Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
rudolf zei:
Maar de zenuwen zijn goed aanwezig.
Hoop echt ZO ERG dat het meevalt maar ben bang van niet.
Klik om te vergroten...

Maak je geen zorgen op voorhand, neem het zoals het komt.
Je doet dit niet om je slecht te voelen maar om je beter te voelen en erna een mooi leven voor de boeg te hebben. Houd dat in je achterhoofd....weet waarom je't doet.
Elke dag daar is een dag korter bij een mooi stabiel leven.

Als je nare gevoelens krijgt, weet dan ook dat het de rotzooi is die je lichaam verlaat.
Je zal je misschien leeg voelen maar dit word weer opgevuld met positieve dingen en levensvreugde. Wat ga jij blij zijn niet meer afhankelijk te zijn van die troep, ben ik zeker van.
Gaat een zware last zijn die van je schouders valt, je gezin gaat trots op je zijn. Je zoontje gaat een stabiele leuke papa krijgen waarop hij trots kan zijn en waar hij dingen met kan doen die vroeger misschien niet snel mogelijk waren.

Nogmaals, veel sterkte/doorzettingsvermogen en natuurlijk positieve vibes aan jou Rudolf!
Zet'm op man!

Grts :rock: :wave:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon weer bellen, weest maar een zeikerd voor de artsen.
en als jij het niet kan, laat je vrouw bellen. je kunt toch niet zonder pijnstilling tot vrijdag?
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals we al zeiden kunnen we je helaas niet helpen aan iemand die jou kan leren spuiten. De enige waarvan we weten dat ze gebruikers leren spuiten is Mainline.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#4
wordt de reden van je pijn nu eindelijk aangepakt?

leren spuiten is 1 ding natuurlijk en niemand die je daar bij helpen kan, maar de onderliggende reden van je willen leren spuiten aanpakken lijkt me veel belangrijker!

sterkte!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een maagverkleining gehad en die is niet goed gegaan.
Ik heb na 2 jaar nog steeds extreme pijn.

Mijn chirurg en me huisarts hebben hiervoor Dipidolor (morfine) voorgeschreven.
Ik spuit (SCHRIK NIET!) mezelf 10x per dag 20mg in!
Een compleet doosje dus.

Voorgeschreven staat 2x 10mg.
Ik krijg 100 ampullen per week.
De dosering is dus voorgeschreven door de arts.


Nu is het probleem dat het via de spieren spuiten niet meer werkt.
Ik moest het maar via (alleen als ik hele erge pijn had) via de aderen gaan spuiten.

Omdat niemand me dit voor had gedaan ben ik zelf gaan oefenen.
Eerlijk is eerlijk , dat is geen makkie.

Aderen zijn op veel plekken echt opgezet en pijnlijk.


Het ergste probleem is dat me lichaam gewend is geraakt aan de pijnstilling.
Ik ben al bij veel artsen geweest om van de troep af te komen maar niemand weet wat ze moeten doen.Ik zit er maar mee en blijf die zooi gebruiken.
Echter is de pijn ook nog aanwezig en moet ik iets anders gaan verzinnen.

Weet iemand makkelijk te vinden aderen in het lichaam behalve in de armen en voeten?

Weet iemand (desnoods drugs) wat een sterker effect heeft dan dipidolor?
Als me artsen me niet willen helpen ga ik zelf maar opzoek naar iets wat wel werkt.
Desnoods ga ik heroine spuiten of wat dan ook.

Ben nog geen 30 maar 100% afgekeurd.Mag nooit meer werken.Me gezin lijdt hier ook erg onder.

Kan me zoontje niet eens meer onder ogen komen.
Zit GVD hier te janken als een klein kind zo zeer doet me dit dat ik aan dingen ga denken zoals drugs maar de pijn word me echt te veel.

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele tips.


Als er mensen gaan schelden en dergelijke in deze topic meld ik het direct bij de mods en admins.
Daar zit ik niet op te wachten.
Ik ben geen puber die wil experimenteren maar met een echt probleem zit.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat een ellende allemaal joh!!

neem aan dat een herstel operatie er niet in zit, anders had die al wel plaats gevonden. je bent dus veroordeelt tot een leven vol pijn en een levenslang gebruik van zeer zware middelen enkel omdat de operatie mislukte.

tijdens het lezen van je verhaal kreeg ik erg de indruk dat ze je nogal aan je lot over laten, de artsen. bijvoorbeel dat ze het allemaal zelf laten uitzoeken met het injecteren.

ben zelf heroine verslaafd en raad je dan ook aan om het vooral toch bij de artsen te blijven zoeken qua pijn bestrijding. want niemand zit op een heroine verslaving te wachten maar in jouw geval maakt het alles enkel nog veel problematischer. misschien is het aan te raden om eens andere artsen te raadplegen, want hier moet toch een andere oplossing voor zijn dan zelf gaan dokteren. al snap ik je probleem, en zware pijnen kunnen een mens echt radeloos maken.

heel veel succes!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nu al 5 2nd opinions gehad maar als we op het punt van de oplossing komen slaan we vast.
Een arts zal geen arts zwart maken.

