ik heb mijn eerste pil 3 weken geleden gehad...
naja mn eerste 3, betrouwbaar persoon, nieuwe soort.
2 genomen maar niet veel van gevoeld.
Had gelukkig ook nog 1 van iemand anders, die sloeg beter in.
Helaas kan ik denk ik niet zeggen dat de eerste keer mn vetste keer was, ik ging voor mn gevoel nog lang niet hard genoeg.
3 weken geleden dus...
Ik keek het net na, shit ik dacht dat het al langer geleden was
Omdat ik n beetje aan mn gezondheid wil denken probeer ik max een keer in de maand, liefst 2 maanden.
Op de planning staat nu 17 juni op Defqon1!
Als ik er dan weer pak dan heb ik bijna 7 weken ertussen, zou ik knap van mezelf vinden
Héél misschien nog een keertje voor 17 juni
![:hearteyes:]()