Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChinezen, hoe?

Chinezen, hoe?

75 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Respect voor je hoe je het verwoord en neergezet hebt.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Drientje zei:
Vinden jullie het allemaal heel erg dat ik er gewoon niet eens over na denk om het te doen? Ik heb geleerd andere mensen als voorbeeld te nemen van hoe het wel en niet moet.

Er zit in de propaganda bijna altijd wel een kern van waarheid. En ik hou van mezelf, ik hou van het leven. Ik hoef niet te vluchten in een warme, zachte en pijnloze roes. Het leven mág af en toe kut zijn.

Ik denk dat ik heel dankbaar ben dat ik geenszins de behoefte voel om een keer heroïne te proberen.
Klik om te vergroten...

Dat is persoonlijk, als je daar geen behoefte aan hebt moet je het zeker niet doen.

Jij hebt denk ik in het verleden ook vaak genoeg totaal niet op andere mensen hun voorbeelden gelet, dat is geen verwijt, maar om die reden vind ik het raar dat je zoiets zegt.

En ik hou ook van mezelf en van het lezen. Ik zie een keer proberen ook niet als vluchten naar een warme, zachte en pijnloze roes. Zoals jij het beschrijft, heb ik het zelfs niet ervaren. Dus ik vlucht absoluut niet voor het leven. Ik probeer juist zo veel mogelijk te leven.

Waarom ik het dan toch wil proberen ? Nieuwsgierigheid, ik heb er best veel van geleerd en twijfel ook absoluut niet meer aan het feit dat heroïne gevaarlijk en verslavend is.

Uiteindelijk ben ik blij dat ik het eens geprobeerd heb, heb er dan ook absoluut geen spijt van.

Ga ik het ooit nog een tweede keer doen ? Nee.

Ik raadt het iedereen af, zelfs om het keer te proberen. Wat hierboven staat is mijn persoonlijke ervaring. Dat ik er zo mee om kan gaan wil niet zeggen dat iemand anders dat ook na. Het is absoluut niet de bedoeling om dit te beschouwen als een ervaring die heroïne minder gevaarlijk doet lijken.

Het is zeer gevaarlijk, dus probeer het liever niet.
Klik om te vergroten...

Amen, het verwoord precies wat ik wilde posten.

:wink:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Ja en ik weet zeker dat ik hem gepost had. Grrr.

Of ik ben echt blind aan het worden. :sunglasses:

Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen. Ik heb ervan geleerd. Als iemand mij iets probeert duidelijk te maken ben ik niet meer zo koppig meteen in de 'ik weet het beter' modus. Het gaat me nog lang niet goed af maar het is al een stuk beter dan toen ik 10 jaar jonger was.

En ook al hou je van het leven, het kan zomaar raar lopen. Lees anders dit boek eens. Sinds ik dat gelezen heb denk ik niet meer dat overkomt mij niet. Want het zo zomaar kunnen. Mensen met een goede baan, eigen huis met flinke tuin en genoeg geld op de bank die nu in het bos in een tentje bivakkeren. De keuzes die we hier en nu maken galmen soms tot diep in de toekomst door.

Toen jij de hero nam wist je niet wat er ging gebeuren, en dat is waarom het een hele grote risicofactor is zich heeft. Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram. Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.

En ik heb vroeger veel gebitched op verslaafden die hier kwamen klagen over de afkick of de trek maar ze hebben me wel een ding geleerd, iedereen kan verslaafd raken. En vaak juist degenen die dachten 'dat overkomt mij niet'.

@ ikdoemijnbest, fijn! Weer een zieltje gered.... :P

Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne. En dat is maar goed ook. Nu hebben jullie het voor mij getest en ben ik gevrijwaard. :wink:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk weet je van te voren nooit wat er gebeurd. En alles kan iedereen overkomen. Maar daarom maak je wel altijd zelf de keuze.

Ik heb er geen spijt van en ben blij met de keuze die ik gemaakt hebt.

Als je geen fouten maakt dan leef je niet.

Maar zal ik het iemand aanraden? Nee zeker niet.

:)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
Als je geen fouten maakt dan leef je niet.
Klik om te vergroten...

Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit? Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan. Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Als je geen fouten maakt dan leef je niet.
Klik om te vergroten...

Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit? Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan. Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.
Klik om te vergroten...

Met dat citaat doelde ik op het leven in het algemeen. Niet zozeer drugs.

Ik zoek helemaal de fouten niet op. Ik zoek nieuwe dingen op.

Heroïne is zeker niet vergevingsgezind.

:)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is dat soort heroine niet geschikt om te chinezen, maar enkel om te snuiven of te spuiten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had ook geen behoefte om heroïne te proberen, was weer een typisch coke + alcohol idee toen er wat op tafel viel en ik dacht van, fuck it, heb nu toch al alles gehad, dat kan ook nog :tearsofjoy: Tja gokken, maar ik vermijd het zowiezo. Kut opiaten zijn ook nog nooit goed gevallen bij mij :grin:

Drientje zei:
Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.
Klik om te vergroten...

Van de verslaafd na 1x theorie weten we dat dat gewoon bullshit is. Dat is zoals al die lulverhalen over crack. Maar je neemt wel een grote gok als je het doet natuurlijk.

Drientje zei:
Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan
Klik om te vergroten...

Onzin. Niet na 1x. Ook niet bij heroïne. Er zijn genoeg ooitgebruikers die niet verslaafd zijn geworden.

Ik wil trouwens niet beweren dat ik er nooit aan verslaafd zou worden voor er 1 of andere smartass dat gaat suggereren, want zo zijn er ook veel die hun woorden moeten terugnemen. Ik ken mezelf niet goed genoeg en ik ben geen fucking profeet en helderziende ofzo. Ik weet ook niet waar ik over 10 jaar ben. Maar de beslissingen die je erna neemt zijn het belangerijkst. Maar dat is de gok die je neemt als je het doet :) Pech als het misloopt. Eigen schuld zeg maar. Ook als je het niet ziet aankomen :P Wat volgens mij min of meer het punt is van een verslaving. Die toont zich echt niet na een keer. Maar daar moet je je wel van bewust zijn.

Drientje zei:
Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit?
Klik om te vergroten...

Nou als ik echt heel eerlijk moet zijn kan het me niet schelen. Ik heb het ook genomen toen ik coke + alcohol + xanax genomen had. Teveel ook. Dat dit geen gezonde instelling is geloof ik dan weer vrij. Ik ben allang blij dat ik nog leef :)

Drientje zei:
Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.
Klik om te vergroten...

Ja je voelt je nep gelukkig. Eng he :P Dat het niet zo eng, bijzonder of wat dan ook is juist het gevaar, denk ik? Naast het feit dat het net als coke en nicotine een middel is dat je achterlaat met een trek waar andere drugs niet toe in staat zijn. Past coke ook zo goed op je receptoren ofzo? :grin:

Drientje zei:
Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram.
Klik om te vergroten...

Goeie reden om het roken ervan te vermijden. Dope snuiven of roken is echt iets heel anders vind ik. Methamfetamine en cocaïne zijn ook niet te vergelijken als je ze rookt/snuift.

Drientje zei:
Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen.
Klik om te vergroten...

Ik ook. :grin: Verder vind ik het proberen van cocaïne, heroïne of basecoke ook waardeloos. Je hebt er niks aan om te weten hoe het voelt. Je neemt enkel risico's en je brengt je toekomst/leven in gevaar. Ik vraag me toch altijd af wat mensen bezielt als ze denken aan dit soort dope proberen. Issues met je nieuwsgierigheid. Bij mij is het eerder het-kan-me-geen-moer-schelen-mentaliteit. Zeker als ik coke genomen heb kan het me wel vaker geen moer schelen allemaal :openmouth: Dat is ook de reden dat ik het neem. Bah, ik ben nog nooit zo eerlijk geweest als hier :grin:

Drientje zei:
En ook al hou je van het leven
Klik om te vergroten...