Ik heb al verschillende manieren aangevraagd maar ze weten niks.
Vooral omdat ik dus al per dag 27x! een overdosis spuit en dit uit opdracht van de arts.

Ik ga dan natuurlijk kijken naar andere oplossingen.

Een hersteloperatie kan wel maar dat kan pas als ze de oorzaak weten en die verzwijgd me chirurg.
Ben er zelfs al met een advocaat mee bezig en al ruim een half jaar maar kost veel geld en schiet niks op.

Daarbij heb ik 78% kans dat ik overlijd tijdens de operatie.
Dan pleeg ik nog liever zelfmoord.
Dan weet ik zeker dat ik geen pijn meer heb en wakker word als kasplantje.


Ik heb compleet geen ervaring met heroine maar als je dat met mate gebruikt.
Zeg 1x per dag heroine en de rest me dipidolor(of juist minder omdat de her sterker is) werkt het toch ook?
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#8
rudolf zei:
Ik heb nu al 5 2nd opinions gehad maar als we op het punt van de oplossing komen slaan we vast.
Een arts zal geen arts zwart maken.

Ik heb al verschillende manieren aangevraagd maar ze weten niks.
Vooral omdat ik dus al per dag 27x! een overdosis spuit en dit uit opdracht van de arts.

Ik ga dan natuurlijk kijken naar andere oplossingen.

Een hersteloperatie kan wel maar dat kan pas als ze de oorzaak weten en die verzwijgd me chirurg.
Ben er zelfs al met een advocaat mee bezig en al ruim een half jaar maar kost veel geld en schiet niks op.

Daarbij heb ik 78% kans dat ik overlijd tijdens de operatie.
Dan pleeg ik nog liever zelfmoord.
Dan weet ik zeker dat ik geen pijn meer heb en wakker word als kasplantje.


Ik heb compleet geen ervaring met heroine maar als je dat met mate gebruikt.
Zeg 1x per dag heroine en de rest me dipidolor(of juist minder omdat de her sterker is) werkt het toch ook?
Klik om te vergroten...
Ja maar het probleem is dat het vrijwel onmogelijk is om heroine met mate te gebruiken. En er komt ook nog bij dat je een tolerantie opbouwt,wat dus betekent dat je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect.En geloof me een heroineverslaving erbij zit je ook niet op te wachten.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
kom op Rudolf!!
ik weet dat het leven soms een grote rotzooi is, en dat het soms zo'n pijn doet dat het niet meer is vol te houden. toch, aan alles komt een eind, ook aan deze ellende, hoe onmogelijk dat nu ook lijkt!
en je hebt een lieve vrouw en kind, dus....

volhouden! op zijn minst tot de operatie, weet zeker dat het daarna een stuk beter gaat!!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vanmorgen zou ik geopereerd worden.
De operatie is niet door gegaan.
Ze wisten me niks te vertellen over de wond.Of ze hem zouden sluiten met drain of openlaten.

Over de nazorg ook niks.

De anestasist zou me nog gebeld hebben maar ook niks van gehoord.

Morgen om 1300 weer een afspraak bij de arts.Kijken wat ie te zeggen heeft.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#11
menn, het zit je niet mee.

houd moed he!!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou, dat schiet inderdaad lekker op!!!

heb vaak t idee dat artsen een beetje wereldvreemde lui zijn.
ze kunnen hun vak best heel goed verstaan, maar soms lijken t net of ze
totaal geen inlevens vermogen hebben, of zelfs niet eens het idee krijgen
om eraan te denken dat hun onderwerp een levend wezen is dat
gevoelens heeft. en dat wat voor hun vanzelf sprekend is voor de ander
wel eens een compleet raadsel kan zijn.

misschien moet je bij je volgende bezoek aan de arts eens uitleggen hoe
dit alles op jou overkomt, en dat je ergens gewoon aan je lot wordt
over gelaten, en dat t helemaal niet goed met je gaat!

maarja, vrees dat dat dan misschien gewoon wordt afgedaan met;
"o, goh, misschien zou dan eens moeten googelen naar geestelijke bijstand....?!"
blijven volhouden, hier komt een eind aan, dadelijk is alles beter, hoe
onwarrschijnlijk dat nu ook lijkt.

succes
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat bezoek is vanmiddag al geweest.

