Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hey! Ik moet idd toch ook zeggen dat je je niet lijk te beseffen waar je aan begonnen ben. Bruin gebruiken voor de eerste keer is naar mijn mening het zelvde als je hand schudden met de duivel! En geloof me deze duivel laat je niet zomaar gaan. Ik kan je dit zeggen dat als ik de kans kreeg om die fout om voor het eerst bruin te gebruiken kon veranderen dan zou ik het zonder eninge twijfel direct doen. Maar het is aan jou en ik denk dat je er gewoon zelf achter moet gaan komen want zo te horen ben je niet voor rede vatbaar hierin zoals de meeste van ons verslavden waren in het begin. Maar believe me er komt een dag dat je met tranen in je ogen tegen je zelf zeg "had ik er maar nooit aan begonnen" Heroine verslaafd zijn is levenslang letterlijk en figuurlijk! Wees wijs en kap met die zooi! Groetjes"
"speeseend zei: Voor mij voelde het vanaf dag een erg lekker. Enkel de volgende dag wat misselijk en nog steeds erg high. Eerst spreek je af het maar eens in de maand te doen, dan al gauw twee keer per maand, zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc. Het gevaar zit 'm in de misleiding. Het lijkt allemaal niet zo heftig, waardoor de je de neiging hebt het allemaal te bagatelliseren. Dan is het dus al flink te laat.. Klik om te vergroten... Dat zeg je nou precies helemaal goed! Toen ik er mee begon begreep of wou niet horen van mensen hoe fout het zou gaan! Toen was het te laat, alle waarschuwingen door zien en horen wuif je weg, heroine is echt een mind fucker !"
"Cheeta X zei: Had nog een vraag: Klopt het dat je heroine (wanneer het vloeibaar geworden is) gewoon in druppelvorm op dezelfde plek kunt houden? Sommige beweren dat je een gleufje in je zilverpapier moet maken en het moet laten bewegen (= hetgeen waarmee ik de laatste keer mee zat te kloten) en anderen zeggen dan dat je het op één en dezelfde plek moogt laten verdampen. Nu vraag ik mij af, wanneer je het laatste doet en je stopt met verhitten, kun je het dan HER-verhitten of ist dan al naar de kl*ten? Voor ik het nog eens probeer dachtk eens jullie mening te horen... Volgende keer samen met een vriendin van me Kdacht echt dat ze me een uitbrander ging geven. Maar voor haar is alles oke zolang je er niet als een zombie bijloopt. xxx Klik om te vergroten... Nou ja idd je moet het zelf maar gaan ondervinden dan ik hoop dat je snel genoeg ondekt dat dit je leven op zijn kop gaat gooien! Maar ff antwoord op je vraag want als je het dan toch doet doe het dan maar goed ook hey ! Je kan het idd wel op een plek op laten branden maar dan kan je beter een kleinere hoeveelheid per keer op je folie doen want het is wel beter als je het dan allemaal in een keer naar binnen trek/rook omdat er verbranding is ontstaan en dus de troep die je daarvan krijg er voor zorgt dat het niet meer zo lekker rookt plus, als je je aansteker eronder vandaan haal en dus de verhitting stop brand het nog wel heel ff door dus door zuigen door die buis tot er echt geen rook meer van af komt! Het is niet alltijd gelijk verkloot, maar die kans zit er wel in daarom beter een hoeveelheid erop gooien die je in een keer naar binnen kan inhaleren dan proberen er meerdere trekkies uit te halen. Maar om eerlijk te zijn heb ik deze manier van roken alltijd zonde gevonden je heb meer aan je dope als je hem gewoon op je folie laat lopen want soms is het ff te veel waneer je het terplekke op brand en dan schiet zo naar binnen dat je het uit hoest! Je moet gewoon kijken wat voor jou het beste werkt het kan in elk geval op bijde manieren. Grtz Druggie83."
"teh Duck zei: zou het ook met crack en hero werken om die vervolgens te basen op de een of andere manier?? (nope im not gonna trie) Klik om te vergroten... Als je van allebei wat op folie doet dan kan je het wel gemixt roken, gewoon net zoals je heroine aleen chinees maar dan gemixt. Ook lekker komt wel minder hard aan dan een shot. Maar is in elk geval niet levens gevaarlijk als je het op deze manier doet ipv IV. Grtz!"
