Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet dit is een BUMP maar, zijn niet echt serieuze reacties gekomen. Ik ben geen voorstander voor injecties, maar heb er wel veel ervaring mee. Soms na een lange tijd de chinezen, wordt het te hard voor je longen/keel en soms sloeg ik paar dagen over op t injecteren. Chinezen blijft t beste optie dan injecteren. Dit is alleen voor heroineverslaafden, voor anderen raad ik dit NIET aan. Er zijn veel betere opties, waar je veel plezier kan aan hebben. Een jointje met een rohypenol (voor degene die geen ervaring hebben met hero) komt al dichtbij het effect als je t eens wilt ervaren Nu, Ik heb net hetzelfde probleem. De aders, ik heb fouten gemaakt bij het zelfinjecteren, in t begin ging het zo goed, dat ik dacht dat ze onsterfelijk waren. Maar dit is een GROTE fout. Hier is een goede link, dit zal je helpen met: 1) Veilig injecteren 2) zorgen dat je aders niet snel kapotgaan 3) Aders vinden http://www.free-clinic.be/folders/fol_veiliger-spuiten.html Dit heeft me geholpen, om met de beperkte mogelijkheden die ik had, toch te kunnen injecteren. Aan de rotzakken die hier kutcommentaar geven: Denken jullie echt de mensen met dit probleem te helpen? Ik bedoel niet aders te vinden of hoe ze echt wel kunnen injecteren. IMO het is beter dat ze t veilig doen, dan zonder informatie er aan te beginnen! Je mag mij hierover altijd nog vragen stellen via PM, want aan de reacties te zien heeft hier niemand baadt bij. Als je dit google'd, kom je snel op dit topic terecht. Vandaar de bump. Ik ga de negatieve reacties negeren, ook de PM's."
"hey, vroeg me ff af, nu mn meds leverancier ook oxy aanbiedt, of het goed effect zou hebben of eventueel op sommige momenten een beetje als vervanger zou kunnen zijn? Idd je hebt methadon enz als vervanger, maar dat wil ik niet ivm langere ontwenningsduur.. Geldt dat ook voor oxy? Het valt onder opiumwet, maar bindt die zich ook aan de opiumreceptor? Ik neem, laten we zeggen, een HEEL hoge dosis heroine, zal oxy wat doen voor me? zo ja, hoeveel zou ik moeten nemen dan?"
"opnieuw, excuses voor laat antwoord. Ik zit net in vele zakelijke vergaderingen en verbouwing (beeld je in met zo'n verslaving pfff) nu ik heb die oxycotins besteld, zijn superduur, 40mg per tab 28tabs/doos en je mag toch rekenen dat je 4,5/tab mag rekenen. vet duur. klote is, financieel, geen probleem. ik heb superconnecties voor medicatie, hier op voorschrift zou t 10x zo goedkoop zijn, maar nu alles vet gecontroleerd wordt en digitaal is, is t niet meer mogelijk. en leg t maar uit aan je dokter dat je 10 doosjes rohypenol, 20 temazepam, 5 oxycotin, 10 lormetazepam enz nodig hebt he hehehehehe denk dat ik naar huis ga met 25 valliums en wat clonazepam ivm mn hernia hehehe"
"ik heb helemaal niet alle reacties gelezen, alleen eerste en de foto van je arm. Bij sommige en heel uitzonderlijke gevallen kunnen er blijvende gevolgen zijn bij zulke bollen/onstekingen. nu ik kan je mss wat "gerustellen". Dat ik zulke bollen al vaak gehad heb en sommige veeel erger. Meestal doe ik t zelf en laat alle etter eruit komen (zolang t niet meer rood staat). Dat mag je natuurlijk niet altijd doen, als ik de foto op t eerste zicht zie, dan zou ik bij deze naar de dokter gaan. Persoonlijk vind ik t vervelend, vooral omdat ik hier geen dokter vind