Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey ik heb gisteravond echte trip pasta pep gebruikt kweetnietmeer hoeveel denk 1 gram ofso, en ik ben nu nog steeds wakker. Ik begon om 9uur gisteravond en het is nu 13;49, maar mijn vraag is waar ik mij druk om maak: Ik krijg hem niet omhoog... Na hoelangen tijd of na wat te doen komt dit weer goed? En als ik drink dan blijft me keel droog. AlvASt bedankt!~!!"
"Oke zal probere te slape dank je wel alvast ja idd ... me vriendin komt rond 7uur, als ik tot dan slaap is het dan over?"
"eergister was de eerste keer dat mijn vriendin et nam en et was egt zo van,, WOOW sgatje je ruikt lekker :|:| haha egt grappig"
"kgeef je 100 vogeltjes of walvisjes als je niet stopt !!!!!"
"Just kidding doh"
"K ben nu 16 jaar.. en ik en mijn vrienden waren van plan om samen er een keer van te gaan genieten.. nu aan jullie de vraag is dit wel verstandig op mijn leeftijd en graag tips!"
"Ow oke ik zal even kijken ik reageer straks Nou het is niet me eerste keer, wel me 1ste keer pasta pep.. voornamelijk normale pep.. maar khad het 5maande niet gedaan.."
"ik wil meer!!!!!!!!!"
"Zeker weetenn"
"gewoon oefenen zoals iedereen heefd gedaan"