Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief verhaal kan hier wel eens tussen

Positief verhaal kan hier wel eens tussen

178 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
S
ShrinkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed dat je er vanaf bent
Echt goed geschreven

Respect :)
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij de meeste lange verhalen sla ik hele stukken over, alleen dit verhaal vond ik zo aangrijpend dat ik ben blijven lezen :rolleyes: !
Dit soort verhalen horen meer thuis in films, ongelofelijk dat je al zoveel hebt meegemaakt joh :openmouth:
Good Luck!
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mooi! erg boeiend, ik bleef lezen ondanks dat het zo'n enorme lap tekst is... :mrgreen:

Goed dat je er vanaf bent gekomen, heb je er nog iets chronisch(lichamelijk) aan overgehouden of ben je helemaal gezond?

ik zie je reactie wel over 2 jaar! ik kijk er naar uit
:rockband:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spijtig dat het is gebeurt, maar toch mooi dat je er weer vanaf bent. Ondanks dat je verhaal zo lang was heb ik het toch helemaal gelezen. Ik hoop dus ook dat je er nu vanaf blijft en de draad totaal weer oppakt . suc6 !
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu dit topic bovenwater is gehaald heb ik het ook helemaal gelezen en moet eerlijk bekennen wel een traantje van medeleven te hebben weggepinkt.

Zo ingrijpend en moeilijk te bevatten.
Als je je boek publiekelijk wilt stellen op dit forum lijkt me dit fantastisch, ben je toch te bang voor teveel bekritiseerende reacties dan zou ik het toch graag in m'n inbox ontvangen. (Natuurlijk alleen als jij dit zelf wilt)

Je schrijft zo boeiend met precies de goede woorden en tijdsverloop, en wat in je geheugen een zwart gat met geheugen flarden is blijkt helemaal niet uit je verhaal.

Hou je koppie omhoog en keep up the good work!

Respect voor jou :rock:
j
juustinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
OMG en ik dacht dat ik nog wle een slechte geschiedenis had!!
Ik werd er zelfs een beetj bang van man. zelf doe ik ook wellis iets, maar dit wil ik echt niet!
Al het respect dat ik in mijn ziel hebt gaat nu naar jouw!
Mooie manier van schrijven. geen moment oninteresse letterlijk vanaf woord 1 tot laatste woord!
N
NomiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook ik heb hier eigenlijk geen woorden voor maar probeer het toch maar:
Jeej, wat een verhaal! Heel aangrijpend en sterk hoe je je hier doorheen hebt geslagen :)

Ik wil niet melodramatisch doen maar ik vind dat de manier waarop je jou leven omzet in woorden kunst heet.

Is je boek inmiddels al uitgebracht? Zo ja, wil ik het ook erg graag lezen.. Je hoeft niet bang te zijn voor de reacties, kijk maar naar de reacties die je hier krijgt.

Zoals meerdere mensen hier al hebben gezegd: je zou dit ook echt moeten uitbrengen op film!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
zoveel tegenslagen gehad en toch trug op het goede pad gekome,
chapeau !
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#9
daar draait het om in het leven.ook al moet je zo"n omweg maken.
jullie zullen me wel gek vinden maar als ik geen drugs had gebruikt had ik ook niet zoon spannend leven geleid.ik kijk niet met spijt terug.ik heb gelukkig nooit in de goot gelegen ben wel diep geweest maar daarentegen ook op de top.bij de allerrijksten.wat je uitstraald en geeft krijg je terug.wie goed doet goed ontmoet.ik zou het zo weer overdoen.als ik in dezelfde situatie zou opgroeien.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon uitgeven dat boek!
ik denk dat het veel mensen zou kunnen helpen.

mooi intrigerend verhaal overigens :hearteyes:

ps. Deze film zou ik zeker willen zien!
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#11
een boek schrijf je niet zomaar!
ik raad je aan om het uit te geven.dit is niet zo maar een verhaal,dit is echt.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
labradoor zei:
daar draait het om in het leven.ook al moet je zo"n omweg maken.
jullie zullen me wel gek vinden maar als ik geen drugs had gebruikt had ik ook niet zoon spannend leven geleid.ik kijk niet met spijt terug.ik heb gelukkig nooit in de goot gelegen ben wel diep geweest maar daarentegen ook op de top.bij de allerrijksten.wat je uitstraald en geeft krijg je terug.wie goed doet goed ontmoet.ik zou het zo weer overdoen.als ik in dezelfde situatie zou opgroeien.
Klik om te vergroten...
Geef je er echt een shit om dat je bij de allerrijksten gezeten hebt? Voel je je als Tony nu? Hero spuiten in een mansion met verwarmd buitenzwembad en tennisbaan is even dom en slecht als "under the bridge" met 2 kartonnen dozen en een deken
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#13
labradoor zei:
daar draait het om in het leven.ook al moet je zo"n omweg maken.
jullie zullen me wel gek vinden maar als ik geen drugs had gebruikt had ik ook niet zoon spannend leven geleid.ik kijk niet met spijt terug.ik heb gelukkig nooit in de goot gelegen ben wel diep geweest maar daarentegen ook op de top.bij de allerrijksten.wat je uitstraald en geeft krijg je terug.wie goed doet goed ontmoet.ik zou het zo weer overdoen.als ik in dezelfde situatie zou opgroeien.
Klik om te vergroten...

Op de top van ellendigheid zal je bedoelen. Kennelijk is voor jou het criterium "bij de rijksten horen".

Ik voel me pas écht op de top nu ik clean ben. Omdat je alleen dan het beste uit jezelf, uit je leven kan kan halen. Pas als je clean bent kom je aan zelfontplooiing toe.

Onbegrijpelijk dat louter het bezit van geld of het omringd worden door geld het gevoel van "op de top" kan geven...

Ik vind het geestelijke armoede om dat als criterium te kiezen, eerlijk gezegd...

Maar hé, iedereen is anders, dat blijkt maar weer...

En wat heb je dan precies terug gekregen???

Groetjes,
R@ :wave:
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#14
volgens mij begrijp je me niet.
helemaal fout hoe jij het ziet.
mijn verhaaltje heeft niets met geld te maken.
met de top bedoel ik de dingen waar ik voor ging.
en nog steeds ga.
en geld is wel het laatste waar het om gaat
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

Frisko zei:
damn man respect!!
zeer aangrijpend verhaal...
zat echt met kippenvel te lezen soms.

toch een happy end en dat maakt alles goed!!
zeer mooi aangrijpend verhaal en boeit tot de laatste letter.
normaal gesproken lees ikniet van die lange teksten maar deze is chapeau :grin: :wave: :wave: :wave: :wave:

mzzl :wave:
Klik om te vergroten...
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#16
terugkrijgen?weer materie
mooie herrinneringen,vrienden die geen dope gebruiken en niets van je nodig hebben,niets iets doen om iets terug te krijgen maar om te ervaren wat het leven nou voor mij betekent.
het gaat er niet om wat iemand heb maar hoe iemand is.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lange en aangrijpende tekst..
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Woa, ik lees deze deel van de forums vooral voor de vreemde verhalen, maar die van jouw is echt heel erg aangrijpend. Je hebt echt een heel erg zware periode doorstaan en je hebt er uiteindelijk toch het beste van gemaakt, erg veel respect daarvoor, dat zou menig mens niet lukken, dunkt me.

Bedankt voor dit verhaal, uitstekend leesvoer en erg interresant.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heel, heel, heel erg veel respect voor jou!
Had dit bericht al vaker gelezen, maar blijft me aangrijpen.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
Heel,
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."