#1
Hou jij je maar koest, 17 jarig zoontje.Bal0n zei:Ja, maar jij bent dan ook wel een stuk stoerder dan de meesten he.
Hou jij je maar koest, 17 jarig zoontje.Bal0n zei:Ja, maar jij bent dan ook wel een stuk stoerder dan de meesten he.
Deranged zei:Mja ik heb zo wel mijn eigen ideeen over wat een verslaving te noemen is of bijvoorbeeld een gewoonte. In het woord verslaving zit het woord slaaf verstopt. Verslaafd, je bent een slaaf van iets. Dan kom ik dus uit bij de coke en eigenlijk niks anders. Wat ik met wiet had zie ik nu als een gewoonte en beslist geen verslaving. Vorig jaar nog was het voor mij een gewoonte om elke avond wat te roken. Als ik het niet had dan ging ik niet kapot door verlangens maar dan was de avond toch niet helemaal compleet ofzo, ik miste het wel degelijk maar niet heel ergen kon eigenlijk makkelijk zonder. Met wiet heb ik ook altijd makkelijk zo ineens van de een op de andere dag kunnen stoppen als het erop aankwam. Niks geen afbouwen of zelfs hulpverlening, als ik WILDE stoppen dan deed ik dat zonder moeite. Het woord verslaving vind ik in dit geval te zwaar, dus daarom een gewoonte.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."