#1
je kan beter wel plannen maar je moet idd zin hebbenboy zei:Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.
Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.