Doe ik niet :grin: Niet nu. Maar wel genoeg om niet iedere dag coke te snuiven, ook al zou ik wel willen en zou ik het wel kunnen. En ook genoeg om dit te vermijden. Al is daar niet zoveel wilskracht voor nodig. Nu nog niet allesinds. Een sterke wil heb je pas nodig als je te kampen krijgt met het verslavende ervan. Níet de high. Ik heb ook nog een tijd heroïne gehad en ik heb het niet genomen. Uiteindelijk wel iemand blij mee gemaakt (?!) die wel te kampen heeft met een gewoonte. Ik geloof niet zo in het door de plee spoelen van shit, dat bewijst dat je jezelf niet vertrouwt. :grin:


Drientje zei:
Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne
Klik om te vergroten...

Ik ook niet. Dat maakt me bang. Cocaïne kon ik me ook niet veel voorstellen van de aantrekkingskracht aanvankelijk. Nu jammer genoeg wel. Maar daar was ik ook een stuk naïever. En niet bang. Bij crack wel. Nou. Crack maakt je wel bang na 1x vind ik :P Of ja, niet na 1x, maar als je de flash voelt en als je ziet hoe snel het gaat haha. En dat stelt dan nog volgens mij geen bal voor bij de mensen die het basen wel verkiezen boven het snuiven. Methamfetamine maakt me niet bang. Heb ik ook heel erg onderschat. Ik maak er ook geen geheim van dat ik het allang iedere dag zou roken mocht het hier te vinden zijn :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram.
Klik om te vergroten...

Goeie reden om het roken ervan te vermijden. Dope snuiven of roken is echt iets heel anders vind ik. Methamfetamine en cocaïne zijn ook niet te vergelijken als je ze rookt/snuift.
Klik om te vergroten...

<-- hier sla je de bal toch wel even compleet verkeerd. Als je hero snuift slaat het veel harder in. Je krijgt de flash die je van chinezen niet krijgt. net omgekeerd als bij coke eigenlijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja dat het efficiënter is had ik begrepen, maar sneller in je bloedbaan kan toch niet? :confused: Behalve dan dat het echt laaaang duurt voor de heroïne smelt (vind ik) en je dus kan roken. Waarom rookt iedereen het dan eigenlijk? :P

Ik vond het allesinds niet lekkerder dan sex. Oké, toegegeven, ik had wel tintelingen na mijn eerste lijntje, maar om dat nu een flash te noemen of beter dan sex.. :confused: Zeker als er iemand zegt "het voelde als de flash van basecoke zonder einde" nou.. als je basecoke chineest misschien :confused: Het voelde wel goed, tuurlijk. Maar toch niet als basecoke uit een pijp ofzo :confused: echt ver van. Meth chinezen geeft ook een hardere "flash" maar dat zal wel zijn omdat dat vrijwel gelijk begint te dampen zodra je een vlam onder de folie houdt. Nouja, weer wat geleerd :grin:

Edit: Voor de smaak moet je het allesinds niet doen :confused:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Mja dat het efficiënter is had ik begrepen, maar sneller in je bloedbaan kan toch niet? :confused: Behalve dan dat het echt laaaang duurt voor de heroïne smelt (vind ik) en je dus kan roken. Waarom rookt iedereen het dan eigenlijk? :P

Ik vond het allesinds niet lekkerder dan sex. Oké, toegegeven, ik had wel tintelingen na mijn eerste lijntje, maar om dat nu een flash te noemen of beter dan sex.. :confused: Zeker als er iemand zegt "het voelde als de flash van basecoke zonder einde" nou.. als je basecoke chineest misschien :confused: Het voelde wel goed, tuurlijk. Maar toch niet als basecoke uit een pijp ofzo :confused: echt ver van. Meth chinezen geeft ook een hardere "flash" maar dat zal wel zijn omdat dat vrijwel gelijk begint te dampen zodra je een vlam onder de folie houdt. Nouja, weer wat geleerd :grin:

Edit: Voor de smaak moet je het allesinds niet doen :confused:
Klik om te vergroten...

