Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speeseend zei: leg 1.5 streep apart, flikker de rest weg. van die 1.5 streep (0.15gr.) maak je kleine streepjes. rook het met rust en probeer naar je gevoel te luisteren, dit werkte bij mij in ieder geval. Klik om te vergroten... Heb nog wat langer rondgezocht en uiteindelijk gevonden hoe het moet. Het is dus effectief krek hetzelfde als basen, alleen dan zonder de vieze ammoniakgeur. Vervolgens 2 goeie strepen genomen, opgerookt en voor de rest je advies opgevolgd : heb het in het toilet gegooid en doorgespoeld. Echt zo niet het soort effect waar ik van hou. Bleh, vieze rommel. Ik drink wel een glaasje bordeaux"
"M'n eerste post hier, dus eerst en vooral : hoi iedereen Door een rare loop van omstandigheden vandaag heb ik hier nu een gram heroine liggen. Hoewel 27 jaar oud en het nooit aangeraakt te hebben ben ik nu eigenlijk toch wel nieuwsgierig ernaar en heb ik na overleg met mezelf besloten het een keertje te proberen. IV is zowiezo out of the question (panische angst voor naalden en gewoon een kwestie van gezond verstand) en snuiven eveneens wegens een totally fucked up neus en dus wou ik het chinezen. Alleen weet ik niet hoe. Ik heb wat rondgezocht op internet en van wat ik begrijp is het krek hetzelfde als coke (meer dan genoeg ervaring mee) basen. Maar om zeker te zijn had ik toch graag van mensen met wat meer ervaring gehoord hoe dat chinezen nu echt werkt. Moet ik de heroine prepareren op de één of andere manier zoals bij coke het geval is? Ik heb van dat lichtbruine poeder. Is roken in een pijpje (als ik al base doe ik het met een pijpje) doenbaar of moet het toch echt met een stukje zilverpapier? Hoe voelt het? Ik heb echt nog nooit van m'n leven niet eens een enkele korrel H aangeraakt, laat staan in m'n bloedbaan gejaagd, niet omdat ik er zo immens bang van ben ofzo, ik ben er gewoon nooit mee in aanraking gekomen. Andere dingen waar ik moet op letten/mee rekening houden? Alvast bedankt"
"daniel3927 zei: een gram is in ieder geval veel te veel. Klik om te vergroten... [sarcasm]Bedankt, daar heb ik wat aan.[/sarcasm]"