#1
Ik vond het wel relaxt. Wel moeilijk om efficiënt te doen, zou ook eerder een pijp gebruiken dan die kutfolie.
Vigilante zei:Ik vond het wel relaxt. Wel moeilijk om efficiënt te doen, zou ook eerder een pijp gebruiken dan die kutfolie.
In een pijp!!!!!!,..vertel mij eens hoe dan.Ik zou niet weten hoe.?Vigilante zei:Ik vond het wel relaxt. Wel moeilijk om efficiënt te doen, zou ook eerder een pijp gebruiken dan die kutfolie.


Netjes gezegd,.NorthernLightBE zei:Pleur die shit echt weg, heb je het verhaal van Berbatov gelezen? Heb je je HEEL goed verdiept in opiaten? Zelfs dan nog is de kans veel groter dat het fout gaat dan niet. Ookal ben ik jonger, ik zou je gewoon op je bek moeten slaan. Dan heb ik het tenminste gePROBEERT je te helpen. Ik was dit aan het typen in PM, maar neen, ik ga het op het forum zetten. Ik snap erg dat je benieuwd bent naar Hero roes en drugs, maar dat is ook de reden waarom bijna elke gebruiker voor de bijl gaat toch. Ik heb nog NOOIT gehoord iemand gehoord die positief is over heroine. Gooi het gewoon weg man, het is het risico niet waard..ik wil je ook gewoon niet zien afglijden om dna ergens in de nacht een hulp forum te zien verschijnen dat je radeloos verslaafd bent aan bruin. Recreatief gebruik? Pfff...niemand start met het gedachte dat hij verslaafd gaat worden, allemaal denken ze dat ze boven de "junks' staan aan het centraal. Maargoed, doe het niet en gooi het nu weg, of is het al te laat?
Vooral naar Fishead bedoelt, want voor TS is het waarschijnlijk al te laat
Het is zeker goed om mensen te waarschuwen tegen heroïne, omdat het zeer verslavend zou zijn(dit ontken ik ook zeker niet). Ik ga hier dan ook niet prediken dat ik niet verslaving gevoelig ben, of dat ik het wel even 1 keer doe en verder niets aan over hou. Nee dat zou hypocriet zijn en waarschijnlijk niet realistisch.
Maar wat ik wil wel zeggen is het volgende: Elke drugs kan voor ieder persoon verslavend zijn. En of je gek bent om heroïne te willen gebruiken? Ja waarschijnlijk wel! Maar ben je niet net zo gek als je überhaupt drugs gebruikt? In zo'n grote mate dat het niet onder "recreatief" gebruik valt?
Ik heb genoeg ervaring met drugs. Ik weet hoe mijn lichaam & geest reageert op drugs. Het is niet dat ik voor het eerst drugs gebruik en meteen naar de heroïne grijp.
Mocht ik inderdaad verslaafd raken, dan ben ik de grootste eikel aller tijden. Maar als ik de kracht & discipline in me heb om het gewoon één keer te proberen. Het effect te bekijken. Vervolgens bij een negatief effect, het door de wc te spoelen(of weg te geven).
Noem me hypocriet, gek of naïef. Maar dit is hoe ik het zie, op basis van wat ik weet over mezelf en drugs.
ik doe mijn best zei:In een pijp!!!!!!,..vertel mij eens hoe dan.Ik zou niet weten hoe.?Vigilante zei:Ik vond het wel relaxt. Wel moeilijk om efficiënt te doen, zou ook eerder een pijp gebruiken dan die kutfolie.
LADd zei:je hebt je drugs weggegooit?![]()
![]()
twenty4seven zei:Ik ben een heeeeel stuk jonger als jou. Maar 1 ding wat ik 100% zeker weet, is dat ik NOOIT in mijn leven heroine probeer. Niet alleen omdat het "heroine" is, niet alleen omdat het zo verslavend is, maar gewoon omdat het in mijn hoofd staat als een drug waar je niet aan moet beginnen. En ik zou er écht alles voor doen om nooit aan die shit veslaafd te worden... Succes in ieder geval met je stufff.. meer kan ik nie zeggen
seth zei:Hi, Als je het ooit gaat proberen (ik raad het af maar je bent nu eenmaal een vrije persoon) zou ik toch chinezen in plaats van snuiven. Snuiven komt veel harder aan...Fishhead0707 zei:En als ik toch ooit heroine ga doen dan, wordt het snuiven en niet op een andere manier.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."