Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja zo horen stekjes uit te zien. Wat jij er verder mee doet dat is aan jou, hier is niks mis mee. Die gele blaadjes vallen er wel van zelf af, of je verwijdert ze als ze echt geel zijn. Laat weten wat je eraf heb gehaalt.?"
"Carlitos zei: Citaat jellinek : Er ontstaat dan 80 tot 90% zuivere heroïne. ------------------------------------------------------------------------------ Ik begrijp dus dat de zuiverheid maximaal 90% kan zijn. Hoe zit het eigenlijk met de NL-kwaliteit ? Ik heb gelezen dat er flink wat jaren terug vooral engelse toeristen dood gingen aan een overdosis heroïne omdat deze een stuk sterker zou zijn dan dat ze gewend waren. Levert er hier iemand wel is heroïne in om te testen,zoja wat voor bijstoffen/versnijdingsmiddelen worden er vermeld. Of worden die amper gemeld omdat het mischien veelal versneden word met niet psychoactieve stoffen ? Zwerft er nog zuivere heroïne door het land of .. En vanaf welke percentage mag men zijn heroïne als goed beschouwen ? Klik om te vergroten... NL valt geen pure Hero te verkrijgen, het is vaak dat het al op straat komt al door zo veel handen is gegaan, dat we al meer over versnij praten dan Hero. In Nl bij een goeie dealer tussen haakjes dan, want het zijn gewoon huis tuin keuken dealertjes, is het rond de 40 %, deze dealers verkopen ook aan buitenlanders, maar dan word het versneden met caffeine, die buitenlanders hebben dan net rond de 10 a 15 % Hero. Het ligt er gewoon aan, waar haal je, bij de bron zal nooit een gebruiker komen.!!!! Op deze niveau word er eerder over handel gepraat. Nee eer een gebruiker het in handen heeft, is het vaker door de kleine man versneden."
"[Zeni] zei: Zuivere hero zal je inderdaad niet snel tegenkomen. Onderstaande tabel geeft de zuiverheid aan na productie in Afghanistan (waar toch wel ~90% van de hero vandaan komt). Bron: "Documentation of a heroin manufacturing process in Afghanistan" van "U. Zerell, B. Ahrens, P. Gerz" Klik om te vergroten... Ja uiteraard daar word het gefabriceerd, Afghanistan, midden oosten. Mijn hemel man, dat is gewoon puur. Maar in Nederland, nee als we over straat kwaliteit praten, 40%, er zijn nog adressen waar het 60% is als je weet waar, maar daar praten we weer over handel. Er zijn Turken die deze hebben, maar daar kom je niet onder de 100gr mee weg. Een gebruiker mag blij zijn met 40%, wat eigenlijk ook echt nog goed is. Vergelijk maar met die Belgie 15%, dat is echt troep. Ze komen ook allemaal naar hier Belgen, Fransen, Duitsers zelfs Russen. Raar maar NL, staat toch bekend erdoor."
"Ja als het om binnenweed gaat. Wacht tot 75 % van de haartjes bruin zijn, dan oogsten, NEE man. MAAR ik wacht tot ik echt geen een wit haartje zag, dus alles bruin, en dan begon ik met het afknippen van de grote bladeren. Kijk gewoon eerst naar de haartjes, en dan naar de toppen zelf. Wat dat klieven aan de stam wil zeggen, net geen reet. Bewezen,, kom op wie doet er zo een onderzoek. En zelf dan nog moet je 2 ruimtes hebben, 1 waar je ze gewoon in kweek. De 2de waar je ze klieft. OF NEE een ruimte die je verdeeld door 2. Je kan wel door te weinig water geven de laatste dagen, ervoor zorgen dat de plant meer thc, gaat aanmaken. Je moet er voor zorgen dat de plant denkt dat zij gaat sterven, dat gebeurt ook in de natuur. Hierdoor gaat deze extra thc produceren, om voor voortplanting te zorgen. MAAR er zijn zo veel verhalen.... Aan de foto kan ik zien dat er thc op zit, maak eens een van de top zelf...."
"Met stokkjes.!"
"Marla Singer zei: Drie blikjes energydrink... Dat noem ik niet bepaald opscheppen met overmatig drugsgebruik hoor. Verder hoort dit niet bij de farmaceutische drugs thuis, dus ik zet het even bij drugs algemeen. Klik om te vergroten... Dit is lol,, haha,, meen je toch nie."
"Ik begrijp niet waarom je deze vraag stelt. Maar van cafeïne krijg je echt Geen hersenbeschadiging. Sowieso niet van koffie of andere cafeïne gehalte dranken. Simpel stel het was zo, dan zouden ze het allang van de markt hebben gehaald. Je kan zo een rechtszaak beginnen, als je wat ervan zou overhouden "beschadiging "zeker in de U,S,A. daar word alles grondig nagezocht, vanwege de Hooge schadeclaims. Nee het is niet gezond, als je elke dag veel gebruik, maar schade nee. Maak je daar maar niet druk om. En ik denk dat er wel anders op zo een energie drankje wel staat hoeveel je mag, of kan drinken."
"Wat laat misschien.... Hier gaat het om een buitenplant,,? gewoon opletten wat je geeft.. lijkt wel magnesium tekort,, maar in meeste gevallen,, gewoon in goede grond douwen,, wat reik is aan voedingstoffen, dan hoef je er weinig aan te doen, wel zorgen dat ze goed water krijgen. Binnen ja altijd op coco's grond, ph daar doe ik niet aan. Echt ph 5,8 a 6,0 my ass. Mijn wietplanten dee ik niet corrigeren aan ph, en ze werden er beter op. Klink raar maar is zo, gooi die ph meter de deur uit. Misschien raar, maar ik hou het zo simpel mogelijk. En als ik GEEN verschil in opbrengst heb,, waarom dat geklooi met die ph.? Zelf weten...."
"Oogsten.... Ik liet de plant heel, dus alles afknippen rondom de toppen. Ga niet overdreven de blaadjes in de toppen wegknippen, nee gewoon scheren zeg maar. Dan heb je een kale plant, waar alleen de toppen zichtbaar zijn. Dan hang je een draad, door de hele kamer en daar hang je ze onderste boven op. Om ze dan 4 a 7 dagen te laten drogen, met ventilatie aan. Als ze droog zijn, knip je de toppen van de plant rechtstreeks de zak in. Je kan ook alle toppen een voor een erafknippen scheren en op een krant leggen, of droog rek. Maar dat geef veel werk, het boven genoemde is veel beter. Wat stekken betreft, niet doen heb ik ook gedaan. Daar moet je ook een aparte ruimte voor hebben waar de vochtig heid heel hoog blijft. Is ook veel werk, niet makkelijk, maar als je de basis weet lukt het wel. KOOP ze gewoon bij de stek boer, so what...."
"Domme vragen bestaan niet,, domme antwoorden wel. Geef die gozer gewoon uitleg.... Nou binnenkweek,, daar haal je gemiddeld omgerekend alles bij elkaar. Tussen de 30 en 40 gram weed per plant. Dat wil zeggen als je 75 planten op een slaapkamer heb staan, 8x 400watt lampen erboven. Dan heb je ongeveer tussen de 2 a 2,5 kilo droog weed, binnen 9 weken tijd. En dan doe je het echt goed. BUITENWEED is anders ze staan langer,, groeien langer waardoor het op het eind tijdens bloei niet meer over een plant maar een struik praten. En dan haal je uit een buiten plant HEEL VERSCHILLEND sommige 200 andere 500gr of meer droog weed eraf."