Ik reageer even in het algemeen. Ik ga niet alles quoten.
Wat jullie zeggen klopt waarschijnlijk. Het is zeer verslavend en iedereen denkt van te voren dat hij het de baas kan zijn. Maar dit is met elke drugsverslaving zo. Maar het feit blijft dat het gevaarlijk spul is, daarom blijven gelukkig een hoop mensen ervan af. Enkel alleen al om dit risico.
Toch kan ik mijn interesse voor heroïne niet opzij schuiven. Het is niet zo dat ik tegen mensen wil opscheppen oh kijk ik heb heroïne gedaan, nee. Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik wil het gebruiken voor het effect en voor de ervaring.
Ik heb een normaal leven met werk, school, vrienden en familie etc. Ik gebruik alleen drugs soms in de weekenden en verder niet. (Afgelopen maanden heb ik wel vaker gebruikt en ook in de vakantie) Maar dit is zeker niet de normale gang van zaken. Zoals veel mensen coke verslavend vinden en hier problemen mee hebben heb ik dat niet. Ik kan volledig begrijpen dat je hier verslaafd aan raakt, maar ik kan het 1 keer doen ervan genieten en er verder niet meer aan komen (Gewoon een paar keer per jaar vind ik coke leuk, maar daar buiten vind ik het niet interessant.)
Natuurlijk is heroïne en cocaïne niet met elkaar te vergelijken.
Het feit blijft dat ik niet kan ontkennen dat er gevaren zijn, dat ik niet kan garanderen dat ik bij die kleine groep hoor die niet verslaafd raakt. Een ding helpt dat ik er niet makkelijk aan kan komen.
Ik vind het goed dat jullie mij proberen te waarschuwen, maar mijn mening blijft het zelfde.
Maar gezien de verhalen zal de kans groot zijn dat de eerste keer "tegen valt" en dat ik er nooit meer naar om kijk. Mocht het effect toch bevallen dan nog zie ik het me niet vaker gaan doen. Maar gewoon bij deze keer houden. (Maar dat zegt iedereen, ik weet het)
Maar zekerheden heb je niet in het leven, drugs in het algemeen kunnen een hoop problemen geven. Dat ontken ik ook niet.
Ik zal proberen mijn ervaring te verwoorden als ik het getest hebt. Dat kan alleen de tijd vertellen hoe dit verhaal afloopt.
![:)]()