"Hoi hoi, Heb je verhaal gelezen en ik hoor zo veel terug wat ik zelf herken! Je ben zeker weten niet alleen ik kom zelf uit een gezin van heroine en crack verslaafden. Mijn vader en moeder waren allebei verslaafd. Ik heb hierdoor zelf overal gewoond ook in een pleeg gezin wat echt een vresenlijke ervaring was! Woonde bij oom en tante maar die deden het vooral voor het geld aangezien mijn jongere broertje door me ma's gebruik tijdens zwangerschap beperkingen heeft kregen ze voor hem een groot PGB binnen en wij liepen t/m de gaten in ons ondergoed maar goed daar ging het niet over. Mijn ouders kwamen toen nog wel eens lang tot me pa de bajes in ging voor 3,5 jaar en ze uit elkaar gingen. Pa belde alltijd stuurde kaartjes voor verjaardag etc. Maar me ma die leek van de aardbodem verdwenen, en als ze eens contact zocht dan was het veel woorden maar geen daden. Beloven om op me verjaardag, sinterklaas etc etc maar als de dag van me verjaardag kwam stond ik net als jij de hele dag door het raam te kijken, als de telefoon ging rende ik erheen in de hoop dat zij het was!! Maar nee hoor ze was het nooit! Die eenzame momenten IDD dat zeg je goed je voelt je dan eenzaam in de steek gelaten en verdrietig! Me pa is wel gestopt met de drugs toen hij vast zat en heeft mij en me broertje een jaar na dat hij vrij kwam weg gehaald uit het pleeg gezin. En ons mee genomen naar Zweden waar hij een nieuwe vrouw met 2 kids had leren kennen. Was blij dat hij dat deed eindenlijk bij een ouder. Ik was toen 12 heb daar t/m me 20e gewoond en in al die jaren is me moeder een keer geweest om me op te zoeken en de telefoontjes zijn op een hand te tellen. Ik zal me verhaal maar niet te lang maken om je mijn gezeik een beetje te sparen In elk geval snap ik heel goed hoe jij je voelt! Hellaas ben ik zelf ook verslaafd geraakt op mijn 16e aan die zelvde rommel , ik heb geen kinderen en ondanks dat ik dus heel goed snap wat verslaving met je doet begrijp ik tot de dag van vandaag nog steeds niet waarom je je kinderen er voor in de steek laat! Dat je ze niet kan verzorgen begrijp ik ook maar niet bellen kaartjes etc etc dat gaat er bij mij moeilijk in. Ik ben dan wel 12jaar verslaafd aan die zooi en heb nu ook de eerst stappen gezet om hier verandering in te brengen, en ga er deze keer echt voor knocken, maar ik heb alltijd gewerkt normaal geleefd en nooit me fam, en vrienden bestolen bedrogen en al die shit. Me ma heeft het niet gered en is 11 augustus 2011 overleden, de laatste 2 jaar van haar leven zat ze in een rol stoel kon niks zelf meer niet meer praten eten niks! Het laatste jaar van haar leven ben ik wel bij haar geweest want ondanks alles is zij toch mijn moeder en hield ik wel van haar! Ik baal aleen dat ik door Drugs zo weing tijd met haar heb gehad. Ik heb alltijd open gesproken over deze dingen, ik vond dat alltijd fijner niet tegen iedereen maar fam en vrienden. Maar dat is aan ieder voor zich hoe je er mee omgaat. Hoe je het ook doet het blijft klote. Maar het zijn alltijd nog je ouders en ondanks de drugs houd ze van je dat weet ik zeker ik weet dat ook van mijn moeder al duurde het lang eer ik dat kon geloven. Grtz Druggie83"
"Hoi hoi beste DF lezers! Ik heb een poosje het forum als gast gevolgd en pas een profiel aangemaakt vindt dit echt een top forum Ik dacht laat ik maar eens wat van mezelf met jullie delen. Ik ben 28 en Heroine verslaafd. Op me 13e met allerlei party drugs en weed begonnen en rond me 15e/16e kwam ik wat ik toen ju van het vond tegen de bruin en ben daar vanaf dag een volop aan gegaan en was na zeeeeer korte tijd al verslaafd op 9 maanden na toen ik 20 was niks anders dan elke dag heroine en/of methadon gebruikt. En na die 9 maanden ook base coke erbij. De bruin en wit alltijd op folie gerookt en nu sinds anderhalf jaar shot ik de bruin ook naast het roken. Heb een aantal jaar in het methadon programma van