#1
ja vandaag is het 2 weken geleden dat ik gestopt ben
ik hou wel vol!!
mis het ook niet gelukkig
ik hou wel vol!!
mis het ook niet gelukkig
zeer goed uitgelegdBobG zei:Only quitters quit, quitters quit quittin too.

Intoxicated zei:nog 1 keertje en ik stop...
![]()
idd is bij mij juist van hetzelfdeMac... zei:Jongens ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken. Juist dat er mensen zijn die die ruggengraat niet hebben is al een teken dat het verslavend is. Als ik naar mezelf kijk, ik vind mezelf een redelijk wijs gebruiker tegenwoordig, ook ik kan niet naar een grote house-party gaan zonder een pilletje te pakken. Zwak? mss, maar de enige andere optie is om helemaal niet meer naar feesten toe te gaan.
Deranged zei:Bikkels en coke, kan niet he. Coke is voor mietjes, je laat je ff wijsmaken dat je wat bent, maar je bent niets. Een zwakkeling, je bent verslaafd aan de leugen die coke je keer op keer verteld. Ook voor het overwinnen van de verslaving verdien ik geen enkele vorm van lof. Ik had namelijk geen keus, verplicht afkicken eigenlijk. Ben nooit vrijwillig de strijd ermee aangegaan, had dit uberhaupt nooit gewild. Als het aan mij had gelegen zat ik er waarschijnlijk nu nog steeds aan. Ik heb gewoon geluk gehad.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."