Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen gemiddeld per maand?

Hoeveel pillen gemiddeld per maand?

150 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iets van 3 keer per jaar en dan iets van 2 op een avond.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
baarsjesbewoner zei:
morgen weer awake..................... :grin:
Klik om te vergroten...


Jaaaaaaaaaaaaaaaah ! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nul.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
baarsjesbewoner zei:
morgen weer awake..................... :grin:
Klik om te vergroten...

ik vanavond al!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
dallandra zei:
baarsjesbewoner zei:
morgen weer awake..................... :grin:
Klik om te vergroten...

ik vanavond al!
Klik om te vergroten...

Jij wel, lucky bastard :wink: Maar goed, als jij morgenavond verrot aan het zijn bent, gaat voor ons de pret nog beginnen.

Veel plezier he als ik je niet meer spreek voor die tijd :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
dallandra zei:
baarsjesbewoner zei:
morgen weer awake..................... :grin:
Klik om te vergroten...

ik vanavond al!
Klik om te vergroten...

veel plezier :wave: :wave:
grmmmbbb ehhhhh nee hoor ik ben niet jaloers ofzo...... :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee wacht gemiddeld 20 per jaar is 1.70 per maand, 2 dus zeg maar. Toch best veel eigenlijk. :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Nee wacht gemiddeld 20 per jaar is 1.70 per maand, 2 dus zeg maar. Toch best veel eigenlijk. :confused:
Klik om te vergroten...
laat me raden, paracetamol? :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stella zei:
De Baarsjes das toch Amsterdam West?
Klik om te vergroten...
klopt.


2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
baarsjesbewoner zei:
Stella zei:
De Baarsjes das toch Amsterdam West?
Klik om te vergroten...
klopt.


2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Klik om te vergroten...

thnx!
het was erg leuk!

ik denk dat ik maar ga proberen te minderen met xtc.
ik voel me de dag erna zo depri tegenwoordig...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
jah dat depri gedoe heb ik ook soms, maar niet zo erg.. gwn denken aan de volgende keer da je het weer kan doen :) het leven is mooooi :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
baarsjesbewoner zei:
2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Klik om te vergroten...

Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal :hearteyes:

Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal :hearteyes:

:rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
gemmideld denk ik 1 per maand , misschien wel minder
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
sinds oud & nieuw geen xtc meer gehad .. dus een erg laag gemiddelde nu :sunglasses:
daarvoor 10 pillen per maand gemiddeld denk ik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
gemiddeld 1 pil per 3 maanden :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miss-Behaviour zei:
baarsjesbewoner zei:
2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Klik om te vergroten...

Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal :hearteyes:

Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal :hearteyes:

:rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja,bij mij word het ook steeds minder,ik zat op de 3,5 die avond..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Normaal gezien een 5-tal pillen per weekend, maar met grote feestjes durft da aantal wel wat groter worden... zo zat ik overlaatst aan 15 maar da doe ik nooit meer.De afkick die ik had was enorm: paniekaanvalle, paranoia en enorm slecht gezind
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 x per anderhalve maand, zo'n 3 tot 5 pillen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
dallandra zei:
Miss-Behaviour zei:
baarsjesbewoner zei:
2 de awakegangers: veel plezier vannacht en/of morgennacht!!!
Klik om te vergroten...

Thanks, heb me zeker vermaakt... 't is wel schandalig, heb deze keer gewoon 4 pillen naar binnen gewerkt.. beetje vroeg begonnen, we hadden in de stad voordat we heengingen al de 1e eringegooid, dus rond 11.30u was ik al helmaal :hearteyes:

Vanmorgen om 10u was ik nog steeds helemaal :hearteyes:

:rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja,bij mij word het ook steeds minder,ik zat op de 3,5 die avond..
Klik om te vergroten...

Even een tijdje minderen en een break van een paar maanden inlassen zou niet verkeerd zijn voor ons... maar ja .... eerst 12 mei nog ... dan wil ik kappen tot awake festival. (anderhalve maand dan).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
enkele maanden geleden zat ik op m'n piek.
At er de zaterdag 4 tot 8 per avond.
In de vakanties gebeurde dit bijna 2 dagelijks.

Ik schat een 20 tot 25 pillen per maand dus.
Tot 4 maand geleden ben ik drastisch geminderd tot 2 tot 4 op zaterdagavond. Dit kwam op max 16 pillen per maand.

Ben inmiddels al 2 maanden gestopt met pillen, en overgeschakeld op cocaine. Ben wel meer geld kwijt, maar kvoel me niet meer zo een junkie.
Het is mss erger aan de coke te zitten, dan aan de snoepjes, maar de mensen kijken me allesinds niet meer zo aan als drugsverslaafden.

Volgens velen ben ik ook gestopt... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."