Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon weer bellen, weest maar een zeikerd voor de artsen.
en als jij het niet kan, laat je vrouw bellen. je kunt toch niet zonder pijnstilling tot vrijdag?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi, sorry dat ik even niet reageerde maar ik was een weekendje weg.

blij te horen dat ze de bult hebben open gemaakt, dit zorgt ervoor dat de spanning eraf is, de opgeslagen pus weg is en dus de genezing kan inzetten. ik geloof graag dat de wond er een jaartje over gaat doen om te genezen, heb dit vaken in mijn leven gezien en de herstel tijd duurt inderdaad echt heel erg lang. toch is vooral het begin ervan erg pijnlijk, over een geruime tijd zal het veel minder tot haast geen pijn meer doen en kan het weer gewoon dichtgroeien. heb het al eerder gezegt maar blijf t maar herhalen, dat ik het gewoon onvoorspelbaar vind dat artsen je niet wegwijs willen maken inshotten. vooral nu duidelijk is hoezeer het bij je fout kan gaan, met enige pech is het slechts wachten tot je een nieuw abces hebt, (laten we hopen van niet!!!).
snap daarom je verzoek van of iemand je dit voor kan komen doen. zoals je misschien weet ben ik admin hier en moet ik dus de regels van het forum handhaven, ik weet niet of zulk een verzoek in strijd is met de regels hier, denk dat t een grens gevalletje is, of zelfs dat niet eens, dat het wel gewoon toegestaan is. dus vooralsnog laat ik je verzoek maar even staan, misschien dat mijn co admin Svali hier meer licht op kan werpen.
had je graag geholpen hiermee, maar zoals ik al eerder vertelde kan ik niet shotten, heb t wel gedaan maar dat is alweer zo'n 15 jaar terug en toen lukte t mij ook niet denderend, mijn toenmalige vriending deed t meestal voor me.
schiet me opeens een idee te binnen, is er bij jou in de stad geen gebruikers ruimte? want daar zitten mensen hoogstwaarschijnlijk heroien en of coke te shotten. die willen je vast wel helpen, en mocht dat niet zo zijn dan zal een kleine vergoeding zeker helpen!

maar blijf t zeggen, echt ongehoord dat artsen je zo maar laten aanklooien!!
en wanneer een arts echt toegeeft een fout te hebben gemaakt en dan verder zijn handen er zo makkelijk vanaf trekt dan vind ik dat je hier echt werk van moet maken, al was het maar om de mensheid te beschermen tegen dat soort hufters! dus, schrijf eens een briefje naar de medische tuchtraad (al zijn die meestal op de hand van de artsen voor zover ik de pratijk ken), misschien dat anders de consumenten bond iets voor je kan betekenen.

vaak willen artsen dan opeens wel meewerken, wanneer je het nieuws anders aan de grote klok wil hangen. bel anders eens met Shownieuws of RTL4 nieuws, die willen nog wel eens tijd besteden aan prive gevallen, en ik weet zeker dat deuren dan opeens sneller open gaan dan wij allen voor mogelijk houden, deuren die tot nu toe onterecht gesloten blijven.

blijf schrijven, en misschien kan een mede forum genoot je helpen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb al contact gehad met verschillende media maar dat werkt echt niet.

Die gebruikers ruimte zal er echt wel zijn maar daar loop ik niet zo maar naar binnen.
Misschien de angst dat er iets kan gebeuren.

Ik zal er toch eens naar gaan kijken.

De vraag is idd een grensgevalletje.
Je mag hem ook verwijderen hoor om problemen te voorkomen.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar kan niemand jou of je vrouw dan leren om correct te spuiten?

plaats een oproep via marktplaats ofzo... spuitles gevraagd tegen kleine vergoeding: welke aardige meelevende verpleegster...
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat soort advertenties mag niet.

Zoiets moet je maar net tegenaan lopen.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
zo'n gebruikers ruimte is niet eng hoor, maar ik snap je terug houdende houding. moet eerlijk bekennen dat ik er zelf nog nooit eentje heb betreden, gebruik mijn dope liever gewoon thuis. maar ik weet dat die ruimtes beheert worden door hulp verleners die niet gebruiken. dus kun je daar gewoon op af stappen, en het hun dan voor leggen. zij kennen hun 'klanten ' daar ook door en door, en zo kunnen zij je dan ook prima een vertrouwd persoon aanwijzen. en misschien dat er zelfs een zuster of zoiets aanwezig is die je verder kan helpen. ik denk dat dit best wel eens de juiste oplossing zou kunnen zijn voor jou probleem.
enkel, daar zit je natuurlijk wel tussen de heroine en cocaine. laat je niet verleiden of zelf gek maken om dat dan toch eens te proberen. want geloof me, ookal lijkt dat in het begin misschien wel de juiste oplossing, op niet al te lange termijn helpt t niet meer en heb je er een enorm probleem bij!

succes en laat me weten of t wat geworden is wanneer je hebt besloten daar naar binnen te stappen. t zal even eng zijn, maar dat is niet nodig.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zal eens gaan kijken hoe of wat
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben na gaan vragen maar ook daar kunnen ze me niet helpen.
Zo ie zo omdat het medicijnen zijn . ben ik daar niet op me plek en vinden ze het niet veilig.

