Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nicolientje32 zei:
Hoi rudolf, ik laat je helemaal niet in de steek! Maar was niet eerder in staat te reageren! Hoe moet ik een om sturen? Ben niet bekend met deze site, sorry. Ik hoop nog van je te horen, gr n
Klik om te vergroten...
Er staat hier een knopje met een mannetje met PB.
<---------------------------
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb begrepen dat je op vakantie was.Mijn excusses daarvoor.

Zoals ik in PM heb gezegd tegen je heb ik je PM gemeld bij de moderators.

Drugs en medicijnhandel word NIET geaccepteerd op dit forum en daarom heb ik vind ik een meldplicht omdat jij medicijnen vraagt als vergoeding om te helpen.


2 redenen waar ik aan twijfel.

1 je vraagt een "vergoeding om te helpen"

2 je zegt dat er ingebroken is en je pas over 3 weken medicatie krijgt van de arts.Dit klopt niet.
Als je dit aangeeft krijg je gewoon nieuwe.

Je mag me altijd helpen.HEEEEEEEEEEEEEEEL graag zelfs maar niet voor medicatie te krijgen
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas is het met Nicolientje32 niet goed verlopen.
Mevrouw wilde me alleen helpen als ze medicijnen kreeg.Dit heb ik geweigerd natuurlijk.
Dit hoofdstuk is voor mij gesloten en zal ook beter zo zijn.

Verder een update van mijn situatie:
Het minderen van de medicatie is vertraagd.
De bedoeling was om na een aantal weken te verlagen.Dit is al een aantal weken niet gebeurt en zit nog op 18 per dag.

Een positieve update is dat ik in de prive sector van de gezondheidszorg bezig ben om een goede arts te vinden en geheel opnieuw de oorzaak te vinden van de pijn.
Als ik in de reguliere sector blijf zal ik op het punt blijven hangen dat een arts geen arts zwart maakt.

Dit gaat me veel geld kosten , maar het zal de enige manier zijn om achter de oorzaak te komen en zo me chirurg aan te kunnen klagen.

Dit is alleen zo'n kostbare manier dat ik niet weet of dit haalbaar zal zijn.
Maar ik ga wel me best doen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maak het nu weer mee.

Staat maandag onverwachts me huisarts bij me binnen en gisteren de wijkverpleegkundige en nog iemand.

Er zijn mensen in mijn omgeving die ongerust zijn over mij en mijn gezinssituatie en ineens word er van alle kanten hulp aangeboden.
Hopen dat er echt hulp uitkomt zodat ik me medicatie makkelijker kan afbouwen en dat er een oplossing komt voor me pijn.


Rare vind dat dit na bijna 3 jaar ineens wel kan.Waarom niet eerder.
En vooral zo onverwachts.

Als je zelf hulp zoekt kan en gebeurt er niks.Nu omdat er vanuit buiten hulp gevraagd is kan het wel.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het zo absurd dat nog niemand hulp geboden heeft om je te helpen met het injecteren.
Ik kan het niet omdat ik niet bekend ermee ben, maar er moeten vast toch wel mensen op dit forum of in de buitenwereld zijn die kunnen helpen.
Ik vind het echt erg voor je, ik heb niet alles gelezen tot nu toe,
maar toch al genoeg om te zien dat zoiets niet kan of mag gebeuren.
Ik heb geen verstand van spuiten dus ik kan je spijtig genoeg geen hulp bieden,
Alleen je heel veel sterkte voor jou en je gezin wensen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smokey046 zei:
Ik vind het zo absurd dat nog niemand hulp geboden heeft om je te helpen met het injecteren.
Ik kan het niet omdat ik niet bekend ermee ben, maar er moeten vast toch wel mensen op dit forum of in de buitenwereld zijn die kunnen helpen.
Ik vind het echt erg voor je, ik heb niet alles gelezen tot nu toe,
maar toch al genoeg om te zien dat zoiets niet kan of mag gebeuren.
Ik heb geen verstand van spuiten dus ik kan je spijtig genoeg geen hulp bieden,
Alleen je heel veel sterkte voor jou en je gezin wensen.
Klik om te vergroten...


Blijkbaar is het in Nederland erg lastig medische hulp te krijgen op dit gebied.Kan ik me enig sinds ook wel indenken maar daarom vroeg ik hulp hier.

Jammer genoeg heb ik tot nu toe geen een eerlijk persoon getroffen die me kan/wil helpen zonder een vergoeding van geld/drugs/medicijnen.

Prima niets hoeft voor niets , maar als ik dan merk dat ik gruwelijk genaaid word door mensen.....Sorry maar dan is mijn vertrouwen snel weg.

Nicolientje wilde alleen helpen als ik haar medicijnen gaf.
Nina is hier geweest en heeft geprikt.Echter is het haar niet gelukt en heeft ze mij er pijn mee gedaan.Is niet erg , was mijn keuze.Echter ben ik later bij haar thuis geweest en drong ze heroine bij me op en gaf me tabletten onder de noemer Methadon.Echter bleken dit geen Methadontabletten te zijn.Stel ik had ze wel ingenomen....Wie weet wat er had kunnen gebeuren.

