#1
Skippy zei:mijn vriend vind het een goede zet van mij dat ik stop, gelukkig blijft hij er nu ook van af, hij gebruikt alleen nog als ik ook wil.
De rede dat ik mezelf verraadde, ik weet het niet precies, ik dacht eigenlijk zo van , nou nog 1 keer en dan is het over, waar ik me niet aan hield.
Een tijdje was ik dus bang dat het een verslaving zou worden, maar nu is het weekend en ik mis het totaal niet.
Nu hou ik het lekker bij de jointjes en over een tijdje weer lsd, maar dan hou ik het weer lekker rustig.
Fijn dat ie je steunt
Mooi dat je het niet mist!!