die ervaring heeft met drugsverslaafden, laat staan dan met verslaafden die injecteren. Zou oxycotin geen oplossig kunnen zijn? Maar IMO, ik heb ook een tijdje morph moeten gebruiken ivm hernia/operatie. Heroine zou de ontwenning opvangen, dat klopt. Maar morph is VEEEL sterker qua verdovend effect dus hiervooor zou ik t niet doen! Wat bij mij toch beetje helpt,maaar dit moet je preventief gebruiken, dus vanaf t beetje rood begint te staan enz (niet op wonden, maar bedoel onderhoudse wonden). is Hirodoid gel, zou noemt t hier, mss andere naam in NL ik weet t neit. maar zou ook helpen tegen aderontstekingen. Is me altijd aangeraden geweest, heb t ook veel gebruikt. Als ik t niet gebruik moet ik wel zeggen dat ik veel sneller ontstekingen krijg"
"bwa toen nam ik ong 5-6gr per dag en meestal shotten. helemaal niet trots op hé, zelfs soms op t randje, veel moeten gaan liggen omdat t ff te veel wordt. Dit is echt een probleem. Ik wil er vanaf, maar waarom the fuck blijf ik zo veel nemen, terwijl ik er nog reet van voel?? FUCK MAN"
"thanks voor je reactie. Ik gebruik dagelijks benzo's. Nog steeds veel, maar nu een stuk minder nu mn maat me helpt afbouwen, dus die houdt mn "doos" bij. dagelijks:4x temazepam 20mg, 2x temesta 2mg, 2x lormetazepam 2mg heb t afgebouwd naar 2 1 1 hangt allemaal af van mn heroine gebruik. Maar dit is DE shit dat je moet gebruiken als je echt nog goed stoned wilt zitten. Zeker een jointje er bovenop en t is helemaal. Maar als ik echt te veel hero gebruik, dan krijg ik harde hardkloppingen en word ik echt niet goed (randje overdosis). Dus moet echt ofwel algemeen max 2gr zitten (normale stuff he, niet mn SUPER poeder) of 4 na laatste shot. Maar wat bedoel je met snuff? Als je nog geen ervaring hebt met benzo's, dan raad ik het eerlijk gezegd af, alleen op dokterstoezicht. Kan helpen af te bouwen en tijdens het afkicken helpt het ENORM goed (maar je moet wel 5x zo veel nemen of je voelt er geen reet van, is ook logisch he). Beginnen met valium/xanax. Temazepam/flunitrazepam(rohypnol) raad ik sterk af als beginner, ga je rare dingen doen als je er 2+ van neemt."
"ik heb aantal dozen Dormicum 10mg liggen, zou t zelfde moeten zijn. Is niet echt bedoelt voor eens serieuze roes, dus je moet er veel van nemen. Ik heb een grote gewenning, maar bij een lage tot medium werking, zou je toch 30-40mg minimaal (om wat te voelen). Ik nam (toen ik nog geen zware gewenning had) eens 70mg, tot ongeveer 20min na inname heb ik herinneringen. daarna niets meer... maar m'n gsm zei alles.. ik had sms'en verstuurd naar vrienden die ik jaren niet gezien had, heel gevoelig, soms 10 sms'en lang WOW wat was dat Dormicum/midazolam is er niet voor gemaakt om te injecteren, zeker niet (niet dat ik zeg dat andere pillen dat wel zijn) maar de grens tussen bijna niets te voelen en helemaal van de kaart zijn is klein. neem een rohypenol dan hé even over oxycotin spuiten. Ik ga het volgende week proberen. Kwaliteit van heroine gaat achteruit, ookal via mn beste connecties. De crisis in Amerika is veel vroeger begonnen maar begint al in EU ook. Dus oxycotin is alternatief voor mensen die chinezen e.d. Mensen die spuiten. Als je niet veel hero gewoon bent, dan zal je er veel effect van hebben (als je 40mg+/tab hebt). Die amerikanen zetten 20mg/spuit, maar waren ook niet veel gewoon. Dus ik ga t ff proberen Sorry voor bump, heb dit "gegoogled)"