Een vergoeding aanbieden was helemaal uit den boze omdat ik dan iemand zijn verslaving ga spekken.


Dit was dus ook een doodeind
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga die site eens goed bekijken.

Dank je.

Over de pijn en dergelijke idd.Ik wil gewoon eens een dag zonder pijn , zonder medicijnen enz.
Ik word er gewoon gek van.
Me hele gezin lijd eronder en dat gun ik ze niet.

*Edit over de site:
Heb hem gemailt en zijn site goed bekeken en ten eerste geloof ik er niet echt in maar wie niet waagt.....

Ten 2e "geneest" hij dit soort dingen niet.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
o, tja, wel een beetje streng van ze. maar dat is ook wel weet te begrijpen, als ze daar de regels iets laten vieren dan nemen de gebruikers er al gauw een loopje mee.
jammer, t leek me de perfecte oplossing, maar niet dus.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#11
is der geen forum voor verplegend personeel ofzo?
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Intussen een paar dagen verder.
De ontsteking gaat best goed.

De bovenste is dus ook open gemaakt.
Ik druk ze handmatig leeg en dat gaat echt goed.
Als ik goed druk op de bovenste , stroomt de onderste goed mee.


Momenteel komt er nog veel wondvocht uit dus gaat echt de goede kant op.



Het negatieve punt is dat de medicatie steeds slechter begint te werken.

Mijn vorige "vraag" staat nog steeds.

Ik denk verder wel dat ik eens heroine ga proberen.Dit gaat me echt te ver en de pijn word me te gek.
Ik neem de verslaving wel op de kop toe.Ben ik nu ook al aan de morfine dus deze erbij kan ook nog wel.

Ik zie wel hoe het gaat in de toekomst.
Ik zie het toch allemaal al niet meer zitten dus dat intereseert me geen reet meer.


Sorry mensen maar ik zit echt HELEMAAL in de put en zie geen uitweg meer.
Heb psygologische hulp gevraagd maar kreeg te horen:
Meneer *********** de wachttijden zijn erg lang en we denken dat we u toch niet kunnen helpen.Wel van de verslaving afkomen , maar wat tussen uw oren zit moet uzelf iets aan doen.



Ik dacht echt bij mezelf dat je hier in Nederland echt dood moet gaan wil je een BEETJE hulp krijgt.
Dus gaan we die kant maar op denk ik.
Anders zal ik er nooit vanaf komen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://www.vrijvanpijn.nl

Misschien is dit wat?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
rudolf zei:
...Sorry mensen maar ik zit echt HELEMAAL in de put en zie geen uitweg meer.
Heb psygologische hulp gevraagd maar kreeg te horen:
Meneer *********** de wachttijden zijn erg lang en we denken dat we u toch niet kunnen helpen.Wel van de verslaving afkomen , maar wat tussen uw oren zit moet uzelf iets aan doen..
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. Vanwege grote drukte, worden er onverantwoorde uitspraken / beslissingen genomen door mensen die daar veelal niet over mogen beslissen. En het lijkt er wel eens op dat die mensen harder hulp nodig hebben dan de hulp zoekenden (-:

Gewoon doorzetten joh, er zijn genoeg deuren om te openen. Uiteindelijk zal je wel je weg naar succes vinden.

Heel veel sterkte,

Eend
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben t helemaal met Speeseend eens,
en afgezien van de lange wachtlijsten komt daar ook nog eens bij dat jij een beetje in twee groepen valt. ben je in nederland verslaafd aan drugs en of medicijnen dat is dat geen punt, daar is genoeg opname plekken voor. maar heb je een verslaving en geestelijk problemen dan val je gewoon buiten de boot. en dit is al zeker 15 jaar zo, zat zelf eens in een afkick centrum waar dus iemand werd weggestuurd precies om deze reden en dat terwijl die vrouw suicidaal was. men raadde haar aan eerst contact op te nemen met het Riagg en vandaar uit zou men verder kijken. maar, het wrange was dat ze daar net vandaan kwam en daar was haar te verstaan gegeven eerst wat aan haar verslaving te doen, en dan zou het Riagg verder kijken. dit is dus een bijzonder groot probleem dat al decennia bestaat en niemand doet er wat aan, en met de huidige bezuinigingen wordt dit dus enkel nog erger, als dat al mogelijk is.
als je een combi hulp behoevende bent dan kun je het gewoon schudden, dat is eigenlijk de boodschap....

