Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"woww indrukwekkend verhaal man! respect"
"ze zijn wous he:P dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren. en ook bij paddo's vind ik het niet goed. ze zeggen dat er te weinig over paddo's word voorgelicht. maar als je het gaat verbieden gaan de criminelen het verkopen en dan is er al helemaaaaaaaaaaaal geen voorlichting meer"
"Solidius zei: Van leven ga je dood. Klik om te vergroten..."
"ja da heb ik wel is, vink wel chillie"
"ik krijg ook meestal inzichten en vreemde gedachten. laatst had ik ook zoiets: ik had gesmoked en ik bedacht me inees hoe een machtig wezen de mens is en ik was helemaal over de evolutie aant nadenken echt heel vaag, als ik nuchter ben zou ik nooit aan zoiets denken haha:P"
"haha ik ben 185,5 cm lang dus heb wel de lengte maar heb beetje een babyface dus in de shop lukt niet:P of gwn id kaart van een vriend meenemen waar je een beetje op lijkt. is mij 1 keer gelukt en anders laat ik iemand van 18 halen of ik sta te posten op de hoek van de shop en wachten tot er iemand voor je wil halen. 1 nadeel daaraan is dat mensen soms toppen eruit jatten das jammer :P"
"triest triest en nog eens triest"
"clean"
"ibuprofen, thc, concerta"
"d"