#1
ben sins oud en nieuw gestopt ![:)]()

Maar dat is carneval :PSkippy zei:Deze keer meen ik het echt, ik ga er aan kapot, het is nog geen verslaving, maar dat word het wel als ik zo doorga, en als je dat al weet ben je dom als je doorgaat. Xtc is niks voor mij, het is het niet waard, ik zeg eerlijk, het is tof , gezellig leuk als je onder de mensen bent, maar gebruik het dan op een feest zoals ik al zei
Sweet_Shadow zei:Skippy zei:Deze keer meen ik het echt, ik ga er aan kapot, het is nog geen verslaving, maar dat word het wel als ik zo doorga, en als je dat al weet ben je dom als je doorgaat. Xtc is niks voor mij, het is het niet waard, ik zeg eerlijk, het is tof , gezellig leuk als je onder de mensen bent, maar gebruik het dan op een feest zoals ik al zei
Hm maar als het niet door verslaving kwam, wat was dan de reden dat je nog een paar keer (als het ware) jezelf verraadde?
Goed dat je er een punt achter zet in ieder geval. Hoe zit het eigenlijk met je vriend?
Succes verder!!!
vrouwen lopen idd eerder schade op aan drugsgebruik dan mannenSkippy zei:Maar wat ik ook wilde vragen: de sterkte van je lichaam qua drugsgebruik, verschilt dat bij mannen en vrouwen?
Want mn vriend en ik gebruikten evenveel pillen, maar hij had nooit ergens last van maar ik wel.
bedankt voor jullie reacties
Bij een zelfde hoeveelheid klopt het ja. Omdat een vrouw gemiddeld lichter weegt. Maar als een man en een vrouw beide 2 mg gram per kilo lichaamsgewicht nemen maakt het niks uit. En heb je misschien een bron van dat onderzoek lijkt me namelijk onzin dat iemand daar onderzoek naar doet.Flashing Moments zei:vrouwen lopen idd eerder schade op aan drugsgebruik dan mannenSkippy zei:Maar wat ik ook wilde vragen: de sterkte van je lichaam qua drugsgebruik, verschilt dat bij mannen en vrouwen?
Want mn vriend en ik gebruikten evenveel pillen, maar hij had nooit ergens last van maar ik wel.
bedankt voor jullie reacties
vooral bij xtc lopen vrouwen sneller hersenschade op(dat is ook uit onderzoek gebleken)
Vrouwen mogelijk gevoeliger dan mannenBij een zelfde hoeveelheid klopt het ja. Omdat een vrouw gemiddeld lichter weegt. Maar als een man en een vrouw beide 2 mg gram per kilo lichaamsgewicht nemen maakt het niks uit. En heb je misschien een bron van dat onderzoek lijkt me namelijk onzin dat iemand daar onderzoek naar doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."