#1
Wat een hartverscheurend verhaal, halverwege kreeg ik helemaal zo'n leeg gevoel
. Maar gelukkig is het nog vrij goed afgelopen
Ik heb echt respect voor je dat je je er doorheen hebt weten te slaan!
Ik heb echt respect voor je dat je je er doorheen hebt weten te slaan!
Don't feed the troll, zeg ik alleen maar daartoe...