Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstips voor de eerste keer?

tips voor de eerste keer?

47 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok ik heb de pillen geregeld.. Ik hoop op zo'n 75mg MDMA jah. Hij wist niet hoeveel er in de pillen zaten.. (hij moet nog vragen aan zijn dealertje) vandaar dat ik het even laat testen.

thnx for the reactions
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb mijn eerste keer een halve genomen, maar ik voelde nix. Toen heb ik later nog een hele genomen voor de zekerheid. En toen voede ik wel wat :) :) :) . Heel wat, ooh wat was dat vet.
Mijn tips zijn:

Drink veel water, (mischien iemand die niet gebruikt in de buurt die af en toe ff komt met een glaasje water want je vergeet het vrij snel:P)
Neem er gelijk 1 en niet een halfje want,
1e keer is beste keer.
Onthoud die avond goed t zal nooit meer zo vet worden.
Wordt niet ongeduldig soms duurt het wel een uurtje voordat ie inslaat.
Laat je adviseren door mensen die er vanaf weten.
DRINK WATER.

Dat is het :P:wink:
s
stuffyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, je kan het best gelijk een hele nemen, dan beleef je tenminste nog wat...... En ja...veel water drinken, das belangrijk. neem geen zoete dranken want dan is het sneller uitgewerkt.
Enne....go with the flow......het is echt chill!!!
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik moest kotsen als het net begon te werken, maar als het er eenmaal uit is voel je je weer kiplekker!
Have fun!!!
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
ik ben begonnen met een halfje, lekker thuis in eigen vertrouwde omgeving met mensen die ik vertrouw
Klik om te vergroten...

juist !!!..ik ook gewoon lekker relaxt op de hangbank ,muziekkie op en genieten maar ...in maart had ik mijn eerste ervaringen met ghb erbij met vertrouwende maatje en mannetje die mij in de gaten hielden ..

toen ik voor het eerst een pillentje nam (waren die paarse driehoekjes in) nam ik de helft ervan ..het was echt een hemelse ervaring .....nu nog steeds wel hoor maar anders
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#5
same here, sinds feb. of maart gebruiken we het, ook genomen bij vrienden (op het matrasje :wink: ). Heel apart, zo happy...wow...!
Paar maand later een grijs racertje genomen, (daartussen +/- 1x per 2 weken geslikt) en weer dat moment zoals de eerste keer.
Maar dat soort momenten zijn zeldzaam als je eenmaal gesnoept hebt.
Blijft lekker in ieder geval :grin:
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#6
pracht spul :hearteyes:
tik een nootje
als je vind dat je na een uur nog neit hard genoeg gaat pak je dr nog 1 bij :P
F
FlamingoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanavond ga ik na een hele tijd weer eens een half pilletje nemen samen met een vriend die het nog nooit gedaan heeft.Heeft iemand nog een idee wat voor lekkere dingen ik in huis moet halen? Kauwgum,fruit en vruchtendrank haal ik sowieso al maar ik wil meer :openmouth:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ op de pillen krijg ik niet veel af, de dingen die lekker zijn en makkelijk verteerbaar heb je eigenlijk al. Iets gezonds zoals fruit (sinaasappel, peer, appel, banaan, mango, jmmmm)
Eerste keer had ik ook haribo snoep erbij, dat was ook superlekker de ochtend erna!

Voor de eerste keer inderdaad pillen laten testen, als je geen goede pillen hebt, (weinig mdma of veel andere troep erdoor) dan zoek naar betere.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."