Smokey046 zei:
Ik vind het zo absurd dat nog niemand hulp geboden heeft om je te helpen met het injecteren.
Ik kan het niet omdat ik niet bekend ermee ben, maar er moeten vast toch wel mensen op dit forum of in de buitenwereld zijn die kunnen helpen.
Ik vind het echt erg voor je, ik heb niet alles gelezen tot nu toe,
maar toch al genoeg om te zien dat zoiets niet kan of mag gebeuren.
Ik heb geen verstand van spuiten dus ik kan je spijtig genoeg geen hulp bieden,
Alleen je heel veel sterkte voor jou en je gezin wensen.
Blijkbaar is het in Nederland erg lastig medische hulp te krijgen op dit gebied.Kan ik me enig sinds ook wel indenken maar daarom vroeg ik hulp hier.
Jammer genoeg heb ik tot nu toe geen een eerlijk persoon getroffen die me kan/wil helpen zonder een vergoeding van geld/drugs/medicijnen.
Prima niets hoeft voor niets , maar als ik dan merk dat ik gruwelijk genaaid word door mensen.....Sorry maar dan is mijn vertrouwen snel weg.
Nicolientje wilde alleen helpen als ik haar medicijnen gaf.
Nina is hier geweest en heeft geprikt.Echter is het haar niet gelukt en heeft ze mij er pijn mee gedaan.Is niet erg , was mijn keuze.Echter ben ik later bij haar thuis geweest en drong ze heroine bij me op en gaf me tabletten onder de noemer Methadon.Echter bleken dit geen Methadontabletten te zijn.Stel ik had ze wel ingenomen....Wie weet wat er had kunnen gebeuren.
Er zijn ook wel mensen geweest die wilde helpen maar het niet kunnen zoals jij.
Ook zijn er mensen geweest die wilde helpen maar te ver weg woonde.Dan praten we over dik 300km.Dat is idd wel erg ver.
Maar ik blijf hoop houden dat er iets goed gaat komen.
Enige grote nadeel is dat ik vorige week onderzoeken heb gehad en het blijkt dat de kans is dat ik kanker heb ook nog aanwezig is.Er is een grote bult op me nier gevonden en op me testikel is wat gevonden.
Daar word nu ook onderzoek naar gedaan.
Nog even en er is niks gezond meer in me lichaam......
![:angry:]()