#1
rudolf zei:Maar de zenuwen zijn goed aanwezig.
Hoop echt ZO ERG dat het meevalt maar ben bang van niet.
Maak je geen zorgen op voorhand, neem het zoals het komt.
Je doet dit niet om je slecht te voelen maar om je beter te voelen en erna een mooi leven voor de boeg te hebben. Houd dat in je achterhoofd....weet waarom je't doet.
Elke dag daar is een dag korter bij een mooi stabiel leven.
Als je nare gevoelens krijgt, weet dan ook dat het de rotzooi is die je lichaam verlaat.
Je zal je misschien leeg voelen maar dit word weer opgevuld met positieve dingen en levensvreugde. Wat ga jij blij zijn niet meer afhankelijk te zijn van die troep, ben ik zeker van.
Gaat een zware last zijn die van je schouders valt, je gezin gaat trots op je zijn. Je zoontje gaat een stabiele leuke papa krijgen waarop hij trots kan zijn en waar hij dingen met kan doen die vroeger misschien niet snel mogelijk waren.
Nogmaals, veel sterkte/doorzettingsvermogen en natuurlijk positieve vibes aan jou Rudolf!
Zet'm op man!
Grts
