Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik stop!

ik stop!

79 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Skippy zei:
mijn vriend vind het een goede zet van mij dat ik stop, gelukkig blijft hij er nu ook van af, hij gebruikt alleen nog als ik ook wil.
De rede dat ik mezelf verraadde, ik weet het niet precies, ik dacht eigenlijk zo van , nou nog 1 keer en dan is het over, waar ik me niet aan hield.

Een tijdje was ik dus bang dat het een verslaving zou worden, maar nu is het weekend en ik mis het totaal niet.
Nu hou ik het lekker bij de jointjes en over een tijdje weer lsd, maar dan hou ik het weer lekker rustig.
Klik om te vergroten...

Fijn dat ie je steunt :)
Mooi dat je het niet mist!!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mannelijke zware XTC-gebruikers die in hun leven meer dan 50 pillen hebben geslikt, is in dit onderzoek geen schade aangetoond.
Klik om te vergroten...

Omg! Zware xtc gebruikers, 50 pillen in hun hele leven... Dan zijn we iig niet goed bezig... IK slik 50 pillen gemiddeld op een paar maand :rolleyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
gelukkig voor je


wel volhouden he :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, maar jij bent dan ook wel een stuk stoerder dan de meesten he.
a
amateurLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik gebruik een beetje meer of jou maar zoiets heb ik nog nooit gehad
maar chapeau dat je gestopt bent :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja vast :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bollie zei:
Bij mannelijke zware XTC-gebruikers die in hun leven meer dan 50 pillen hebben geslikt, is in dit onderzoek geen schade aangetoond.
Klik om te vergroten...

Omg! Zware xtc gebruikers, 50 pillen in hun hele leven... Dan zijn we iig niet goed bezig... IK slik 50 pillen gemiddeld op een paar maand :rolleyes:
Klik om te vergroten...
oei oei zijt ge al een zware XTC gebruiker als ge in heel uw leven meer als 50 pillen hebt geslikt
dan vraag ik me af in welke catogerie ik behoor :confused: :confused: :confused: :confused:
best een stoppen dermee want
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
moehaha,dan zijn wij verloren :grin: :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
moehaha,dan zijn wij verloren :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
idd denk het ook :) :) :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
goed he :wave:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mooi ben echt blij voor je
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Bikkels en coke, kan niet he. Coke is voor mietjes, je laat je ff wijsmaken dat je wat bent, maar je bent niets. Een zwakkeling, je bent verslaafd aan de leugen die coke je keer op keer verteld. Ook voor het overwinnen van de verslaving verdien ik geen enkele vorm van lof. Ik had namelijk geen keus, verplicht afkicken eigenlijk. Ben nooit vrijwillig de strijd ermee aangegaan, had dit uberhaupt nooit gewild. Als het aan mij had gelegen zat ik er waarschijnlijk nu nog steeds aan. Ik heb gewoon geluk gehad.
Klik om te vergroten...

Sterk dit.Heb ik ook met coke.Om een of andere reden wil ik het steeds hebben.En eigenlijk steld het niks voor.Heel vreemd dat je onrustig wordt als je weet dat het bijv.niet te krijgen is.Echt gevaarlijk.Ben er eens een jaar afgeweest.Toen kwam er iemand met een pakkie en daar ging ik weer voor de bijl.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
sterkte!!

ik hoop dat je het volhoud :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik stop met zeggen da ik stop :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
minderen gaat zeker maar volledig stoppen zie ik echt nie zitten
zeker nie zolang ik op stap ga
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Ja, maar jij bent dan ook wel een stuk stoerder dan de meesten he.
Klik om te vergroten...
Hou jij je maar koest, 17 jarig zoontje.
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#16
rare praat ? .. ik heb een tijd lang maar af en toe pep kunnen gebruiken omdat er mensen in mijn omgeving niets van mochten weten .. :P en nu weten vrij veel mensen het en ga ik liever een weekendje door op de speed dan een avondje vagen op de mdma ..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja te veel LSD is ook niet goed natuurlijk, dan heb je veel kans op flashbacks en kdenk da je dan ook wel wat para n vaag gaat worden
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgens mij kan je wel een lsd verslaafde worden...
ken toch een paar mensen die als een verlsaafde gebruiken
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat zijn idioten meneer Jiho, een belediging voor de substantie zelf en de gebruikers die het wel kunnen. Als ik iemand op tv zie praten over zijn ''wiet verslaving'' alsof hij cold turkey van de hero afmoest dan raak ik soms best geirriteerd. Zulke figuren en hun bullshitverhalen geven mensen zoals mijn ouders een fout beeld van wiet. In principe is alles verslavend tot in zekere zin. In sommige gevallen draait het echter om een stukje zelfbeheersing en discipline, weet wanneer je niet aan de behoefte moet toegeven. Zo moeilijk is het niet om je ff in te houden. Ken je grens en hou je daaraan, dan is er niks aan de hand. XTC verslaving bestaat simpelweg NIET, mensen die het zo ervaren zijn zwakkelingen. Ik heb verschillende vormen van verslaving mogen ervaren en ook xtc heb ik op een manier gebruikt waarbij sommigen al zouden spreken van een verslaving. Dit was het echter niet, ik gebruikte het regelmatig omdat ik het gewoon graag deed niks verslaving. Coke, dat was een verslaving. Roken is dat nog steeds. De rest is gewoon een kwestie van ballen hebben.


Yep, ik moet hier echt weg, weg van dat toetsenbord. Eerst alleen nog eten. :(
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Alle drugs zijn in mijn ogen verslavend en ook zeer zeker XTC, vind het ook wel een beetje sneu voor de mensen die zeggen die moeten afkicken van XTC, GHB, wiet oid, mja voor die mensen kan het toch evengoed een gevecht zijn. We zijn niet allemaal zulke bikkels dat we aan de sos gehangen hebben. Iedereen ervaart zijn eigen probleem als iets serieus en dan kun je niet gaan beweren dat het een stelletje losers zijn die zich aanstellen, want zo simpel zit het gewoon echt niet in elkaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."