Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstips voor de eerste keer?

tips voor de eerste keer?

47 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
BobG zei:
Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.

Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)
Klik om te vergroten...
hm ik ben juist van mening dat je er veel voor moet eten (maar er idd niet vlak voor), omdat je de energiestoffen van je voedsle juist het hardste nodeig hebt (lichaam doet overturen op xtc) dat misselijk worden is er trouwnes voor de meesten niet bij hoor, ik ken niet zo veel mensen die het al eens gehad hebben.
de eerste keer thuis bij mij was een hele pil, maar het was wel niet zo'n heel sterke.

Ben je een meisje? dan zou ik beginne met een dosis van 50 mg mdma (test je pillen best voor de eerste keer)

verder zou ik het de eerste keer thuis proberen.. je mag er zeker bij smoren en als je thuis zit is drinken (alcohol) ook niet zo erg, als je maar een pintje of 3 drinkt.. maar je zal zien dat je er op xtc geen behoefte naar hebt.. Verder zou ik ook wat eten vlak voor je gaat slapen.. dat verminderd de afkik een beetje en de volgende dag moet je zeker evenveel eten als normaal en best ook wat fruit want je hebt extra vitamientjes nodig dan.

Veel plezier zou ik zeggen :wave:
Klik om te vergroten...
Leuk bedacht maar je kan gewoon beter 1 - 2 dagen van te voren gezond en voldoende eten en vooral drinken.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.

Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem kauwgom mee genoeg water, niet te veel drinken maar ook geen drogebek hebben, niet aan klote dingen denken, maar aan leuke dingen komt alles goed eerste keer raad ik je ana niet met een drukke grote groep te gaan maar met 2 tot maximaal 3 mensen
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
boy zei:
Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.

Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.
Klik om te vergroten...
je kan beter wel plannen maar je moet idd zin hebben :) maar wel dagen van te voren goed eten en drinken.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.

Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)
Klik om te vergroten...

Ik deel perfect jouw mening... Ben blij dat er toch nog iemand is.
Ik zou zelfs durven zeggen ga voor je eerste keer voor een lekkere portie van 125-150 mg pure mdma...

Bij je eerste keer weten je hersenen niet wat hen overkomt, en stoten ze een overdosis serotine af. Door die vloeistof geniet je ongelooflijk hard, nog beter dan bij seks ( maar wel op een andere manier :tongueout: )
Dit gevoel kan je dus alleen meemaken bij je eerste keer, dus fucking ga voor een volledige pil of pure mdma !
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
boy zei:
Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.

Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ben t wel met je eens laat t gaan zoals t gaat. Maar op de een of andere manier heb ik ook dat ik van te voren alles ff wil regelen. Alles moet kloppen. Mn huis vn onder tot boven schoon, geen verplichtingen de day after enzzzzz. Kweet niet wat t is maar zo werkt t bij mij gewoon en als ik zo terug lees bij veel andere ook op hun manier dan he
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
ben t wel met je eens laat t gaan zoals t gaat. Maar op de een of andere manier heb ik ook dat ik van te voren alles ff wil regelen. Alles moet kloppen. Mn huis vn onder tot boven schoon, geen verplichtingen de day after enzzzzz. Kweet niet wat t is maar zo werkt t bij mij gewoon en als ik zo terug lees bij veel andere ook op hun manier dan he
Klik om te vergroten...

Heb ik ook zo. Daarom komt t er bij mij ook niet zo vaak van :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb geen idee, maar ik weet wel dat bij je eerste je egt overweldigd wordt dsoor het gevoel en zoiets hebt van boh dit is egt super vet. De keren drna kun je best ng n keer zo heftig gaan, maar het is niet meer nieuw en vooral omdat het gevoel nergens op lijkt wat ik ooit gdaan had ofzo, je voelt je compleet anders dan bij welke drugs dan ook ( alhans die k gdaan heb ).
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoeveel mg is aan te raden voor een beginner?
Jullie zeggen allemaal wel dat je moet beginnen met een halve.. maar dat ligt niet echt in mijn aard. Als ik ga, wil ik ook echt 100% gaan.

75mg is genoeg voor de eerste keer neem ik aan?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
Hoeveel mg is aan te raden voor een beginner?
Jullie zeggen allemaal wel dat je moet beginnen met een halve.. maar dat ligt niet echt in mijn aard. Als ik ga, wil ik ook echt 100% gaan.