flash beter dan sex <-- alleen met een shot, en dan ben je compleet vertrokken :kots:
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het blijf het erg interessant vinden het lezen over heroine. Of ik het ooit heroine zal gebruiken geen idee, ik heb nu een aantal jaren erg veel pijn on mijn schouders, nek en onderrug zal dit dan de enige medicijn kunnen zijn om alles weg te nemen.. tramadol 400mg had geen effect, in geen enkele manier, codeine sulfaat had ook geen effect lyrica ook niet. En zo kan ik nog even doorgaan. Oxycodine moet ook een goede keuze zijn maar of dit liever zou doen als heroine geen idee. Oxy is heel wat zakker denk ik. Ik zou het idd wel snuiven. Chinezen tja die wonen in china genoeg meer ervaring heb ik daar niet mee. Of roken meer effectiever is als ik dan van andere hoor dat snuiven harder aankomt waarom chinezen de meeste mensen dan. Ik ben wel verslaving gevoelig maar mocht ik het toen dan zou ik nooit meer dan een halve gram kopen en maar 0.20 gram gebruiken en de reSt weggooien . Speed is altijd mijn favo geweest heerlijk gevoel. Jaren gebruikt nu al.meer dan 10 jaar niks gebruikt. Enig voordeel van heroine dat je er niet van kunt trippen dus dat ik daar geen last van pyschose kan krijgen wat ik van blowen wel heb. Meth zou ik ook eens willen proberen omdat ik een speed liefhebber ben. Roken en snuiven zou ik dan doen. Cocaine was een drugs voormij dat mij zeet deed tegenvallen vond het echt waardeloos. 50 euro per gram van 70 procent en niet mijn ding speed doet ongeveer hetzelfde behalve dat verdovende effect op je lippen/neus.
basen zou ik nooit doen veel mensen heb ik daar teronder zien gaan daardoor.
ter conclussie momenteel speel ik met de gedachte maar mijn gevoel verbied mijn om er werkelijk iets mee te doen nog. Ook mijn vrouw zou mij dat nooit kunnen vergeven. Ze is colombiaanse en ook daar komt de coca en hero vandaan beide kosten daar maar 3 euro per gram. Ik denk dat hero hier 30 euro kost?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat was enkele jaren gelden, sinds een paar jaar is heroine duurder dan cocaine zelfs!! Geloof dat je nu rond de 50 a 60 euro voor een gram heroine betaald en dan is het nog maar de vraag hoe goed de kwaliteit is. Heroine is erg gevaarlijk voor jou vrees ik, ten eerste omdat je al aangeeft verslavings gevoelig te zijn, en misschien nog wel temeer omdat je dus pijn in je nek, schouders etc hebt. Heroine is dan een goede pijnstiller, alhoewel je wel steeds meer nodig hebt want men gewend snel aan dope. DUs, al met al een afrader, maarja, dat wist je zelf ook al wel natuurlijk.
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#13
DecayMaster zei:
M'n eerste post hier, dus eerst en vooral : hoi iedereen :)

Door een rare loop van omstandigheden vandaag heb ik hier nu een gram heroine liggen.
Hoewel 27 jaar oud en het nooit aangeraakt te hebben ben ik nu eigenlijk toch wel nieuwsgierig ernaar en heb ik na overleg met mezelf besloten het een keertje te proberen.

IV is zowiezo out of the question (panische angst voor naalden en gewoon een kwestie van gezond verstand) en snuiven eveneens wegens een totally fucked up neus en dus wou ik het chinezen. Alleen weet ik niet hoe. Ik heb wat rondgezocht op internet en van wat ik begrijp is het krek hetzelfde als coke (meer dan genoeg ervaring mee) basen. Maar om zeker te zijn had ik toch graag van mensen met wat meer ervaring gehoord hoe dat chinezen nu echt werkt.

Moet ik de heroine prepareren op de één of andere manier zoals bij coke het geval is? Ik heb van dat lichtbruine poeder.
Is roken in een pijpje (als ik al base doe ik het met een pijpje) doenbaar of moet het toch echt met een stukje zilverpapier?
Hoe voelt het? Ik heb echt nog nooit van m'n leven niet eens een enkele korrel H aangeraakt, laat staan in m'n bloedbaan gejaagd, niet omdat ik er zo immens bang van ben ofzo, ik ben er gewoon nooit mee in aanraking gekomen.
Andere dingen waar ik moet op letten/mee rekening houden?

Alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...

Hoi DecayMaster,

Je onderwerp sprak me direct aan(is wel al 4 jaar terug) maar kom.

