Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik stop!

ik stop!

79 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja vandaag is het 2 weken geleden dat ik gestopt ben :grin:
ik hou wel vol!! :wave:
mis het ook niet gelukkig
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Only quitters quit, quitters quit quittin too.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
Only quitters quit, quitters quit quittin too.
Klik om te vergroten...
zeer goed uitgelegd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is maar XTC hoor, je kan zeggen wat je wil maar van zichzelf is hij niet verslavend. Gebruik zoals dit duidt enkel op een gebrek aan discipline en ruggegraat. Ook is dit een belediging voor de stof zelf omdat hij ten onrechte in een kwaad daglicht wordt gezet.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxicated zei:
nog 1 keertje en ik stop...

:flushed:
Klik om te vergroten...

Hoe vaak ik dat al niet gehoord heb.


*Gaap*
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
En waar zit het verschil tussen verslaving en afhankelijk zijn van?
Denk dat jij ook niet zo 1-2-3 alles neer kan leggen en nooit meer wat pakken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jongens ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken. Juist dat er mensen zijn die die ruggengraat niet hebben is al een teken dat het verslavend is. Als ik naar mezelf kijk, ik vind mezelf een redelijk wijs gebruiker tegenwoordig, ook ik kan niet naar een grote house-party gaan zonder een pilletje te pakken. Zwak? mss, maar de enige andere optie is om helemaal niet meer naar feesten toe te gaan.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Jongens ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken. Juist dat er mensen zijn die die ruggengraat niet hebben is al een teken dat het verslavend is. Als ik naar mezelf kijk, ik vind mezelf een redelijk wijs gebruiker tegenwoordig, ook ik kan niet naar een grote house-party gaan zonder een pilletje te pakken. Zwak? mss, maar de enige andere optie is om helemaal niet meer naar feesten toe te gaan.
Klik om te vergroten...
idd is bij mij juist van hetzelfde
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heb ik met alcohol, toch ben ik niet verslaafd aan alcohol. Afhankelijk is een beter woord, op dat moment ben je afhankelijk. XTC verslaving is een illusie, zelfde als met wiet. Als het erop aankomt stelt stoppen geen reet voor, ik kan het weten. In principe kan je aan alles wat je als plezier ervaart ''verslaafd'' raken, maar echt diep zal dit nooit gaan.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
ma kdenk dat als je bijv. egt verslaafd bent aan iets, zoals coke en speed, dat je daar echt niet vanaf komt. Bij wiet en xtc is t misschien minder, maar als je bijv. al 10 jaar lang elke dag blowt kun je niet 1 2 3 stoppen, zelfde bij x als je dit lang regelmatig doet
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een rare praat weer.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je heb gelijk.
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#13
kgeef je 100 vogeltjes of walvisjes als je niet stopt !!!!!
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#14
lul niet uit je nek
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Just kidding doh
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#16
stoppen is nu zeker slim ja want want als je van 1 pillejte heel je maagf leegkotst wil dat toch wel zeggen da je maag aaridg naar de k**ker is
ik hoop echt dat het je lukt suc6 :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
is een topic uit maart , maar ja....

ik gebruik de laatste tijd helemaal geen pillen meer :grin:
zeker niet meer elk weekend, dus dat is een doel behaald :)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja ben niet meer zo weg van pillen dus dat zal me zeker lukken :)
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
mooi ben echt blij voor je
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Bikkels en coke, kan niet he. Coke is voor mietjes, je laat je ff wijsmaken dat je wat bent, maar je bent niets. Een zwakkeling, je bent verslaafd aan de leugen die coke je keer op keer verteld. Ook voor het overwinnen van de verslaving verdien ik geen enkele vorm van lof. Ik had namelijk geen keus, verplicht afkicken eigenlijk. Ben nooit vrijwillig de strijd ermee aangegaan, had dit uberhaupt nooit gewild. Als het aan mij had gelegen zat ik er waarschijnlijk nu nog steeds aan. Ik heb gewoon geluk gehad.
Klik om te vergroten...

Sterk dit.Heb ik ook met coke.Om een of andere reden wil ik het steeds hebben.En eigenlijk steld het niks voor.Heel vreemd dat je onrustig wordt als je weet dat het bijv.niet te krijgen is.Echt gevaarlijk.Ben er eens een jaar afgeweest.Toen kwam er iemand met een pakkie en daar ging ik weer voor de bijl.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."