Ik wil het verhaal best telefonisch bevestigen hoor.Ik geloof graag dat er heel veel onzin op het forum word gepost.Als er hulp moet komen voor het forum schoon te houden meld ik me wel aan.Heb ik nog een uitlaatklep.
Hebben jullie gelijk iemand die ervaren is met medicatie"mis"bruik
Hier een foto van me arm:
Het rode plekje is dus van de biopsie.
Sinds vandaag komt er dus ook vocht uit en ben gelijk gaan bellen.
Moet echt de echo en biopsie afwachten.Eerder maken ze hem niet open.
Denk dat ik dat zelf maar ga doen.Dit is niet normaal.
Het verhaal is helemaal 100% echt.
De artsen of zusters doen het niet voor omdat het niet verantwoord is om zelf te doen.Mofine stolt bloed heel snel.Soms zitten tijdens het spuiten me naalden ook dicht.Dan moet ik wisselen.
Dat is al met aders zoeken en beetje bloed optrekken.
Ook staat geen een dokter achter deze behandeling.
Ik zal de link eens bekijken en hopen dat ik er iets aan heb.
Dank je dat ik dit als "uitlaatklep" mag gebruiken.
Ben net terug van Novadic en daar is alles in werking gezet.
Enigste waar ik tegenaan kijk is een eventuele opname die ik moet hebben om af te kicken.Heb al gemeld dat dat niet gebeurt.Kan me gezin geen dag missen.
Maar dat is voor latere zorg.Eerst van de pijn af zien te komen en zo