"Spijtig genoeg moet ik toegeven dat ik dus terug injecteer. Wat dus heel stom is, gelukkig is t pas 2 weken dus ik ga er met proberen te stoppen. Snuiven heb ik aantal x geprobeerd, mss ligt t aan mij, maar ik vind dan chinezen beter. Het is heel stom van me dat ik dit nou doe, want ik had anders 22 juni al een Detox gekregen onder narcose bij Miroya. Dit lijkt DE oplossing voor me. Er is vrij veel info te vinden, mss op www.miroya.be, weet t niet zeker. Anders doe ik wel eens een poging Probleem is, heb heel veel moeite met zelf een injectie te zetten, heel moeilijk om aders te vinden, maar er is ergens wel eentje dat ik vind, dus ik ben een prikbord aan t worden! Denk wel dat t me zal lukken te stoppen met injecteren, gewoon wat meer chinezen en t snuiven nog eens een poging te geven. Ik moet een bloedonderzoek + paar andere vooraleer ik de detox kan laten uitvoeren, maar heb wat angst voor de dokter ivm bloedafname en onbegrip van de huisarts, omdat ik de eerste in zijn 28jr ervaring met een serieuze drugsverslaving! Ik gebruik best 1gr per dag, maar nu zit ik op 4-6gr, wat dus rampzalig is. En kwaliteit is 7.5/10 van mn hero. 03-0.5/spuit Zal hier wel een update geven over t stoppen met injecteren en eventueel de detox"
"thanks voor je reactie. Hmmm, het kan best zijn dat het aan mn methode ligt. Hoewel ik jaren speed/coke gesnoven heb, maar de situatie is ook helemaal anders nu. Heb het ook maar 2x geprobeerd, dus zal het eens onder goede omstandigheden gaan gebruiken, samen met jouw methode! Ja dit lijkt de oplossing voor me! Heb 3x Subexone geprobeerd, wat dus helemaal niet aansloeg voor me. Het grootste voordeel lijkt me dat je die medicijnen kunt nemen, gelijk na je narcose. Dan KAN je gewoon niet meer gaan gebruiken. Of je zou al de implantaat er moeten gaan uitkrabben (ja ik heb er over nagedacht haha)."
"Leveldesigner, Hoeveel mg waren die subexone tabs? Hoeveel nam je per dag, en hoeveel was je gebruik van heroine of methadone voor je begint? En hoeveel uren tussen de laatste dosis heroine/methadon? Deze factorn zijn HEEL belangrijk! Welke medicatie nam je er nog bij om de symptomen te verzachten? Subexone eerste keer was net als jij, hele dag cold turkey enz. De andere keren deed het toch wel iets, maar zeker neit genoeg om t te volharden Dus na 36-48u gaf ik al op omdat de cold turkey niet meer te doen was. Waarom waren de andere 2 keren beter? - heb veel langer gewacht, dus heb me ziek laten worden, zo lang ik t kon uithouden - daarvoor heb ik mn gebruik, voor 10 dagen lang, zo minimaal mogelijk gehouden - de dosis subexone was zeker verdubbelt. Normaal gezien wordt t op gebouwd (in mg) 2 2 4 4 8 8 10 10 8 8 4 4 2 2 , iets in deze aard. maar ik had veel meer nodig, ging zelf eerste dag gelijk al naar 8mg wat toch maximaal is vanwege de symptomen. Ik nam daar ook een reeks andere medicijnen bij voor de krampen/diaree, de pijn in de benen (supergoede medicatie, werkt top), bloeddruk verlager indien nodig, goede pijnstillers en een paar slaappillen. Zonder deze zou ik t niet doen. Maar zeg ff, wat waren jouw omstandigheiden? Welke medicatie nam je er nog bij? gebruik enz.. EDIT zie net je topic, zal daar wel mn antwoorden vinden op deze vragen. mss kunne we nog wat leren v elkaar"