Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Godsamme mensen,net dat verhaal nog eens ff gelezen,heel snel. Cristiane F. is er niks bij.Wat een bagger. dit schreeuwt gewoon necqschot........... Zeg lenin....ga eens DEAUD!!!!!....lutser"
"Net het script van een hollywood film compleet met happy end. Wat een ZEIKVERHAAL!!!en dan die comments..."
"Jaloers?Welnee. Ben allergisch voor dit soort emotionele diarree."
"Awel,wilde gij een pumpke? Zeker en vast."
"All my love is hate"
"Zwolle....Tsja, dat zegt genoeg."
"das pas proza"
"Niveau schrijf je zeau....lutser Doe maar zong,Hero wie verdient dat? Nou....Jullie! Liep laatst op straat man,zag ik een junk,godvedomme man,stond op straat te kotsen. Ik loop naar hem toe,ik zeg..he,he...fietsie kopen? Mwoehahaha!!!!"