Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk sta op het punt om het op te geven

Ik sta op het punt om het op te geven

154 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ EternalParanoid: zo te lezen heb jij ook een verslaving en problemen achter de rug. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar ik wens jou ook sterkte en wijsheid. Dood gaan we allemaal een keer, dus geniet er nu van denk ik dan.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#2
EternalParanoid zei:
Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen. :wave:
Klik om te vergroten...
Wat een idioot :smilingimp:
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is heel erg dat je vriendin terug is gevallen, ondanks dat het goed leek te gaan / ging is deze klap denk ik nog des te harder voor je.
Ik hoop dat je toch sterk genoeg in je schoenen staat om er vanaf te blijven. Op het moment van gebruiken lost het misschien een klein beetje op, maar jij weet net als iedereen heel goed dat het op de langere duur totaal niks oplost .... en alleen maar meer ellende met zich mee zal brengen.

Je bent op de goede weg door bezig te zijn met je stoppoging. Wees slim, zet door. You can do it. Goed dat je hier je verhaal op DF post, praten / ventileren helpt vaak ook.
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bartyo zei:
EternalParanoid zei:
Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen. :wave:
Klik om te vergroten...
Wat een idioot :smilingimp:
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bedankt,
ik ben er zeker van dat je nog nooit bijna dood of klinisch dood geweest ben anders zou je je mening veranderd hebben.
Dood is heerlijk en veel aangenamer dan heroine.
I know what i'm talking about.
De enige zorg die ik me maak is dat ik ooit in 1 van mijn volgende levens als mens op jou manier het leven zal waarnemen.

needlefreak, Ik wens je veel succes en het beste om vaarwel aan dit "leven" op je gemakske te zeggen want bij mij lukt het nog niet. :wave:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bartyo zei:
EternalParanoid zei:
Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen. :wave:
Klik om te vergroten...
Wat een idioot :smilingimp:
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je :hearteyes:
Klik om te vergroten...

inderdaad, Kyk hoe ver je al bent gekomen
Ik heb geen ervaring met dit, dat je exvriendin opgeeft wil niet zeggen dat jij op moet geven, je moet juist laten zien dat jij het wel kan.
Ik heb geen verstand van dope e.d., dus meer kan ik niet zeggen behalve dat je echt niet moet terugvallen in je oude drugs leventje.

Sterkte ermee :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hopelijk laat je zo nu en dan eens horen hoe het met je gaat, goed of slecht!

Hoe dan ook, ik hoop dat je de dag een beetje door kan komen. Groet,

Eend
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent sowieso een koning als je er van af blijft

Succes
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bartyo zei:
@ EternalParanoid: zo te lezen heb jij ook een verslaving en problemen achter de rug. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar ik wens jou ook sterkte en wijsheid. Dood gaan we allemaal een keer, dus geniet er nu van denk ik dan.
Klik om te vergroten...

Je stelt het je allemaal verkeerd voor want de volwassenen die zelfbewust aan de drugs begonnen zijn wilden gewone leven niet meer leiden.
Ze willen niet en zullen nooit van de drugs af komen hoewel ze klagen hoe moeilijk het ook is en om hulp vragen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
En, is het gelukt ?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spor zei:
En, is het gelukt ?
Klik om te vergroten...

Geen bericht is in dit geval ben ik bang geen goed bericht...
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
weet k, maar wist niet wat je allemaal gebruikte... :P

iig veranderd je binnekant wel netzo als hun buitenkant :wink:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het doet deugd en geeft me doorzettingsvermogen om sommige dingen hier te lezen. Vooral de post van ArieKanariE heeft me aan het denken gezet. Bedankt daarvoor (en je pb waardeer ik enorm). 'k Heb het drugmilieu nog niet opgezocht omdat ik maar al te goed besef dat ik dan nog meer in de problemen kom. Ik wil dat junkleven van vroeger niet meer!
Dat is wel positief maar ik ben eigenlijk toch niet goed bezig. Ik laat me toch een beetje gaan. 'k Heb nauwelijks sociaal contact. Ik kom bijna niet buiten. Ik doe heel de dag niks. 'k Heb nergens zin in en niks interesseerd me opt moment. 'k Lig lang en veel in bed of in me zetel versuft voor tv. Ik ruim niks op, ik kook niet en eet nauwelijks meer. 'k Drink heel de dag door alcohol en slik diazepams (valium) als snoepjes. Daardoor heb ik al meerdere blackouts gehad. Die drang om te vluchten van de realiteit heeft altijd al in me gezeten...
'k Ben naar een dokter geweest en die zegt dat ik depressief ben en heeft me ook antidepressiva voorgeschreven. Wat ik begin dit jaar ook gestopt was nadat ik 9 jaar (geloof ik) antidepressiva geslikt heb. Tis een moeilijke periode waar ik door moet (heb al veel dieper gezeten in het verleden) dus het komt wel weer goed.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
goedzo :) ! ik heb ook een tijdje oxazepams als snoepjes geslikt, alleen dan voorgeschreven en op 19 jarige leeftijd. Niet de mooiste tijd uit mijn leven, maar het is uiteindelijk allemaal (zo goed als) goed gekomen.

