#1
Respect voor je hoe je het verwoord en neergezet hebt.
Sublimo zei:Drientje zei:Vinden jullie het allemaal heel erg dat ik er gewoon niet eens over na denk om het te doen? Ik heb geleerd andere mensen als voorbeeld te nemen van hoe het wel en niet moet.
Er zit in de propaganda bijna altijd wel een kern van waarheid. En ik hou van mezelf, ik hou van het leven. Ik hoef niet te vluchten in een warme, zachte en pijnloze roes. Het leven mág af en toe kut zijn.
Ik denk dat ik heel dankbaar ben dat ik geenszins de behoefte voel om een keer heroïne te proberen.
Dat is persoonlijk, als je daar geen behoefte aan hebt moet je het zeker niet doen.
Jij hebt denk ik in het verleden ook vaak genoeg totaal niet op andere mensen hun voorbeelden gelet, dat is geen verwijt, maar om die reden vind ik het raar dat je zoiets zegt.
En ik hou ook van mezelf en van het lezen. Ik zie een keer proberen ook niet als vluchten naar een warme, zachte en pijnloze roes. Zoals jij het beschrijft, heb ik het zelfs niet ervaren. Dus ik vlucht absoluut niet voor het leven. Ik probeer juist zo veel mogelijk te leven.
Waarom ik het dan toch wil proberen ? Nieuwsgierigheid, ik heb er best veel van geleerd en twijfel ook absoluut niet meer aan het feit dat heroïne gevaarlijk en verslavend is.
Uiteindelijk ben ik blij dat ik het eens geprobeerd heb, heb er dan ook absoluut geen spijt van.
Ga ik het ooit nog een tweede keer doen ? Nee.
Ik raadt het iedereen af, zelfs om het keer te proberen. Wat hierboven staat is mijn persoonlijke ervaring. Dat ik er zo mee om kan gaan wil niet zeggen dat iemand anders dat ook na. Het is absoluut niet de bedoeling om dit te beschouwen als een ervaring die heroïne minder gevaarlijk doet lijken.
Het is zeer gevaarlijk, dus probeer het liever niet.
Drientje zei:Ja en ik weet zeker dat ik hem gepost had. Grrr.
Of ik ben echt blind aan het worden.![]()
Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen. Ik heb ervan geleerd. Als iemand mij iets probeert duidelijk te maken ben ik niet meer zo koppig meteen in de 'ik weet het beter' modus. Het gaat me nog lang niet goed af maar het is al een stuk beter dan toen ik 10 jaar jonger was.
En ook al hou je van het leven, het kan zomaar raar lopen. Lees anders dit boek eens. Sinds ik dat gelezen heb denk ik niet meer dat overkomt mij niet. Want het zo zomaar kunnen. Mensen met een goede baan, eigen huis met flinke tuin en genoeg geld op de bank die nu in het bos in een tentje bivakkeren. De keuzes die we hier en nu maken galmen soms tot diep in de toekomst door.
Toen jij de hero nam wist je niet wat er ging gebeuren, en dat is waarom het een hele grote risicofactor is zich heeft. Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram. Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.
En ik heb vroeger veel gebitched op verslaafden die hier kwamen klagen over de afkick of de trek maar ze hebben me wel een ding geleerd, iedereen kan verslaafd raken. En vaak juist degenen die dachten 'dat overkomt mij niet'.
@ ikdoemijnbest, fijn! Weer een zieltje gered.... :P
Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne. En dat is maar goed ook. Nu hebben jullie het voor mij getest en ben ik gevrijwaard.![]()
Fishhead0707 zei:Als je geen fouten maakt dan leef je niet.
Drientje zei:Fishhead0707 zei:Als je geen fouten maakt dan leef je niet.
Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit? Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan. Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.
Drientje zei:Sommige drugs zijn vergevingsgezind, ik geloof dat heroïne niet in dat tabelletje zit.
Drientje zei:Je komt er met heel veel dingen mee weg in dit leven maar ik geloof heilig dat er middelen zijn die je niet meer laten gaan
Drientje zei:Daarom ga je zelf de fouten maar opzoeken? We zien wel waar het schip strandt mentaliteit?
Drientje zei:Ook is heroïne niet zomaar een stof maar een stof die in je receptoren de sleutel en slot verbinding hebben. De moleculaire structuur van heroïne past zo goed op jouw receptoren dat is gewoon eng. Er zijn maar weinig stoffen die zo goed op een receptor passen als heroïne.
Drientje zei:Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram.
Drientje zei:Anyway, wat ik nog zeggen wilde, in het verleden heb ik vaak genoeg andermans advies en raad in de wind geslagen.
Drientje zei:En ook al hou je van het leven
Drientje zei:Nee, ik kan me niets voorstellen van de aantrekkingskracht van heroïne
W.F.L. zei:Drientje zei:Voor hetzelfde geld was het lekkerder dan seks en zat je nu te bellen voor een nieuwe gram.
Goeie reden om het roken ervan te vermijden. Dope snuiven of roken is echt iets heel anders vind ik. Methamfetamine en cocaïne zijn ook niet te vergelijken als je ze rookt/snuift.
W.F.L. zei:Mja dat het efficiënter is had ik begrepen, maar sneller in je bloedbaan kan toch niet?Behalve dan dat het echt laaaang duurt voor de heroïne smelt (vind ik) en je dus kan roken. Waarom rookt iedereen het dan eigenlijk? :P
Ik vond het allesinds niet lekkerder dan sex. Oké, toegegeven, ik had wel tintelingen na mijn eerste lijntje, maar om dat nu een flash te noemen of beter dan sex..Zeker als er iemand zegt "het voelde als de flash van basecoke zonder einde" nou.. als je basecoke chineest misschien
Het voelde wel goed, tuurlijk. Maar toch niet als basecoke uit een pijp ofzo
echt ver van. Meth chinezen geeft ook een hardere "flash" maar dat zal wel zijn omdat dat vrijwel gelijk begint te dampen zodra je een vlam onder de folie houdt. Nouja, weer wat geleerd
Edit: Voor de smaak moet je het allesinds niet doen![]()

DecayMaster zei:M'n eerste post hier, dus eerst en vooral : hoi iedereen
Door een rare loop van omstandigheden vandaag heb ik hier nu een gram heroine liggen.
Hoewel 27 jaar oud en het nooit aangeraakt te hebben ben ik nu eigenlijk toch wel nieuwsgierig ernaar en heb ik na overleg met mezelf besloten het een keertje te proberen.
IV is zowiezo out of the question (panische angst voor naalden en gewoon een kwestie van gezond verstand) en snuiven eveneens wegens een totally fucked up neus en dus wou ik het chinezen. Alleen weet ik niet hoe. Ik heb wat rondgezocht op internet en van wat ik begrijp is het krek hetzelfde als coke (meer dan genoeg ervaring mee) basen. Maar om zeker te zijn had ik toch graag van mensen met wat meer ervaring gehoord hoe dat chinezen nu echt werkt.
Moet ik de heroine prepareren op de één of andere manier zoals bij coke het geval is? Ik heb van dat lichtbruine poeder.
Is roken in een pijpje (als ik al base doe ik het met een pijpje) doenbaar of moet het toch echt met een stukje zilverpapier?
Hoe voelt het? Ik heb echt nog nooit van m'n leven niet eens een enkele korrel H aangeraakt, laat staan in m'n bloedbaan gejaagd, niet omdat ik er zo immens bang van ben ofzo, ik ben er gewoon nooit mee in aanraking gekomen.
Andere dingen waar ik moet op letten/mee rekening houden?
Alvast bedankt![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."