Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag 6: Vandaag een Redelijke Dag gehad. Wel Goed nieuws: Als ik dit weekend stabiel ben,ben ik maandag thuis!!!!!!!!"
"Ik zit nu met problemen dat ik me morfine van me arts niet meer krijg. Omdat heroine en morfine dichtbij elkaar liggen , zit ik te denken om over te schakelen naar heroine. Afkicken moet ik toch al van de morfine. Daarom zal de korte tijd dat ik dit gebruik wel meevallen. Klinkt heel naief dat ik zo denk , maar gebruik al 3 jaar morfine en sinds afgelopen donderdag zei me arts me ineens zonder te zetten. Ik voel me zwaar klote en ben al 4 dagen/nachten wakker."
"Normaal gaat dat ook wel langzamer maar ik wilde zelf snel afbouwen en daar wilde ik niet al die weken op wachten. Vandaar dat ik de keuze heb gemaakt om het allemaal snel te doen. Ik ben begonnen met 50% minder en elke dag een ampul minder pe dag. Daarom is het allemaal zo snel gegaan en ben ik dit weekend al thuis. Waarom langer wachten als het snel kan??Ik vind allemaal niet nodig. Ik ben liever bij me gezin thuis dan hier in de kliniek te zitten. Maar nogmaals ik moet wel klaht vrij zijn dit weekend.Als dat niet zo is blijf ik wel hier en zien wel later wel hoe het gaat. Mocht ik toch iets voelen of last van hebben blijf ik gewoon hier en zal ik een aantal dagen later naar huis gaan. Ik verwacht alleen niet dat dat zo zou zijn en denk ik dat ik gewoon naar huis te gaan maandag. Doe nog maar een keer afkloppen!!"
"Heb vandaag een afspraak gehad met de arts. Heb me dagelijkse Hoeveelheid methadon (80mg) en moet Dat 3x per week ophalen daar. Over de.manier hoe ik behandeld ben,loopt een klachtenprocedure. Ik laat het daar Niet bij zitten natuurlijk. Word nu dus ambulant behandeld. Heb alleen de neiging om bij te gebruiken,maar ik hou me sterk!!"
"Mentaal zal zeker een zwaar iets zijn , maar daar kan ik hier ook niets aan veranderen. Daar kun je maar op een manier achter komen en dat is thuis kijken. Dag 8: Vannacht een vervelende nacht gehad. Heb slecht geslapen (bedden zijn echt niets hier) en vervelend gedroomd over me gezin. Me vrouw verliet me en had grote ruzie met me zoon. Gelijk gebeld toen ik wakker was en verteld. Het was maar een droom zei me zoon.Die had ik ook aan de telefoon. Gelukkig praat ik met me zoontje best veel en begrijpt hij ook allemaal wat er aan de hand is. Nog een aantal dagen en hopen dat het allemaal goed gaat. Maandag naar huis. Is ook een super verjaardagskado. Ben namelijk woensdag jarig."
"Dag 9: Vanacht een redelijke nacht gehad maar dat vond ik niet erg.Ik had een gevoel dat vandaag(vrijdag) een goede dag zou worden. Ben een gesprek met de arts aan gegaan en ben nu net thuis aangekomen. Geheel 100% van de morfine af en aan 60mg methadon. Geen tot weinig ontwenningsverschijnselen op het zweten na maar dat maakt me niks uit. Ik ben lekker bij me gezin en daar ben ik HEEL blij om!! Ik ben door de shit heen gekomen en het viel me meer mee dan ik had verwacht. Nu even genieten van me gezin. Zal later nog iets typen. Misshcien kan een mod al me dagen onder elkaar zetten zodat het dagboek compleet en duidelijk is? Makkelijk voor iemand die het na wilt lezen en ik eventueel aan kan passen."