bouwman gezeten tot zon jaar of 2 terug heb sinds dien mijn meth gekocht. Heb alltijd bij gebruikt bij mijn meth was gewoon nog niet in de juiste mind set om met de bruin te kappen. Ben in feite op gegroeid met die troep rond me heen mijn ouders waren allebij verslaafd mijn pa is er wel mee gekapt maar me ma helaas nooit en het heeft haar ook haar leven gekost treurig genoeg. Alle waarschuwingen in je gezicht en toch doen I Know echt STUPID! Maar goed tis wat het is en je kan het verleden niet terug draaien. Na een leven vol gezeik en ellende begin ik het echt zat te worden! Ik begin echt een hekel aan mezelf te krijgen omdat ik dit doet. Dan zou je zeggen kap dan gewoon, maar ik weet gewoon niet hoe, ik ben gewoon bang om zonder drugs te gaan leven ik kan me nauwelijks een dag herinneren dat ik sinds me 13e nuchter ben geweest. Ben dus gewoon bang voor het onbekende. Is er iemand die dit gevoel herkent en zo ja hoe zou jij, of ben je daar mee omgegaan? Ik heb nu vandaag ook weer de eerste stappen genomen voor hulp bij Novadic kentron ben het echt zat maar kan me zelf gewoon niet zonder hulp uit de sleur van de verslaving trekken. Ik ga vanaf donderdag weer het methadon programma in startend op 40mg en 10 omhoog elke week t/m 80Mg en vanaf daar verder kijken. Ik hoop echt dat ik die zooi me leven uit ga krijgen! En als iemand hier goede tips heb of wat dan ook, dan zou dat echt top zijn Ik heb echt zo vaak dat ik snachts op bed lig en denk dat het nooit meer goed gaat komen, al weet ik dat er mensen zijn die het ook succesvol hun leven uit hebben gesmeten! Soms voelt en lijkt het hopenloos en voel ik me echt verloren en als een mis lukkenling! Heb verder alles voor elkaar huis werk en geen schulden maar die verslaving is er verdomme nog steeds, het maakt me gewoon kwaad dat ik me niet goed kan voelen zonder drugs. Ik heb nu hier zoiets van dat het fijn is ff van me af te schrijven en lot genoten hun verhalen te lezen! Doet me goed. Door lezen hier op DF heeft me ook de knoop doen door hakken, sommige verhalen hebben mij nu al geinspireert om de stap weer te nemen om hulp te vragen! Grtz Druggie83"
"Hoi Rudolf, Ik heb je verhaal zitten lezen en echt elke post ook gelezen! Leef echt met je mee! En tja mensen die twijfelen aan of het waar is dat er zulke groote dosisen genomen/voorgeschreven worden van dat soort medicatie laat lekker lullen ik weet dat het zo is heb het in mij naaste fam ook gezien en nog steeds als het daar over gaat. In elk geval ik zal je eens een PB sturen want je had hulp nodig weet niet of dat nog zo is? Zou dit normaal nooit eens bespreken omdat het tegen me principes ingaat maar nu zit je je lijf alleen maar erger te verzieken gelijk of niet? Veel sterkte in elk geval grtz Druggie"
"Owww en nog even een dingetje spuiten/naalden kan je halen bij kentron/bouman etc bij de methadon post. En daar kan je ze dan ook weer inruilen als je nieuwe nodig heb. Grtz!"
"# Ze heeft me vorige week laten weten dat ze zich weer wil laten opnemen, ik krijg er een dubbel gevoel bij. Voor haar eigen gezondheid zal het beter zijn, maar ik twijfel eraan of diezelfde slechte gezondheid het wel toelaat om af te kicken. Als ik heel erg eerlijk ben hoeft het van mij niet per-se, ik ken haar niet anders en op een of andere enge manier is het ook vertrouwd dat ze gebruikt. Of is dat een vreemde denkwijze?[/quote] Ik snap je dubbel gevoel hierover 100procent hoe gaat het nu met haar als ik vragen mag? Ik vindt het trouwens geen vreemde denk wijze ik kon me ma ook niet anders het was gewoon zo het is net of je het ben gaan accepteren. En ik wil ook ff zeggen nog dat je verhaal zeker heftig is mensen zeggen het ook vaak tegen mij maar het voelt niet heftig omdat je het gewend ben maar als je een stap terug zou nemen en het als buitenstaander kon zien dan is het echt wel een heftig leventje wat je heb gehad. Take care grtz!"