Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief verhaal kan hier wel eens tussen

Positief verhaal kan hier wel eens tussen

178 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een hartverscheurend verhaal, halverwege kreeg ik helemaal zo'n leeg gevoel :(. Maar gelukkig is het nog vrij goed afgelopen :)

Ik heb echt respect voor je dat je je er doorheen hebt weten te slaan!
K
KaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prachtig geschreven man, ik vind het geweldig dat je je erdoor heen hebt geslagen, afgekickt en school afgemaakt. Je bent echt een sterk persoon en ik heb ontzettend veel respect voor je. Blijf sterk ouwe!
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit deed me toch even nadenken... Prachtig geschreven en proficiat dat je bent kunnen stoppen :wink:
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#4
orgasmatron pffff, jezelf vernoemen naar je favorite beleving ,daar kom ik nou van aan de diaree!!!
in plaats van mensen te veroordelen, die meer in het leven hebben meegemaakt dan uren liggen rukken op pipi langkous,
zou je ook terug naar school kunnen gaan, om te kijken ,of ze je misschien toch nog in algemeen beschaafd nederlands kunnen leren typen.
Ik vindt het al heel erg zielig, dat je denkt ,dat er ook maar iemand is die
jouw commentaar wardeerd.
maar dat je nog te dom bent om de juist toetsen in te drukken, om een correct gespeld woord tot stand te brengen, maakt mijn vermoeden ,over je intelligentie nivo compleet.
je zult iedereen hier een groot plezier doen ,als je zelf gewoon dood gaat.
in plaats van de zuurstof van ons ,nutteloos te verbruiken.
b.k.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
barry zei:
heb je nou een account gemaakt om dit te kunnen zeggen?
Klik om te vergroten...

Haha, je leest mijn gedachten. We better believe it :wink:
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niveau schrijf je zeau....lutser

Doe maar zong,Hero wie verdient dat?
Nou....Jullie!

Liep laatst op straat man,zag ik een junk,godvedomme man,stond op straat te kotsen.
Ik loop naar hem toe,ik zeg..he,he...fietsie kopen?

Mwoehahaha!!!!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat ben jij een ongelovelijke stakker orgasmatron. zie je dat kruisje rechts bovenin? klik eens?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
orgasmatron zei:
Godsamme mensen,net dat verhaal nog eens ff gelezen,heel snel.
Cristiane F. is er niks bij.Wat een bagger.
dit schreeuwt gewoon necqschot...........
Zeg lenin....ga eens DEAUD!!!!!....lutser
Klik om te vergroten...

ga is terug naar geenstijl... hater... wij moeten jouw volk niet!
S
SternenstaubLid
01-01-2024, 00:00
#9
:rolleyes: Don't feed the troll, zeg ik alleen maar daartoe... :rolleyes:

Groetjes!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is dit niet genoeg reden voor een ip-ban?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
BlackRobBlunt zei:
Is dit niet genoeg reden voor een ip-ban?
Klik om te vergroten...

Iniedergeval wel genoeg voor een gewone ban. Het lijkt duidelijk dat ie alleen op het forum is gekomen om in zeer brak nederlands groffe en scheldende commentaren te maken. Geen toevoegingen en wel spammen.. tja dat is denk ik wel genoeg tegen de regels voor een ban.
t
trippie443Lid
01-01-2024, 00:00
#12
woww indrukwekkend verhaal man!
respect :wink:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Azgaza, zou je alsjeblieft een sticky willen maken van dit topic? Dit is echt een van de aangrijpendste en ontroerende verhalen die ik heb gelezen. :( Wellicht zijn er mensen die aan heroine willen beginnen en dit lezen en er dus niet aan beginnen... dat zou mooi zijn!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat een heftig verhaal, ik wens je alle sterkte en geluk die je vast nog nodig gaat hebben.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Respect voor jou, echt waar

Vreselijk dat Jhona zo'n brief naar jou heeft geschreven, ik vind het knap dat je je verhaal hier zo mooi kan verwoorden!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kippenvel..
Z
ZimtsternLid
01-01-2024, 00:00
#17
wauw, je verhaal greep me echt naar de keel, hier zijn amper woorden voor.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Greep me ook erg aan.
Ik ben er nog nooit mee in aanraking geweest, maar uit je verhaal maak ik op dat het heel moeilijk is om er van af te komen. Heel sterk van je.

Als je je 'dagboek' uit gaat brengen of beschikbaar stelt voor anderen zou ik het ook graag willen lezen.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeer veel respect..
Hier moet echt een boek over geschreven worden, ik koop het in ieder geval!

Hou vol en geniet van je leven!
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nice, inderdaad goed geschreven, ik kijk uit naar je boek:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."