"Datwel zei: Beste Willem, ten eerste is mijn naam niet BULLSHIT maar Datwel. Of geef je hiermee aan dat je het niet kan verkroppen dat het afwijkt van jouw wereldje? Het geeft niets als je je er niet in kan vinden want dat heb je nou eenmaal als je het over meningen en visies hebt. Maar let dan wel een beetje op je taalgebruik wil je? Gil de laTourette is natuurlijk ook nog een mogelijkheid en in dat geval neem ik je niets kwalijk . Bovenstaand verhaal is mijn persoonlijke bevinding. Uiteraard doe je ook veel met je verstand maar mijn ervaring is dat je met verstandelijke overwegingen geen verslaving kan verslaan. Dat jij bewust een verslaving aangaat en bewust op een vervangend middel overstapt is natuurlijk een totaal ander verhaal en heeft niets met mijn boodschap te maken. Klik om te vergroten... Ik vind dat jou berichten de GROOTSTE onzin zijn. Heb je mijn topic al eens goed doorgelezen? Jij wil dus zeggen dat ik 3 jaar geleden door mijn huisarts niet verslaafd ben geraakt aan de morfine en daarvoor naar een afkickcentrum moet? Ik nu al 21 jaar rook en ook niet aan verslaafd ben? Er bestaan immers geen verslavingen zeg je. Je zegt dat Willen om zijn taal moet letten.Oke hij had sommige dingen anders kunnen formuleren , echter vind ik dat jou taal juist aangepast moet worden. Weet je wel hoeveel mensen je hiermee kwetst omdat je ze eigenlijk uitmaakt als leugenaars en dergelijke. Ik word zelf een beetje geiriteert door je berichten. Je zei dat iedereen vrij is om te zeggen wat je wilt.Prima , heb je zeker gelijk in. Echter vind ik dat Willem dat ook mag en zijn woorden mag formuleren wat hij wil , hoe hij dat wilt."
"Ik ga zeker van de methadon afkomen. Alleen moet ik eerst het Medische gebeuren doorlopen. Maar dat is allemaal latere zorg. Even hiervan bijkomen."
"HIERBIJ ALLE DAGEN OP EEN RIJ ZODAT HET NALEZEN VOOR MENSEN WAT MAKKELIJKER IS. Ben ZOOOOOOOO blij dat alles achter de rug is en dat het nu nog goed gaat. Hopen dat het zo blijft en kijken wat ik medisch kan doen en wat ik juridisch kan doen. Dus weer even "afkloppen". rudolf zei: Dag 1 en dag 2 : Helaas gisteren niets kunnen typen maar vandaag wel. Gisteren aangekomen en alles ging redelijk. Wel de afkickverschijnselen van koud/warm , zweten en dat soort dingen, maar dat vind ik niet eens zo erg. 'S-avonds komt me vrouw langs en die word na een tijd opgehaald door me vader. Zit me zoontje in de auto. Die rent de auto uit en zei : Papa ik wil dat je mee naar huis gaat. Natuurlijk bij mij werden de emoties te veel en heb ik uren liggen huilen tot de beslissing werd genomen dat ik die avond naar huis moest en de volgende ochtend om 9 uur terug moest zijn en een gesprek aan te gaan. Vanmorgen om 9 uur weer aanwezig en mijn behandelplan besproken. Het idee was van de 16 ampullen die ik normaal spuit , te verlagen naar 8 en de rest methadon(sta ingesteld op 80mg). De morfine werd dan langzaam afgebouwd en de methadon verhoogd. Nu was het ineens dat de mofine wel naar beneden ging maar de methadon ging niet omhoog. Natuurlijk schoot ik weer vol en wilde weer naar huis gaan. Toch na uren te hebben gesproken met me vrouw en de mensen hier besloten te blijven. Zo ie zo omdat ik compleet geen medicijnen meer had en die ook niet meer van me eigen arts zou krijgen en ik vanuit Novadic ook niets zou krijgen.Kortom stond ik ook zonder en met me rug tegen de muur. Nu zit ik dus als nog hier en heb het behoorlijk moeilijk. De afkickverschijnselen zijn goed aanwezig.Ik krijg 2x daags 30mg methadon en als ik nodig heb s'nachts ook nog 20mg.Ik spuit daarbij nog 8x mijn morfine verdeeld over de dag. Wat mij wel een goed gevoel heeft gegeven is dat mijn zoon tegen me vrouw heeft gezegd dat hij toch wel blij was dat papa terug was want dan komt ie thuis zonder spuitjes en dat soort dingen. Dit was in het kort even dag 1 en tot nu toe dag 2. Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat verlopen. Klik om te vergroten... rudolf zei: Dag 3: Vanacht een vrij onrustige nacht gehad. Natuurlijk omdat ik het bed niet gewend ben maar het zweten en dergelijke vind ik super iritant. Mijn dag en nacht ritme ligt ook geheel overhoop en dat zijn we hier ook aan het goedzetten. Om 6 uur sliep ik en om 7 uur was ik er alweer uit. Mijn medicijnafbouw gaat met 1 ampul per dag naar beneden. Dus heb er vandaag nog maar 7 en morgen 6 zo verder en verder. Ik kwam hier binnen en op eigen keuze was ik al gelijk 50% naar beneden gegaan. Van 16 naar 8 De methadon (80mg) heb ik gisteren niet geheel ingenomen. Ik krijg 2x per dag 30mg en als ik het nodig heb in de nacht ook nog eens 20.Die had ik vanacht niet nodig vond ik zelf en vandaag zien we wel. Ik moet wel zeggen dat ik verwacht had veel zieker te zijn (AFKLOPPEN!!!!!!!!!) maar dat valt me echt mee. Morgen zal ik weer proberen wat te typen. Mandragora thanks voor je berichtje man.Doet me goed. Vandaag weer me zoontje gesproken en weer zei hij dat hij blij was dat ik hier zat en straks van de spuiten af ben. Doet me alleen maar goed!! Klik om te vergroten... rudolf zei: Dag 4 en 5: Nu al een aantal dagen hier en nog steeds valt het me wel mee. Natuurlijk heb ik de ontwenningsverschijnselen nog , maar dat word allemaal wel minder. De afbouw van de morfine gaat ook goed. Nog steeds 1 ampul per dag er af en ergens aankomende week ben ik er geheel vanaf. Ook zit ik nog op de 60mg methadon. Die extra 20 heb ik nog niet genomen. Wel heb ik gisteren middag 10 mg extra genomen , maar dat komt omdat ik iets had gegeten wat verkeerd gevallen was en daardoor pijn in mijn maag had. Kortom gaat het nog redelijk met me en hoop ik dat het zo door gaat. Iedereen die dit leest graag even AFKLOPPEN!! Klik om te vergroten... rudolf zei: Dag 6. Vandaag heb ik het behoorlijk moeilijk. De nachten gaan vrij goed maar ik heb vanmorgen met de begeleiding grote ruzie gehad vanwege het meten met dubbele maten en andere voortrekken. Met iedere begeleider maak je afspraken maar overleggen niets met elkaar. Dat botste vanmorgen zo erg dat ik uit me slof schoot. Zit nu in een dubio wat ik moet doen. Het liefst zou ik me spullen pakken en gaan.Aan de andere kant hier blijven , maar iedere dag die ruzies heb ik geen zin meer in. Als de groep onder elkaar is , gaat alles goed.Zodra de begeleiders erbij komen is het gelijk gedoe en gezeik. Wat een klote dag !!!!!!!!! Klik om te vergroten... rudolf zei: Dag 7: Vandaag een Redelijke Dag gehad. Wel Goed nieuws: Als ik dit weekend stabiel ben,ben ik maandag thuis!!!!!!!! Klik om te vergroten... rudolf zei: Dag 8: Vannacht een vervelende nacht gehad. Heb slecht geslapen (bedden zijn echt niets hier) en vervelend gedroomd over me gezin. Me vrouw verliet me en had grote ruzie met me zoon. Gelijk gebeld toen ik wakker was en verteld. Het was maar een droom zei me zoon.Die had ik ook aan de telefoon. Gelukkig praat ik met me zoontje best veel en begrijpt hij ook allemaal wat er aan de hand is. Nog een aantal dagen en hopen dat het allemaal goed gaat. Maandag naar huis. Is ook een super verjaardagskado. Ben namelijk woensdag jarig. Klik om te vergroten... rudolf zei: Dag 9: Vanacht een redelijke nacht gehad maar dat vond ik niet erg.Ik had een gevoel dat vandaag(vrijdag) een goede dag zou worden. Ben een gesprek met de arts aan gegaan en ben nu net thuis aangekomen. Geheel 100% van de morfine af en aan 60mg methadon. Geen tot weinig ontwenningsverschijnselen op het zweten na maar dat maakt me niks uit. Ik ben lekker bij me gezin en daar ben ik HEEL blij om!! Ik ben door de shit heen gekomen en het viel me meer mee dan ik had verwacht. Nu even genieten van me gezin. Klik om te vergroten..."
"Re: Na één sessie stoppen met heroine of methadon middels Ib Ik zou zo'n behandeling ook niet aangaan. Ga liever uit van feiten en dergelijke. Ouders laten hun kinderen idd niet zo maar vallen. Mijn ouders maken (nog) zat mee met mij en ook al zijn het vaak moeilijke tijden , er komt altijd een betere tijd (zeggen ze, eerst maar eens zien)"