ik snap je houding van dat het je allemaal niet meer kan schelen en dat je t zo zat bent dat je nu eerst heroine wilt gebruiken en dan later wel weer eens verder wilt kijken. snap dat zo goed. je wilt gewoon eindelijk weer eens rust hebben en geen pijn.
dat je al zwaar verslaafd bent aan die medicijnen is waar, maar toch kun je dat niet vergelijken of vergoedelijken met dat daarom een heroine verslaving ernaast er niet meer zoveel toedoet. want zoals ik al eerder schreef, een heroine verslaving is gewoon bijzonder kostbaar. en misschien heb je nu een spaarpotje achter de hand wat maakt dat je de eerste tijd gewoon makkelijk je dope kan scoren, toch komt die tijd heel snel dat dat potje opeens op is. en dan zit je er aan vast, en wat ik allemaal van je heb gelezen maakt mij duidelijk dat het voor jou ondoenlijk is om dan iedere dag op pad te moeten gaan om geld te regelen, op welke manier dan ook, ( en dan moet je echt denken aan manieren als winkel diefstallen, prostitutie (in jou geval natuurlijk niet maar ik zet het erbij om de ernst ervan te benadrukken), overvallen te doen op winkels, woonhuizen, banken, etc. of, je familie financieel uitwonen. want echt, daar draait het ALTIJD na enkele weken tot maanden op uit.
reken zelf maar uit, jij weet hoeveel geld je nu hebt op je bank. als je er vanuit gaat dat je minstend zo'n 40 tot 60 euro per dag nodig hebt, hoe snel is jouw bankrekening dan leeg?

daarnaast komt ook nog t feit dat artsen heroine verslaafden zelden serieus nemen, je wordt vaak maar met een kluitje in het riet gestuurd, met het idee van; als jij je leven en lichaam al verkloot, waarom zou ik als arts dan nog mijn best doen om er weer wat van te maken of het weer op te lappen). dus artsen zullen je dan in de toekomst enkel nog slechter behandelen waarschijnlijk.

en toch, ik snap je houding zo goed. dagelijkse pijn en ellende maakt dat het je uiteindelijk gewoon geen bal meer interesseert. je wilt eindelijk eens rust en geen pijn meer hebben, zelfs al zou dat betekenen dat je het daarna 2 keer zo moeilijk krijgt. ik weet dat dat je nu gewoon geen ene bal kan interesseren, zelfs niet wanneer je echt de volle strekking vamn een heroine verslaving zou kunnnen overzien, zelfs dan nog zal je nu denken, who cares!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
*Edit over de site:
Heb hem gemailt en zijn site goed bekeken en ten eerste geloof ik er niet echt in maar wie niet waagt.....

Ten 2e "geneest" hij dit soort dingen niet.
Klik om te vergroten...

Het blijft natuurlijk een gok. Ik ken een hoop mensen uit deze wereld en deze man werd me aangeraden, nadat ik jouw verhaal had verteld. De conventionele zorg kan je schijnbaar niet verder helpen, en je kan het altijd proberen. Wie weet...
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kreeg vandaag mail van desbetreffende meneer.

Ik moest eerst een afspraak maken met hem omdat hij me zo niet kon helpen.
Ik heb heel me verhaal via de mail verteld , maar hij kon niks zeggen.

Ik moest een afspraak maken , €150,- betalen en hetzelfde verhaal vertellen.Dan kon ie me pas helpen.

Sorry dat bevestigd bij mij alleen maar dat hij het doet om geld en niet om de mensen te helpen.
Hij had ook via de mail kunnen zeggen of het een twijfelgeval was of dat hij wel of juist niet kon helpen.

Helaas verder zoeken naar een oplossing.

Die trein , brug , flat of wat dan ook komt toch steeds dichterbij :angry:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#18
je hebt toch ook pijncentra?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
tja, 150 voor je verhaal te kunnen vertellen is veel geld.
las op zijn site wel dat hij zo eerlijk is om te zeggen;

1. Als bij het onderzoek blijkt dat ik je niet kan helpen (20-25% van de gevallen), hoor je dat direct en betaal je de helft van het normale tarief (75,-).

maar, dat blijft 75 euro. weet niet of je kunt stellen dat hij t voor het geld doet. denk dat hij er zijn beroep van heeft gemaakt en dan kost t geld.

maar, zou in jou geval ook niet weten of ik die kans wil lopen, om 75 euro kwijt te raken enkel voor je verhaal te doen.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#20
em die mailine cursus, heb je die geprobeerd?
(heb je ze gemaild? en je situatie uitgelegd?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."