Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"opiaten vertragen je spijsvertering zeker weten, ik en nog zeker 10 anderen kunnen dit bevestigen. ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar geen last van had . je kunt het alleen een beetje helpen door veel te drinken zodat je zo min mogelijk uitdroogt.(2x zo veel) ook is het verstandig om veel melk voor het slapen gaan te drinken ,en 's ochtens en 's middag veel jus dórange. en geen opiaten gebruiken voordat je spijsvertering in volle gang is . dus niet 's ochtens. b.k."
"hahaha ,nog even je commentaar een keer snel door gelezen. 4 regels 4 fouten ,en dan zo'n boek kunnen lezen hahaha , zul je ook wel 2 keer gelezen hebben he ? of heeft mamma je verteld wat erin stond? wat een sul bah bah.."
"orgasmatron pffff, jezelf vernoemen naar je favorite beleving ,daar kom ik nou van aan de diaree!!! in plaats van mensen te veroordelen, die meer in het leven hebben meegemaakt dan uren liggen rukken op pipi langkous, zou je ook terug naar school kunnen gaan, om te kijken ,of ze je misschien toch nog in algemeen beschaafd nederlands kunnen leren typen. Ik vindt het al heel erg zielig, dat je denkt ,dat er ook maar iemand is die jouw commentaar wardeerd. maar dat je nog te dom bent om de juist toetsen in te drukken, om een correct gespeld woord tot stand te brengen, maakt mijn vermoeden ,over je intelligentie nivo compleet. je zult iedereen hier een groot plezier doen ,als je zelf gewoon dood gaat. in plaats van de zuurstof van ons ,nutteloos te verbruiken. b.k."
"wat is dit voor iets ? is het een medicijn?waar komt het vandaan,en waar wordt het voor gebruikt? zou je zo vriendelijk willen zijn om dit spul wat toe te lichtn ? alvast bedankt! b.k."
"oke marla dat is inderdaad de beste manier om t hier te roken ,ik vindt dat zelfs beter werken, als een echte waterpijp. maar ik heb zelf ook al eens gerookt met een echte pijp dit is nog veel beter . het kost de halve tijd of nog minder. als je ooit de kans krijgt ...DOEN maar ze zijn hier voor zover ik weet niet te krijgen. mocht jij weten waar je ze toch krijgt , hoor ik dit heel graag wat je hebt gedaan na de speed is echt fijn he ? heb je tenminste dat verrotte gevoel niet haha groetjes b.k."
"beste sabe ,opium geeft je een enorme kalmte en een objectieve blik op elke situatie. het verlamt een pepaald gedeelte van je emoties. het verdooft pijn. het versterkt kleuren en kontoeren, het lijkt alsof alles makkelijker gaat en of je er meer zin in hebt ,ook ben je sterker omdat je de grens van je kunnen niet goed meer voelt eigenlijk overbelast je jezelf maar dat merk je niet. het is echt een super gevoel, maar moeilijk te beschrijven. maar dit komt aardig in de buurt. groetjes b.k."
"jij wil graag je vaporizer kapot hebben of niet ? dit is zeker niet de manier. een paar trekken is zowieso niet toerijkend. ik weet niet in welke provincie je woont, maar je mag van mij wel eens langskomen ,dan laat ik je zien wat de bedoeling is. zoniet dan kan ik wat foto's voor je maken stonie laters groeten b.k."
"gisteren heb ik een beetje gekregen daar viel me even de bek van open niet normaal, gemaakt uit de voorgestookte ruwe opium uit een pijp had ik lang niet meer gehad, volgens mij bestaat er geen sterkere, echt woooooooooooow , wat een gevoel........ b.k."
"beste stonie het is geen drugs zoals dmt paddo's of lsd, dus die rondleiding komt er niet. je kunt wel lekker weg spacen, maar geen hallucinatie ,als je dat verwacht b.k"
"dat zou ik ook graag eens willen doen, roken in zo'n chinees opium dennetje. wanneer is alleen de vraag ,maar het lijkt me echt te gek. hoe voelde je je erbij ?en hield het lang aan,het effect en hoeveel heb je gerookt? ik heb begrepen dat je in zo'n pijp alleen maar zwarte honing kunt roken , en niet de bruin gelige opium klopt dit? je zou eigenlijk ook eens met de afgaans/iraanse pijpen moeten proberen ,dat is ook heel heftig om te doen b.k."