#1
dallandra zei:Miss-Behaviour zei:baarsjesbewoner zei:2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal![]()
Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal![]()
![]()
ja,bij mij word het ook steeds minder,ik zat op de 3,5 die avond..
Even een tijdje minderen en een break van een paar maanden inlassen zou niet verkeerd zijn voor ons... maar ja .... eerst 12 mei nog ... dan wil ik kappen tot awake festival. (anderhalve maand dan).