen maken inshotten. vooral nu duidelijk is hoezeer het bij je fout kan gaan, met enige pech is het slechts wachten tot je een nieuw abces hebt, (laten we hopen van niet!!!).
snap daarom je verzoek van of iemand je dit voor kan komen doen. zoals je misschien weet ben ik admin hier en moet ik dus de regels van het forum handhaven, ik weet niet of zulk een verzoek in strijd is met de regels hier, denk dat t een grens gevalletje is, of zelfs dat niet eens, dat het wel gewoon toegestaan is. dus vooralsnog laat ik je verzoek maar even staan, misschien dat mijn co admin Svali hier meer licht op kan werpen.
had je graag geholpen hiermee, maar zoals ik al eerder vertelde kan ik niet shotten, heb t wel gedaan maar dat is alweer zo'n 15 jaar terug en toen lukte t mij ook niet denderend, mijn toenmalige vriending deed t meestal voor me.
schiet me opeens een idee te binnen, is er bij jou in de stad geen gebruikers ruimte? want daar zitten mensen hoogstwaarschijnlijk heroien en of coke te shotten. die willen je vast wel helpen, en mocht dat niet zo zijn dan zal een kleine vergoeding zeker helpen!

maar blijf t zeggen, echt ongehoord dat artsen je zo maar laten aanklooien!!
en wanneer een arts echt toegeeft een fout te hebben gemaakt en dan verder zijn handen er zo makkelijk vanaf trekt dan vind ik dat je hier echt werk van moet maken, al was het maar om de mensheid te beschermen tegen dat soort hufters! dus, schrijf eens een briefje naar de medische tuchtraad (al zijn die meestal op de hand van de artsen voor zover ik de pratijk ken), misschien dat anders de consumenten bond iets voor je kan betekenen.

vaak willen artsen dan opeens wel meewerken, wanneer je het nieuws anders aan de grote klok wil hangen. bel anders eens met Shownieuws of RTL4 nieuws, die willen nog wel eens tijd besteden aan prive gevallen, en ik weet zeker dat deuren dan opeens sneller open gaan dan wij allen voor mogelijk houden, deuren die tot nu toe onterecht gesloten blijven.

blijf schrijven, en misschien kan een mede forum genoot je helpen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb al contact gehad met verschillende media maar dat werkt echt niet.

Die gebruikers ruimte zal er echt wel zijn maar daar loop ik niet zo maar naar binnen.
Misschien de angst dat er iets kan gebeuren.

Ik zal er toch eens naar gaan kijken.

De vraag is idd een grensgevalletje.
Je mag hem ook verwijderen hoor om problemen te voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."