Er zijn ook wel mensen geweest die wilde helpen maar het niet kunnen zoals jij.
Ook zijn er mensen geweest die wilde helpen maar te ver weg woonde.Dan praten we over dik 300km.Dat is idd wel erg ver.


Maar ik blijf hoop houden dat er iets goed gaat komen.
Enige grote nadeel is dat ik vorige week onderzoeken heb gehad en het blijkt dat de kans is dat ik kanker heb ook nog aanwezig is.Er is een grote bult op me nier gevonden en op me testikel is wat gevonden.
Daar word nu ook onderzoek naar gedaan.

Nog even en er is niks gezond meer in me lichaam...... :angry:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik vragen mag, in welke regio woon je?
Ik ken wel mensen die ervaren zijn op het gebied van injecteren,
Dus als het zoals je al vermeld had niet '300km' hier vandaan is dan kan ik wel een van die personen contacteren.
Natuurlijk ga ik niemand op je af sturen die iets in ruil wilt, dat keur ik ook ten zeerste af.

Ik hoor het wel !
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Smokey046 zei:
Als ik vragen mag, in welke regio woon je?
Ik ken wel mensen die ervaren zijn op het gebied van injecteren,
Dus als het zoals je al vermeld had niet '300km' hier vandaan is dan kan ik wel een van die personen contacteren.
Natuurlijk ga ik niemand op je af sturen die iets in ruil wilt, dat keur ik ook ten zeerste af.

Ik hoor het wel !
Klik om te vergroten...

Ik kom zelf uit de regio 's-Hertogenbosch.

Hulp is altijd welkom.
Je kunt me ook een PM sturen voor me telefoonnummer en dergelijke.
Die geef ik natuurlijk niet zo maar openbaar vrij :wink:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm daar vreesde ik al voor, de afstand...
Ik woon zelf in belgisch limburg, tegen de grens van nederland aan,
Al ben ik wel van plan om een van deze weken naar groningen te gaan met een van die vrienden die ervaren is op dat gebied.
Dus als we dan het land doorkruisen kunnen we inprincipe wel langskomen,
Al is het nog niet helemaal zeker of we naar groningen gaan.

Ik laat je snel meer weten. :)
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Smokey046 zei:
Hmm daar vreesde ik al voor, de afstand...
Ik woon zelf in belgisch limburg, tegen de grens van nederland aan,
Al ben ik wel van plan om een van deze weken naar groningen te gaan met een van die vrienden die ervaren is op dat gebied.
Dus als we dan het land doorkruisen kunnen we inprincipe wel langskomen,
Al is het nog niet helemaal zeker of we naar groningen gaan.

Ik laat je snel meer weten. :)
Klik om te vergroten...

Vanuit jou naar mij is ong een uurtje rijden idd.

Mocht je iemand kennen die in de buurt woont van mij , laat het maar weten.
Zo ie zo bedankt voor je hulp.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even een update vanuit mijn kant:

Het gaat echt slecht met me.
Ik en me huisarts kunnen niet meer door een deur omdat hij me niet meer serieus neemt en sinds 1½ week me niet meer serieus neemt.Heb daarom maar een afspraak gemaakt bij hem.
Ik heb zelf geen gesprek gehad met de arts maar mijn vrouw en mijn moeder.
Als ik was gegaan was het echt uit de hand gelopen.

Voordelen:
-Arts heeft erkend dat door zijn toedoen ik aan de medicatie zit
-Arts heeft erkend dat hij meer tijd en energie had kunnen steken in het uitzoeken van de oorzaak van me pijn.
-Arts heeft me aangemeld bij Novadic Kentron(afkickkliniek)
-Arts geschrokken was van me vrouw en moeder dat hij openhartig was

Nadelen:
-Arts heeft me medicatie drastisch verlaagd ook al mocht hij dat niet van alle instanties met wie ik contact heb.En dat zijn er heel wat
-Arts luistert niet naar wat ik te vertellen heb en neemt me niet serieus
-Arts heeft me aangemeld bij Novadic Kentron(afkickkliniek).Hij zei tegen me dat de opname 3 dagen tot max 2 weken kon duren.Novadic heeft me al gemeld dat het 4 weken ging duren en het langer kon worden.
Ik trek heel veel steun uit me vrouw en zoon.Die mogen 2x per week langs komen voor 1½ uur.Woensdag en eens in het weekend.Dit is veel te weinig natuurlijk.
Er is een verschil tussen een verslaafde die gekozen heeft voor die situatie van drugs en dakloos zijn.Ik ben door toedoen van iemand en heb een thuissituatie waar ik rekening mee moet houden.