Nu was zijn reactie dat de wond aardig rustig was en een operatie niet nodig was.
Met andere woorden had ik me laten opensnijden voor niks.

Ik snap die gasten echt niet meer.
Ik laat me in ieder geval niet meer opereren tenzij ik een zwaar ongeluk heb gehad ofzo.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi Rudolf,
Wat een heftige shit zeg. Ik heb grotendeels dit draadje doorgenomen en weet niet of mijn tips nog iets toevoegen maar baat het niet...
- je zegt dat je tolerantie voor morfine te groot is geworden en zoekt een alternatief. Heroine lijkt me dan gezien de onvoorspelbare verkrijgbaarheid en betrouwbaarheid geen alternatief. Zie ook het verhaal van leveldisigner over de zomercrisis, wil je niet meemaken als verslaafde. Maar, er zijn toch allerlei alternatieven zoals Fentanyl (veel sterker dan morfine en dmv pleisters een langdurige werking) of wellicht Methadon (lange werking, sterk pijnstillend in pilvorm of vloeistof). Mocht een van deze voldoende pijn bestrijden dan ben je ook direct van dat gespuit af!
- verder wil je leren hoe je in je aderen moet spuiten maar niemand kan het je voordoen. Ik zou in dat geval een verpleegster via de informele weg benaderen en je probleem uitleggen. Gezien hun hulpvaardige inborst moet je er toch een kunnen vinden die jou wil helpen. En, op internet stond vroeger een handleiding over shotten van heroine (ikgebruik.nl) maar die kan ik nu zo snel niet vinden. In meen dat op deze site wel ergens de tekst is gezet van die handleiding, moet je even naar zoeken.

gr.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#15
link gevonden: http://nutzz.nl/?p=728
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben persoonlijk een sterk tegenstander van methadon, omdat het zo verslaven is, en omdat de ontwennings verschijnselen even hevig zijn van heroine, maar daarnaast ook veel langer duren dan die van heroine. enkele maanden ziek zijn is niet abnormaal bij methadon ontwenning.
maar, in dit geval is het meer iets van kiezen voor de mist kwade pijnbestrijder. en in dat geval kan methadon inderdaad een uitkomst bieden, want pijn bestrijden doet t zeker, en je neemt t in door het te drinken, dus geen gespuit meer.

misschien is dat iets om de artsen voor te leggen Rudolf?
sterkte,
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die link heb ik al vaker gezien.Echter is het probleem dat het text is.De text is ook op meerdere sites te vinden.Op die manier kun je niet leren spuiten.
Ik heb moeite met goede aderen vinden en dat lukt zo nog niet.

Toch bedankt
Die verpleegster zoeken is niet makkelijk.Daar ben ik al een hele tijd mee bezig.

Echter ben ik via Novadik ook bezig en die helpen me met afkicken.
Echter moet ik iets op kort termijn regelen om van me pijn af te komen.

Morfine werkt niet meer.
De pleisters heb ik ook al gehad en die werken ook niet.Dat vooral omdat het dezelfde stof is als dipidolor.

Metadon heb ik niet geprobeerd maar hoor er meer slechte dingen over dan heroine en ik denk toch dat ik dat maar eens ga proberen anders.
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
We zijn toch nog even achter de veilig spuiten training 'Met het ook op de naald' van Stichting Mainline aangegaan en we zijn erachter gekomen dat deze nog steeds op aanvraag gegeven wordt. Als jou dit wat lijkt kun je ons het beste even mailen op [email protected]. We kunnen je dan de naam van de contactpersoon geven.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja als je geen aderen kunt vinden dan wordt het inderdaad heel lastig. Ik zou dat plan dan ook maar later varen want in feite stapelen de problemen zich met dat spuiten in je aderen alleen maar verder op. Het is inderdaad zo dat afkicken van de methadon een groot drama is maar gezien je verhaal zou het een verbetering van je leven kunnen betekenen..maar afkicken van de morfine is natuurlijk het beste, succes in ieder geval.
gr.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rudolf, hoe is het met je, trek je het nog een beetje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."