#1
@ EternalParanoid: zo te lezen heb jij ook een verslaving en problemen achter de rug. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar ik wens jou ook sterkte en wijsheid. Dood gaan we allemaal een keer, dus geniet er nu van denk ik dan.
Wat een idiootEternalParanoid zei:Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen.![]()
Bartyo zei:Wat een idiootEternalParanoid zei:Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen.![]()
![]()
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je![]()

Bartyo zei:Wat een idiootEternalParanoid zei:Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen.![]()
![]()
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je![]()

Bartyo zei:@ EternalParanoid: zo te lezen heb jij ook een verslaving en problemen achter de rug. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar ik wens jou ook sterkte en wijsheid. Dood gaan we allemaal een keer, dus geniet er nu van denk ik dan.
Spor zei:En, is het gelukt ?
leven uiteindelijk overwinnen. Success en heel veel sterkte!EternalParanoid zei:Raar maar waar dat jullie allemaal voor het leven kiezen, misschien ligt het aan mij dat ik altijd suicidiaal was zowel voor ik aan de drugs begon als na.
jcutter zei:^Vertel mij een hoe je zo snel en pijnloos mogelijk zelfmoord kan plegen zonder dat je een shotgun moet gaan aanschaffen?
>
>
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."