#1
wil wel eens proberen wie heeft er tips? Wat kan ik er van verwachten en wat en hoeveel kan ik het beste nemen?
ik geef je 1 goeie raad : neem mdma ipv pilletjes!!!kaalkopje zei:ik wil het ook proberen
misschien dit weekend![]()
voor een eerste keer ? beter gwn een pilletjeFrisko zei:ik geef je 1 goeie raad : neem mdma ipv pilletjes!!!kaalkopje zei:ik wil het ook proberen
misschien dit weekend![]()
![]()

idd behalve als je geen ervaring hebt in het doseren...Bal0n zei:Maakt geen hout uit, neem een bekende dosis,![]()
hm ik ben juist van mening dat je er veel voor moet eten (maar er idd niet vlak voor), omdat je de energiestoffen van je voedsle juist het hardste nodeig hebt (lichaam doet overturen op xtc) dat misselijk worden is er trouwnes voor de meesten niet bij hoor, ik ken niet zo veel mensen die het al eens gehad hebben.BobG zei:Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.
Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)

Beginnen? je doet net of ze een junk word. Je moet er voor zorgen dat je voldoenden drinkt ook al heb je geen dorst. NIET combineren met Alcohol. en niet vaker als 1x in de 1.5 maand slikken anders is continu je serotonie pijl te laag en dit is ZEEER schadelijk! Bij gebruik van 1x in de 1.5 maand valt dit mee.Hempy zei:eigenlijk is het beter om niet te beginnen
2 uur na het eten slaat ie juist zwakker in op nuchtere maag klopt wel. Wat ik aanraad ik gewoon normaal eten een uur of 3 - 4 na het eten innemen. En dat misselijk is niet bij iedereen zelf nooit last van gehad en anderen in mijn omgeving ook niet.BobG zei:Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.
Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."