#1
Iets van 3 keer per jaar en dan iets van 2 op een avond.
baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
dallandra zei:baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
ik vanavond al!
dallandra zei:baarsjesbewoner zei:morgen weer awake.....................![]()
ik vanavond al!

laat me raden, paracetamol?Deranged zei:Nee wacht gemiddeld 20 per jaar is 1.70 per maand, 2 dus zeg maar. Toch best veel eigenlijk.![]()
klopt.Stella zei:De Baarsjes das toch Amsterdam West?
baarsjesbewoner zei:klopt.Stella zei:De Baarsjes das toch Amsterdam West?
2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
baarsjesbewoner zei:2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!

Miss-Behaviour zei:baarsjesbewoner zei:2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal![]()
Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal![]()
![]()
dallandra zei:Miss-Behaviour zei:baarsjesbewoner zei:2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal![]()
Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal![]()
![]()
ja,bij mij word het ook steeds minder,ik zat op de 3,5 die avond..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."