75mg is genoeg voor de eerste keer neem ik aan?
Klik om te vergroten...
Is een mooie hoeveelheid hoor :) om mee te beginnen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nja 25 mg op 75 mg is al een verhoging van 33,3333 etc % Maakt dus wel degelijk wat uit!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok ik heb de pillen geregeld.. Ik hoop op zo'n 75mg MDMA jah. Hij wist niet hoeveel er in de pillen zaten.. (hij moet nog vragen aan zijn dealertje) vandaar dat ik het even laat testen.

thnx for the reactions
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb mijn eerste keer een halve genomen, maar ik voelde nix. Toen heb ik later nog een hele genomen voor de zekerheid. En toen voede ik wel wat :) :) :) . Heel wat, ooh wat was dat vet.
Mijn tips zijn:

Drink veel water, (mischien iemand die niet gebruikt in de buurt die af en toe ff komt met een glaasje water want je vergeet het vrij snel:P)
Neem er gelijk 1 en niet een halfje want,
1e keer is beste keer.
Onthoud die avond goed t zal nooit meer zo vet worden.
Wordt niet ongeduldig soms duurt het wel een uurtje voordat ie inslaat.
Laat je adviseren door mensen die er vanaf weten.
DRINK WATER.

Dat is het :P:wink:
s
stuffyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, je kan het best gelijk een hele nemen, dan beleef je tenminste nog wat...... En ja...veel water drinken, das belangrijk. neem geen zoete dranken want dan is het sneller uitgewerkt.
Enne....go with the flow......het is echt chill!!!
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik moest kotsen als het net begon te werken, maar als het er eenmaal uit is voel je je weer kiplekker!
Have fun!!!
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
ik ben begonnen met een halfje, lekker thuis in eigen vertrouwde omgeving met mensen die ik vertrouw
Klik om te vergroten...

juist !!!..ik ook gewoon lekker relaxt op de hangbank ,muziekkie op en genieten maar ...in maart had ik mijn eerste ervaringen met ghb erbij met vertrouwende maatje en mannetje die mij in de gaten hielden ..

toen ik voor het eerst een pillentje nam (waren die paarse driehoekjes in) nam ik de helft ervan ..het was echt een hemelse ervaring .....nu nog steeds wel hoor maar anders
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#16
same here, sinds feb. of maart gebruiken we het, ook genomen bij vrienden (op het matrasje :wink: ). Heel apart, zo happy...wow...!
Paar maand later een grijs racertje genomen, (daartussen +/- 1x per 2 weken geslikt) en weer dat moment zoals de eerste keer.
Maar dat soort momenten zijn zeldzaam als je eenmaal gesnoept hebt.
Blijft lekker in ieder geval :grin:
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#17
pracht spul :hearteyes:
tik een nootje
als je vind dat je na een uur nog neit hard genoeg gaat pak je dr nog 1 bij :P
F
FlamingoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanavond ga ik na een hele tijd weer eens een half pilletje nemen samen met een vriend die het nog nooit gedaan heeft.Heeft iemand nog een idee wat voor lekkere dingen ik in huis moet halen? Kauwgum,fruit en vruchtendrank haal ik sowieso al maar ik wil meer :openmouth:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#19
^ op de pillen krijg ik niet veel af, de dingen die lekker zijn en makkelijk verteerbaar heb je eigenlijk al. Iets gezonds zoals fruit (sinaasappel, peer, appel, banaan, mango, jmmmm)
Eerste keer had ik ook haribo snoep erbij, dat was ook superlekker de ochtend erna!

Voor de eerste keer inderdaad pillen laten testen, als je geen goede pillen hebt, (weinig mdma of veel andere troep erdoor) dan zoek naar betere.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
fun zei:
^ op de pillen krijg ik niet veel af, de dingen die lekker zijn en makkelijk verteerbaar heb je eigenlijk al. Iets gezonds zoals fruit (sinaasappel, peer, appel, banaan, mango, jmmmm)
Eerste keer had ik ook haribo snoep erbij, dat was ook superlekker de ochtend erna!

Voor de eerste keer inderdaad pillen laten testen, als je geen goede pillen hebt, (weinig mdma of veel andere troep erdoor) dan zoek naar betere.
Klik om te vergroten...

yeah... fruit is goed :grin:...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."