Ik hoop voor jou dat je ook doorzet en de drang naar heroine overwint !

Die pammetjes zijn toch wel handig in zo'n geval he :)
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raar maar waar dat jullie allemaal voor het leven kiezen, misschien ligt het aan mij dat ik altijd suicidiaal was zowel voor ik aan de drugs begon als na.

Ik wens dat jullie de drang naar het :kots:leven uiteindelijk overwinnen. Success en heel veel sterkte!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
^Vertel mij een hoe je zo snel en pijnloos mogelijk zelfmoord kan plegen zonder dat je een shotgun moet gaan aanschaffen?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Needlefreak:

Goed van je dat je het drugsmilieu nog niet hebt opgezocht en dat je beseft dat je dan nog veel meer in de problemen komt. Hou dit doorzettingsvermogen vast, en dan komt het langzamer maar zeker allemaal wel weer goed (zover als dat kan).
Ik vind het heel logisch dat je de werkelijkheid probeert te ontvluchten. Probeer dit echter niet met alleen maar alcohol te doen, want ook dat is vergif na verloop van tijd. Wandelen, fietsen etc kan je misschien ook ontrekken aan de werkelijkheid, maargoed dat is voor mij makkelijker gezegd dan voor jou gedaan!

Succes! Hou je haaks
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
EternalParanoid zei:
Raar maar waar dat jullie allemaal voor het leven kiezen, misschien ligt het aan mij dat ik altijd suicidiaal was zowel voor ik aan de drugs begon als na.
Klik om te vergroten...

Moa, dat was / ben ik nog steeds, ook altijd al geweest voor ik begon met drugs in die zin. Zou het echter niet zomaar doen, dat is wat anders, maar vooral sinds mijn "mooie leven" is afgelopen komt het iedere dag wel eens in mijn hoofd. Ik doe het echter niet want ik heb een kid op de wereld gezet, en zijn moeder is een hel op zich. Hij trekt ook véél meer naar mij, en ik vind mezelf geen haar beter als die hoer van een moeder als ik mezelf nu van het leven beroof, en hem opscheep met háár.

Dus afgezien van dat ik het zou willen, of kunnen, zou ik het (bijna?) nooit doen, alleen al voor mijn kid. En ik weet dat er andere mensen die het ook erg zouden vinden.

jcutter zei:
^Vertel mij een hoe je zo snel en pijnloos mogelijk zelfmoord kan plegen zonder dat je een shotgun moet gaan aanschaffen?
Klik om te vergroten...

- Ga met je hoofd op een rails liggen voor 100% zekerheid. Als je ervoor gaat staan kan je nog wel eens "geluk" hebben
- Zoek een hoge flat, gebouw, of iets anders, en spring er head-first vanaf, succes gegarandeerd als je het maar hoog genoeg zoekt !
- neem TE VEEL van iets. Het "iets" is nader te bepalen sinds je van TE VEEL doodgaat, niet van het "iets"
- ga bij EB op het strand liggen, en neem 10-15 ml ghb. Je gaat KO, wachtend tot het vloed word.