Ik krijg elke dag me medicatie.Rond de avond zijn die op (ong 21.00uur)
Vrijdag krijg ik ze voor 3 dagen (het weekend dus) maar omdat ik medicatie voor handen heb kan ik na 21.00 nog pakken.Ik kom elke zondag dus te kort.Vooral omdat ik al weken slecht slaap en zelfs wakker blijf.Ik kan niet in slaap komen.Nu is het zelfs zo erg dat ik voor vandaag (zondag) geheel geen medicatie meer heb.
Hij heeft bij de noodarts/weekendarts een melding in de computer geplaatst dat ze me geheel geen medicatie mogen voorschrijven.Daar kan ik dus ook niet terecht ook al zijn ze het wettelijk verplicht.Ze mogen mensen niet zonder medicatie laten zitten.
Wel heeft ie gezegd me slaappillen te willen voorschrijven.Echter zijn die ook erg verslavend en kan ik dus snel nog een probleem erbij hebben.
Hij wil er echter niet naar luisteren.Daar hebben we hem vrijdag nog over gesproken , maar had geen behoefte om te luisteren en hing op.

Ik ben nu aan het kijken wat ik kan nemen om rustig te blijven en in slaap kan komen.Ik zit te denken om een sterke wiet te gaan halen.Echter weet ik niet welke ik moet nemen.
Ik vind de smaak van wiet erg vies. Die moet dus zo min mogelijk zijn als het kan.Hij moet erg rustgevend zijn en ik moet er slaperig van worden.Ik heb al een keer Hase van iemand gehad( tenminste dat zei hij) maar daar merkte ik niks van.Ook al moet dat een erg sterke wiet zijn.

Pillen en zo ga ik niet nemen.
Ik ben GELUKKIG ook niet aan andere drugs gegaan.
Ik wil het risico niet lopen dat ik straks daar ook aan vast zit.



Maar kortom ik heb het erg moeilijk.Me huwelijk staat HÉÉL erg onder spanning en ik zit met me handen in het haar omdat ik niet weet wat ik nog kan.
Ik heb zelfs zelfmoordgedachtens maar ik blijf met me gezin in me hoofd.Dat weerhoud me ervan om het echt te doen.Ik ben alleen bang dat die bekende druppel bij mij ook eens komt en dat ik doordraai.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sterkte in deze voor jou zeer moeilijke tijd...

Pieter
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pieter210 zei:
Sterkte in deze voor jou zeer moeilijke tijd...

Pieter
Klik om te vergroten...

Dank je wel.
Moet zeggen dat ik het er erg moeilijk mee heb.
Gelukkig heb ik veel steun van me gezin en vrienden zoals leveldesigner.

Heb deze jongen via het forum leren kennen.Op een dag mee afgesproken en langs gegaan.

UUUUUUUREN zitten praten en dat doet me echt goed.
Ben er nu een aantal keer geweest en dat bevalt me echt goed.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#14
rudolf zei:
Pieter210 zei:
Sterkte in deze voor jou zeer moeilijke tijd...

Pieter
Klik om te vergroten...

Dank je wel.
Moet zeggen dat ik het er erg moeilijk mee heb.
Gelukkig heb ik veel steun van me gezin en vrienden zoals leveldesigner.

Heb deze jongen via het forum leren kennen.Op een dag mee afgesproken en langs gegaan.

UUUUUUUREN zitten praten en dat doet me echt goed.
Ben er nu een aantal keer geweest en dat bevalt me echt goed.
Klik om te vergroten...
Het klinkt alsof je echt op de goede weg zit. En nu volhouden...! :)

Groeten,

Pieter
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druk in gesprek met Novadic en binnenkort ben ik een aantal weken niet meer online (als het goed is)

Dan zit ik daar en zal ik van deze zooi afkomen!!

Ben het helemaal beu en ga het gewoon doorzetten.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zet'm op Rudolf!!

Laat een nieuwe Rudolf zien als je hier terug inchecked :wink:

Veel sterkte, steun en natuurlijk positieve vibes!

Grts
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zoals we al zeiden kunnen we je helaas niet helpen aan iemand die jou kan leren spuiten. De enige waarvan we weten dat ze gebruikers leren spuiten is Mainline.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#18
wordt de reden van je pijn nu eindelijk aangepakt?

leren spuiten is 1 ding natuurlijk en niemand die je daar bij helpen kan, maar de onderliggende reden van je willen leren spuiten aanpakken lijkt me veel belangrijker!

sterkte!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
wow, goed te horen dat hij is open gebarsten, kan eindelijk de troep er weer uit en kan het weer hopenlijk wat beter helen. denk niet dat je spieren echt verplaatst zijn of zelfs zouden zijn opgelost, denk dat de huid gewoon knap doorweekt is misschien door de vele pus, en dat maakt dan dat hij zo diep is in te drukken.
maar gelukkig ga je dus weer naar het ziekenhuis, die weten het het beste,
althans, daar gaan we van uit. laten we hopen dat de artsen je niet meer in de kou laten staan.

succes
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moet zeggen dat ik er echt last van heb.

Eerder kon ik me arm niet zo ver indrukken.Nu lijkt het wel of ik tot me bot toe kan indrukken.
Echter komt er dan HEEL veel bloed uit dus dat doen we maar niet.Ook doet dat natuurlijk erg zeer.



Ik hoop dat maandag veel meer duidelijk word en bekend is wanneer ik naar de OK mag.
Daar zitten we dus ook met een probleem dat ik heel erg moeilijk te prikken ben maar dat was al bekend :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."