#1
Het klinkt alsof je echt op de goede weg zit. En nu volhouden...!rudolf zei:Pieter210 zei:Sterkte in deze voor jou zeer moeilijke tijd...
Pieter
Dank je wel.
Moet zeggen dat ik het er erg moeilijk mee heb.
Gelukkig heb ik veel steun van me gezin en vrienden zoals leveldesigner.
Heb deze jongen via het forum leren kennen.Op een dag mee afgesproken en langs gegaan.
UUUUUUUREN zitten praten en dat doet me echt goed.
Ben er nu een aantal keer geweest en dat bevalt me echt goed.
Groeten,
Pieter