Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rudolf, ik weet als dipidilor gebruiker was het is om de vloeistof rechtstreeks in je aders te krijgen en echt dit wil je niet meemaken. Helemaal niet met de hoeveel heden die jij neemt, echt het risico voor je lichaam is te groot. Indien ik "mis" spuit en het dus in een ader terecht komt, staat mijn prive op tilt en word ik super in de gaten gehouden of er wel of niet 112 gebelt moet worden. In thuissituatie zoveel in je aders spuiten zonder dat er een medisch persoon aanwezig is, raad ik je echt af. Doe dit niet. De verantwoordelijkheid dat het geheel mis gaat, dat wil je je gezin niet aandoen. Wees aub verstandig en laat je via een opname verder helpen indien gewenst kan ik je wel een naam geven van een pijnbestrijder die je vast en zeker verder wilt helpen (opnemen)."
"Hoi Rudolf, Ik ben zelf nu een jaar een Dipidolor gebruiker en via via kwam ik je verhaal tegen. Ik heb het geheel niet helemaal gelezen, maar tjee het is me daar wel een heftig verhaal en om mezelf nog meer leeswerk en "negatieve opwinding" te bezorgen kom ik maar direct met mijn vragen bij jouw terecht. * als eerste in welk ziekenhuis ben je in behandeling * kan me voorstellen dat je de naam van de arts niet wilt noemen maar wie heeft zo je lichaam verkloot (mag je me ook per mail zeggen) * ooit bij een pijnpoli geweest Ik ben dit jaar zelf een paar keer opgenomen gezien ik complicaties kreeg na een operatie en tijdens die opnames heb ik ook met een paar maagverkleinings patienten op kamer gelegen waarbij er diverse complicaties kwamen. De arts die hun heeft geopereerd is een regelrechte ramp. Een eigenwijze persoon in de trend van IK ben de dokter en jij bent maar een patientje dus je kop houden ik weet het beter. Ik hoop niet dat jij door hem behandeld word. Ik las in het verhaal van iemand je Methadon (symoron) adviseerde. Ik kan je zeggen dat het echt een goed middel is en via de pijnpoli's ook word voorgeschreven aan personen die in het laatste stadium van kanker zitten en niks anders meer werkt. Dus probeer het zou ik zeggen, ik heb daar ook ontzettende baat bij gehad. Gebruik het momenteel niet meer gezien ik voldoende nu aan Dipidolor heb. Ik ben zelf ergens tussen de 60 en 70x op een operatietafel geweest en weet dus drommels goed wat pijnen zijn. Leef dagelijks met pijnen en mijn medische en pijn toekomst ziet er ook niet leuk uit. Betreffende het leren injecteren, heb je ooit contact opgenomen met een afkick kliniek kunnen die je niet helpen, hoe vreemd het nu ook klinkt / schrijft. Maar er moet toch iemand zijn die je injecteren wilt leren. Ik heb het geleerd via de huisarts en ik weet zeker dat mijn specialist of annestesioloog het mij wil leren als ik het hun zo vragen. Het is toch ronduit belachelijk dat je hulp "op straat" moet zoeken. De begeleiding die jij krijgt van je artsen is echt ronduit schandalig slecht en we kunnen hier nu wel met z'n allen gaan mekkeren over slechte artsen maar weet dat er een site is "zorgkaart nederland" waarop we dus artsen een waardering kunnen geven. Indien meer personen daar gebuik van maken kunnen we hopelijk in de toekomst de goede artsen daar vinden. Tot zover mijn eerste letters aan jou. Wie weet volgt er meer. Follow Your Dreams, because; Life is what happens to you, while you're busy making other plans!!!"
"Okay zal voor wat antwoorden in rust je verhaal nog eens doorkijken, maar 22 ampullen in 1 x ????? Je injectie materiaal zoals opzuignaald en spuitnaald / spuiten krijg je die via de apotheek. En gebruik je de kleine 2ml spuiten of spuiten met een grotere ML inhoud als je zoveel dipi spuit. Ik heb zelf net weer een lading via de apotheek gekregen, dus kan "wakker" worden. Heb jij dat ook dat je van Dipi zo helder en wakker wordt als ik weet niet wat? Niks nada suf of ellendig."
"Inhoud verwijderd wegens schelden. Svali."
"Sinds begin 2002 gebruik ik Tramadol voor diverse pijnen. NU is het zo dat ik ongeveer een uur na het innemen van een pil (50 mg) zo wakker wordt als ik weet niet wat en een flinke lading energie erbij krijg. Gezien Tramadol de pijnen niet meer kan opvangen, heb ik via de pijnpoli er sinds begin 2011 Dipidolor erbij gekregen. En ook daarvan wordt ik dus niet duf, misselijk of weet ik veel wat, maar wordt ik zo wakker als de pest. De heftigste pijnen heb ik zo in de avonduren en dus als ik dan een dipi neem, kan ik slapen wel vergeten of ik moet een zolpidem nemen dan wil het nog wel eens lukken dat ik wel in slaap kan komen. Mijn vraag aan jullie is bij deze: herkennen jullie dit en wat doen jullie dan om in slaap te komen. Wakker zijn is leuk, maar 24uur per dag wakker zijn wordt me toch te gek."
"Heb je al eens overwogen om naar een spoedpoli van een ander ziekenhuis te gaan evt. in een andere plaats. Ik woon in 010 en ben in behandeling in 020 en dat bevalt prima. Soms is wisselen van arts een heel goed besluit en gezien we in nederland een vrije keuze hebben zou ik dat zo wie zo overwegen. Een pijnpoli MOET je ten alle tijde behandelen. Dus misschien ook eens opzoek gaan naar een andere pijnpoli, ik was echt blij met mijn wisseling van de ene naar de andere poli. Gewoon 1 specialist die me behandeld en weet waarover hij praat en vooral naar mij luisterd en mij van m'n pijn wil verlossen. Ik snap niet waarom je zo tegen Symoron (metadon) op ziet, je kan het gewoon in tablet vorm krijgen en als pijnstiller werkt het goed. NIks geen methadon bus of weet ik veel wat. En ik lees dat je al Fentanyl pleisters hebt gebruikt, heb je al een keer de NEUSSPRAY gehad. Deze werkt zeer direct, en dan spreek ik uit eigen ervaring. Ik kan me voorstellen dat je radeloos bent / wordt, maar de moed laten zakken en denken aan nare dingen zoals begravenis e.d. daar los je nu echt niks mee op. Klagen, jammeren en weet ik veel wat okay, maar ook daarmee bezorg je jezelf en je gezin alleen maar ellende en verdriet mee. Pijn hebben is echt niet leuk, ik leef al 50 jaar met pijnen en mijn lichaam is nu zover heen dat ik zelf van normale voedingsstoffen op de kop ga staan van pijn en in de toekomst al mijn darmen moet inleveren (dikke is al weg, dunne volgt in de komende periode) maar hoe alles ook verloopt ik probeer toch mijn leven positief te bekijken. Probeer dat ook."
"Het leven gaat niet over rozen voor vele van ons en daarbij wordt vaak dan ook nog eens de euro's flink van ons afgetroggeld als je niet correct verzekerd bent. Rudolf, bij welke verzekering zit jij en dekt die alle kosten van het materiaal (naalden-spuiten)/ medicatie die je gebruikt? Ik vraag dit omdat ik nu zoekende ben naar een andere verzekering."