En zo kan ik er nog wel een paar noemen. Lol je bent geen erg creatief persoon als je jezelf niet eens pijnloos van kant weet te maken he :P

Have fun ! Laat het ons van tevoren weten, want achteraf gaat zo moeilijk als het gelukt is
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#18
@zelfmoordverheerlijker :wink:

<mensen die niet tegen zweefteverij kunnen, zouden dit stukje even over moeten slaan :rockband: >

De dood is ook een schitterend iets. Bij onze dood gooien we ons vaste lichaam af en gaan we verder in de vorm die we eigenlijk zijn. Dat zouden we nu al kunnen doen, zonder dood te gaan, alleen weten we blijkbaar niet meer hoe :wink: En als je eenmaal dood bent en dus in die andere dimensie komt, weet je weer wat zich daar afspeelde en wat je eigenlijk van plan was.
Het grappige is dus, dat je hier op aarde wel iets komt doen. Voor je geboren werd, wilde jij iets bereiken met je leven op aarde. En aangezien je toen allang wist hoe het was om 'dood' te zijn, lijkt het mij niet dat dat hetgene is waarvoor je geboren bent. Wat de geboortevisie van jouw ziel was/is, is iets waar je voor jezelf achter kan komen als je dat wilt.

ze zeggen wel eens dat iedereen de wereld bekijkt door zijn eigen gekleurde bril, dus waar jij overal ellende en triestigheid ziet gebeuren als je om je heen kijkt, ziet een ander misschien wel net die ene meneer die een ander helpt met oversteken :wink: of dat eenzame bloemetje tussen een stel afgebroken schuurtjes. Het is tenslotte maar wat je aandacht trekt. Die verheerlijking van de fase die na ons lichamelijke 3D leven komt is heel begrijpelijk, maar waarom wil je vliegen als je nog niet eens weet hoe je kunt lopen en dus kunt landen en opstijgen :wink:

je suicidale neigingen zijn typisch vluchtgedrag, wat zich in je drugsgebruik ook weer naar buiten bracht eternal paranoid. Nogal logisch dat als je dan een vleugje 'dood' hebt kunnen proeven, dat het dan in vergelijking met je beleving van het nu en het hier nogal wat fijner kan zijn. Majah je bent nu eenmaal met een reden nu en hier, zodat je een volgende keer, deze ellende niet mee hoeft te maken en je verder kunt gaan met wat ervaringen rijker :sunglasses:

het lijkt daar allemaal zoveel mooier, maar als je gewoon anders kijkt en denkt in vergelijking met nu, kan het hier een heel stuk in die richting komen :) Anders blijf je terugkomen met dit gedoe. Deal with it en je komt eroverheen zodat je in dat heerlijke wereldje kunt blijven :wink:
totdat je weer terugwilt en jezelf weer allemaal dingen voor de voeten gaat laten gooien, zoals je al talloze keren eerder hebt gedaan :wink: en zoals je nu hebt gedaan. Dat heb je gedaan omdat je vertrouwen in jezelf had. Zoveel vertrouwen zelfs, dat je blijkbaar wat extra 'hordes om te nemen' op je weg hebt gelegd. Toen wist je tenminste nog wat lol maken was, misschien hoopte je zelfs wel dat je uiteindelijk de lol of minimaal de reden van je algehele mentale misere van nu zou achterhalen. Zodat je daarvan verlost, verder kon en nog meer kon gaan genieten van je Leven. Het leven hier en nu en het leven na je fysieke dood.
</zweefteverij :rockband: >


Een echte vent pleegt trouwens zelfmoord door een kolonie vuurmieren op te kweken en zichzelf dan, ingesmeerd met stroop uiteraard, wentelend in een badkuip vol met mieren en stroop, ten onder Miert.... Dan ben je pas een vent :rock:

Needle succes en volhoudze :grin:

:)
AkA
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweefteverij massive :grin:

hehe, waren meer tips voor jcutter (hint, hint)

Verder ben ik het wel je eens, in je zweefteef stukje :P

Ik gá ook geen zelfmoord plegen zoals ik al zei, maar sinds ik uit mijn (o zo fijne) "sprookjeswereld" wakker geschud ben op 3 februari 2005 is mijn glas zeg maar half leeg, in plaats van half vol... En sinds dien is dat niet meer veranderd.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Echt waar jcutter... wat jij allemaal weer voor rare (in dit geval domme) uitspraken doet hier.. blijft me verbazen.

En om antwoord te geven op je vraag.... cyanide, veel zekerheid en beter voor je omgeving. (in tegenstelling tot shotguns... voor treinen springen en al dat soort shit).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."