Ik dacht in mijn eigen nu,lees in dat goed? Die vraagt hoe je juist moet chinezen,terwijl jij nog de ervaring gelukkig nog niet echt weet,hoef je ook zeker niet te weten!
Want las dat je zelf nog nooit een brok H had aangeraakt zei je.
Hoer ben ik wel fier op op wat je schreef:ik las dan iets verder,en zag dat je dan tog wat research hebt gedaan,en je bent een verstandig iemand geweest.
Dat je het dumpte en gewoon zover mogelijk wegsmijten zou ik zeggen die :smilingimp: H,voor jou en ieder1 die :smilingimp: H nog niet gedaan hebben.

Doe en begin er gewoonweg niet aan,ook is niet experimenteren !

Dan nog,zo een dingen zou ik nog niet zeggen,hoe je dat,en dat juist moet doen,terwijl die iemand er nog niets v ervaring mee geeft,dan zou ik denken en redeneren,hij kent drugs niet. Hoop dat dat zo blijft,en dit meen ik oprecht!

Hopelijk gaat ie goed met je?

Groetjes vanwege

Ganja-man :smoke:
j
jailhouse15jLid
01-01-2024, 00:00
#14
HALLO FORUM-VISITORS
dit is ook men 1-Ste POST dat ik hier schrijf en ik heb een Vraagje waardat ik na ZEER VEEL UREN OPZOEKWERK nog Altyd Niet het Antwoord op Kunnen Vinden Heb,DUS DAAROM HOOP IK DAT HIER WEL TE KRIJGEN,
ik woon Feitelijk al meer dan 8-Jaar in Thailand en Soms ben ik terug in Belgie voor een Aantal Weken of 3a4-Maanden Zelfs,
Telkens als ik Terug naar BELGIE kom Breng ik mij ZOALS Nu ook het Geval is ong 15a20-Gram PURE WITTE THAISE HEROINE MEE Voor MIJN EIGEN GEBRUIK WELTEVERSTAAN,
maar het Probleem is dat ik met ANDERE MENSEN GEEN ENKEL KONTAKT MEER HEB omdat IK HIER BIJNA NOOIT BEN,EN MIJN PROBLEEM IS DAT IK DIE PURE WITTE HEROINE GEWOONWEG NIET KAN CHINEZEN WANT DIE BRANDT DIRECT OP en IK CHINEES GRAAG EENS OP MEN GEMAK ZO EEN HALF-UURTJE maar WAT MOET IK DAAR TUSSEN MENGEN??ik weet dat vele Dealers die ZOGEZEGDE BROK-HEROINE Verkopen daar ALTYD EEN ZAKJE POEDER BYGEVEN DAT IN DE HEROINE-WERELD(LOOPSEL)Genoemd Wordt WANT met dat LOOPSEL kan je PURE HEROINE ZEER MAKKELIJK VERDUNNEN NAAR EIGEN GOEDDUNKEN MAAR HOE NOEMT IN FEITE DAT PRODUKT?????IK HEB HET HIER DUIDELIJK(NIET)OVER MENGSEL ,=MAAR OVER EEN VERDUNNINGS-PRODUKT DAT ZEER GOED OP ZILVER-FOLIE GELEID,zal mij AUB Iemand op DIT Forum kunnen ZEGGEN<WELK>PRODUKT DAT DAT IS???veel dank
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#15
klopt, ookal vermeng je het met iets, zoals bijvoorbeeld cafeine, om het mooi te laten lopen op folie, dan nog zal het niet goed gaan. Die witte heroine is inderdaad enkel voor snuiven en spuiten en KAN gewoon niet gechineest worden. helaas...

Dus, lekker blijven snuiven, of spuiten zou ik zeggen.
Zowiezo zal je, zou je het wel kunnen chinesen, er weinig van voelen want snuiven van heroine is gemiddelt 8 keer sterker als roken/chinesen. Dus moet je veel meer roken wil je hetzelfde effect hebben, wat gewoon zonde van je dope is.

veel succes,
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iemand die 15 a 20 gram pure dope het land binnen smokkelt voor eigen gebruik moet toch bekend zijn met het gebruik ervan? Hoe doe je dat in Thailand dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."