Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstips voor de eerste keer?

tips voor de eerste keer?

47 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wil wel eens proberen wie heeft er tips? Wat kan ik er van verwachten en wat en hoeveel kan ik het beste nemen?
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#2
je zweet, je voelt je euforisch, blij, praten praten praten :tongueout:

pak een halfje om te beginnen, dan kan je erna nog altijd bijnemen om het effect beetje te vergroten
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
vergeet niet om af en toe wat water te drinken (zeker als je danst)
enjoy the new and great experience :hearteyes:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#4
eigenlijk is het beter om niet te beginnen
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik heb nu wel besloten dat ik het een keertje wil doen,maar niet zomaar. Wil info hebben over hoe en wat, niet over het wel of niet. Maar ik zal voorzichtig zijn hoor. Ben trouwens wel wat gewent en kan daar ook goed mee om gaan. :wink:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin met maximaal een half pilletje, dan kan je inderdaad aftasten wat het met je doet. Als het je eerste keer is, raad ik je aan om een "ervaren" gebruiker erbij te hebben.

Je kunt maar best kalm beginnen en dan zie je wel of je meer wil nemen of niet.
En idd, vooral niet vergeten water te drinken. (zeker als je gaat dansen !)

Ik wens je een fijne ervaring toe, en laat ons weten hoe 't gegaan is, ok ? :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben begonnen met een halfje, lekker thuis in eigen vertrouwde omgeving met mensen die ik vertrouw
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik wil het ook proberen

misschien dit weekend :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
kaalkopje zei:
ik wil het ook proberen

misschien dit weekend :)
Klik om te vergroten...
ik geef je 1 goeie raad : neem mdma ipv pilletjes!!! :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maakt geen hout uit, neem een bekende dosis, :wink:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
begin met een halve zoals eerder gezegt.
ik heb het de 1e keer bij een vriend van me thuis gedaan en dat beviel me heel goed. het is ook verstandig om het met mensen te doen die het vaker hebben gedaan.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
kaalkopje zei:
ik wil het ook proberen

misschien dit weekend :)
Klik om te vergroten...
ik geef je 1 goeie raad : neem mdma ipv pilletjes!!! :grin:
Klik om te vergroten...
voor een eerste keer ? beter gwn een pilletje
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.

Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)
a
axefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja veel plezier nog ermee he!

en zoals iedereen zegd ,, gewoon een halve en als je nog niet egt heftig voelt gewoon nog een halve! :grin:

en een biertje kan toch ook wel? heb ik tenminste altijd gedaan hoor ,, zuipe!! :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Maakt geen hout uit, neem een bekende dosis, :wink:
Klik om te vergroten...
idd behalve als je geen ervaring hebt in het doseren...
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja begin met een halfje.
mijn 1e keer was op mysteyland,en het was helemaal geweldig!
veel plezier dus
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
75 mg van wat...MDMA? Dan zul je wel even moeten zoeken. Je kan je pillen wel laten testen opzich. En ja...opzich...je kan de eerste keer misschien zelfs wel wat hoger gaan dan 75 mg hoor. Het is niet zo dat het kut wordt als je teveel doet. Het is hooguit wat schadelijker maar ik denk eigenlijk niet dat dan die 25 mg'en daar het verschil in maken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
BobG zei:
Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.

Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)
Klik om te vergroten...
hm ik ben juist van mening dat je er veel voor moet eten (maar er idd niet vlak voor), omdat je de energiestoffen van je voedsle juist het hardste nodeig hebt (lichaam doet overturen op xtc) dat misselijk worden is er trouwnes voor de meesten niet bij hoor, ik ken niet zo veel mensen die het al eens gehad hebben.

de eerste keer thuis bij mij was een hele pil, maar het was wel niet zo'n heel sterke.

Ben je een meisje? dan zou ik beginne met een dosis van 50 mg mdma (test je pillen best voor de eerste keer)

verder zou ik het de eerste keer thuis proberen.. je mag er zeker bij smoren en als je thuis zit is drinken (alcohol) ook niet zo erg, als je maar een pintje of 3 drinkt.. maar je zal zien dat je er op xtc geen behoefte naar hebt.. Verder zou ik ook wat eten vlak voor je gaat slapen.. dat verminderd de afkik een beetje en de volgende dag moet je zeker evenveel eten als normaal en best ook wat fruit want je hebt extra vitamientjes nodig dan.

Veel plezier zou ik zeggen :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hempy zei:
eigenlijk is het beter om niet te beginnen
Klik om te vergroten...
Beginnen? je doet net of ze een junk word. Je moet er voor zorgen dat je voldoenden drinkt ook al heb je geen dorst. NIET combineren met Alcohol. en niet vaker als 1x in de 1.5 maand slikken anders is continu je serotonie pijl te laag en dit is ZEEER schadelijk! Bij gebruik van 1x in de 1.5 maand valt dit mee.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#20
BobG zei:
Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.

Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)
Klik om te vergroten...
2 uur na het eten slaat ie juist zwakker in op nuchtere maag klopt wel. Wat ik aanraad ik gewoon normaal eten een uur of 3 - 4 na het eten innemen. En dat misselijk is niet bij iedereen zelf nooit last van gehad en anderen in mijn omgeving ook niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."