Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#1
rudolf zei:
Pieter210 zei:
Sterkte in deze voor jou zeer moeilijke tijd...

Pieter
Klik om te vergroten...

Dank je wel.
Moet zeggen dat ik het er erg moeilijk mee heb.
Gelukkig heb ik veel steun van me gezin en vrienden zoals leveldesigner.

Heb deze jongen via het forum leren kennen.Op een dag mee afgesproken en langs gegaan.

UUUUUUUREN zitten praten en dat doet me echt goed.
Ben er nu een aantal keer geweest en dat bevalt me echt goed.
Klik om te vergroten...
Het klinkt alsof je echt op de goede weg zit. En nu volhouden...! :)

Groeten,

Pieter
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Druk in gesprek met Novadic en binnenkort ben ik een aantal weken niet meer online (als het goed is)

Dan zit ik daar en zal ik van deze zooi afkomen!!

Ben het helemaal beu en ga het gewoon doorzetten.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zet'm op Rudolf!!

Laat een nieuwe Rudolf zien als je hier terug inchecked :wink:

Veel sterkte, steun en natuurlijk positieve vibes!

Grts
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
wachten is altijd waardeloos in dit soort situaties. en dan opeens krijg je daar dat telefoontje, dat je de volgende dag om 9 uur sochtends verwacht wordt. je weet dat die dag gaat komen, maar als ze dan opeens bellen is het toch altijd balen, en angstig, want dat betekend dus dat je de komende dagen zwaak ziek zult gaan worden. wat alleen al een gedachte is die je naar rust (dope) doet verlangen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
We zullen zien hoe het gaat lopen.
Ook eerst maar eens wachten op het telefoontje
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het telefoontje ken het van al mijn eigen opnames. Het ene moment lijkt het nog zo lang te duren en dan gaat de telefoon s'middags en inderdaad de volgende dag kun je komen. Je hele wereld lijkt in te storten althans zo heb ik het iedere keer ervaren ineens alles proberen af te sluiten. Dus dan dacht ik altijd het laatste zakje wiet het laatste puntje, achteraf gezien wat het niet zo. Na heel veel gelezen te hebben hier wens ik je sterkte en als je de vloek kunt verslaan Bravo..
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
willemvaag zei:
Het telefoontje ken het van al mijn eigen opnames. Het ene moment lijkt het nog zo lang te duren en dan gaat de telefoon s'middags en inderdaad de volgende dag kun je komen. Je hele wereld lijkt in te storten althans zo heb ik het iedere keer ervaren ineens alles proberen af te sluiten. Dus dan dacht ik altijd het laatste zakje wiet het laatste puntje, achteraf gezien wat het niet zo. Na heel veel gelezen te hebben hier wens ik je sterkte en als je de vloek kunt verslaan Bravo..
Klik om te vergroten...


Ik doe me best en we zullen zien hoe het gaat.
Tot heden nog niks gehoord.

Als ze maar niet verwachten dat ik met de feestdagen daar ga zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."