Ik had ook geen behoefte om heroïne te proberen, was weer een typisch coke + alcohol idee toen er wat op tafel viel en ik dacht van, fuck it, heb nu toch al alles gehad, dat kan ook nog
![:tearsofjoy:]()
Tja gokken, maar ik vermijd het zowiezo. Kut opiaten zijn ook nog nooit goed gevallen bij mij
Drientje zei:
Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.
Van de verslaafd na 1x theorie weten we dat dat gewoon bullshit is. Dat is zoals al die lulverhalen over crack. Maar je neemt wel een grote gok als je het doet natuurlijk.
Drientje zei:
Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan
Onzin. Niet na 1x. Ook niet bij heroïne. Er zijn genoeg ooitgebruikers die niet verslaafd zijn geworden.
Ik wil trouwens niet beweren dat ik er nooit aan verslaafd zou worden voor er 1 of andere smartass dat gaat suggereren, want zo zijn er ook veel die hun woorden moeten terugnemen. Ik ken mezelf niet goed genoeg en ik ben geen fucking profeet en helderziende ofzo. Ik weet ook niet waar ik over 10 jaar ben. Maar de beslissingen die je erna neemt zijn het belangerijkst. Maar dat is de gok die je neemt als je het doet
![:)]()
Pech als het misloopt. Eigen schuld zeg maar. Ook als je het niet ziet aankomen :P Wat volgens mij min of meer het punt is van een verslaving. Die toont zich echt niet na een keer. Maar daar moet je je wel van bewust zijn.
Drientje zei:
Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit?
Nou als ik echt heel eerlijk moet zijn kan het me niet schelen. Ik heb het ook genomen toen ik coke + alcohol + xanax genomen had. Teveel ook. Dat dit geen gezonde instelling is geloof ik dan weer vrij. Ik ben allang blij dat ik nog leef
Drientje zei:
Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.
Ja je voelt je nep gelukkig. Eng he :P Dat het niet zo eng, bijzonder of wat dan ook is juist het gevaar, denk ik? Naast het feit dat het net als coke en nicotine een middel is dat je achterlaat met een trek waar andere drugs niet toe in staat zijn. Past coke ook zo goed op je receptoren ofzo?
Drientje zei:
Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram.
Goeie reden om het roken ervan te vermijden. Dope snuiven of roken is echt iets heel anders vind ik. Methamfetamine en cocaïne zijn ook niet te vergelijken als je ze rookt/snuift.
Drientje zei:
Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen.
Ik ook.
![:grin:]()
Verder vind ik het proberen van cocaïne, heroïne of basecoke ook waardeloos. Je hebt er niks aan om te weten hoe het voelt. Je neemt enkel risico's en je brengt je toekomst/leven in gevaar. Ik vraag me toch altijd af wat mensen bezielt als ze denken aan dit soort dope proberen. Issues met je nieuwsgierigheid. Bij mij is het eerder het-kan-me-geen-moer-schelen-mentaliteit. Zeker als ik coke genomen heb kan het me wel vaker geen moer schelen allemaal
![:openmouth:]()
Dat is ook de reden dat ik het neem. Bah, ik ben nog nooit zo eerlijk geweest als hier
Drientje zei:
En ook al hou je van het leven
Doe ik niet
![:grin:]()
Niet nu. Maar wel genoeg om niet iedere dag coke te snuiven, ook al zou ik wel willen en zou ik het wel kunnen. En ook genoeg om dit te vermijden. Al is daar niet zoveel wilskracht voor nodig. Nu nog niet allesinds. Een sterke wil heb je pas nodig als je te kampen krijgt met het verslavende ervan. Níet de high. Ik heb ook nog een tijd heroïne gehad en ik heb het niet genomen. Uiteindelijk wel iemand blij mee gemaakt (?!) die wel te kampen heeft met een gewoonte. Ik geloof niet zo in het door de plee spoelen van shit, dat bewijst dat je jezelf niet vertrouwt.
Drientje zei:
Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne
Ik ook niet. Dat maakt me bang. Cocaïne kon ik me ook niet veel voorstellen van de aantrekkingskracht aanvankelijk. Nu jammer genoeg wel. Maar daar was ik ook een stuk naïever. En niet bang. Bij crack wel. Nou. Crack maakt je wel bang na 1x vind ik :P Of ja, niet na 1x, maar als je de flash voelt en als je ziet hoe snel het gaat haha. En dat stelt dan nog volgens mij geen bal voor bij de mensen die het basen wel verkiezen boven het snuiven. Methamfetamine maakt me niet bang. Heb ik ook heel erg onderschat. Ik maak er ook geen geheim van dat ik het allang iedere dag zou roken mocht het hier te vinden zijn
![:grin:]()