Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen gemiddeld per maand?

Hoeveel pillen gemiddeld per maand?

150 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst om de twee weken 2 pillen, maar nu krijg ik weer eens Jumping Time 4 voor me kiezen dus dat worden er weer 3 na een week van 2 pillen dus 4 weken in een maand wordt 2+2+3= 7 pillen in een maand het ABSOLUTE MAXIMUM!.... en ik ben nog maar net begonnen :( Dood aan tolerantie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb nu al meer dan 2 weken geleden dat ik nog mdma hebgepakt en binnekort examens dus het zal 2maanden zijn dat ik nix heb gepakt :grin:
moest welleens, werd teveel :(
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik steek ongv +- 3-5 pillen per week ( gwn vrijdag avond dus )




grtz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb mijn eerste pil 3 weken geleden gehad...
naja mn eerste 3, betrouwbaar persoon, nieuwe soort.
2 genomen maar niet veel van gevoeld.
Had gelukkig ook nog 1 van iemand anders, die sloeg beter in.
Helaas kan ik denk ik niet zeggen dat de eerste keer mn vetste keer was, ik ging voor mn gevoel nog lang niet hard genoeg.

3 weken geleden dus...
Ik keek het net na, shit ik dacht dat het al langer geleden was :(

Omdat ik n beetje aan mn gezondheid wil denken probeer ik max een keer in de maand, liefst 2 maanden.
Op de planning staat nu 17 juni op Defqon1!

Als ik er dan weer pak dan heb ik bijna 7 weken ertussen, zou ik knap van mezelf vinden :wink:
Héél misschien nog een keertje voor 17 juni :hearteyes:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 per maand ofzo en dan meestal 2 op 1 avond
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze week op vakantie 17 stuks :flushed: :rolleyes: Maargoed ik ben dan ook flink naar de kanker.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben af gaan bouwen van 2 pillen per week naar 2 pillen per maand of 2 maanden :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik slik met vrienden gem zo elke 2 maanden een keer. Dan nemen we tussen de 4 en 8 pillen ligt eraan of ze bijv. 60 mg of 120 mg zijn.

Als alles goed gaat hebben we vrijdag weer een feestje met shrek 2tjes en daar ga je echt lekker hard van :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg verschillend, ene maand niks andere maand soms meer dan 5. Iets van 2 normale pillen van 80-120mg gemiddeld per maand.

De dagen erna altijd zo moe dus daarom vaker coke dan pillen. Xtc op een house feest en af entoe coke op een zuipfeest.

Ligt er ook aan, wat me gesteldheid is zowel, geestelijk, lichamelijk als financieel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
laatste tijd is het erg heftig hier in t zuiden.. :mrgreen:

zaterdagavond toch wel gemiddeld tussen de 5 en de 10 pillen afhankelijk van de sterkte van de pil...
denk de laatste 2 maanden toch wel zon 25 a 30 pillen per maand..



:smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
pff maarja over je hele leven is dat gemiddeld maar 0,5 pil per maand ofzo he Mr. Sossa :mrgreen:

K zit nu op 2 keer per maand.
1 keer stuk of 10
1 keer gewoon maar eentje

Wil nu ook weer een maandje wachten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
In de 3 laatste maanden denk 5pilletjes in het totaal.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
dit is mijn xtc periode, heb het begin zomervakantie geprobeerd met een vriend van me.. anderhalf stuks.. nouja zit dan perweek voor mezelf op ongeveer 3 pillen .. voor 1 avondje. volgende week nog een keer losgaan met een vriendin van me.. en dan kappen voordat ik door ga op school :rolleyes: alleen zo moeilijk om er vanaf te blijven man.. :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Denhaagg_15 zei:
dit is mijn xtc periode, heb het begin zomervakantie geprobeerd met een vriend van me.. anderhalf stuks.. nouja zit dan perweek voor mezelf op ongeveer 3 pillen .. voor 1 avondje. volgende week nog een keer losgaan met een vriendin van me.. en dan kappen voordat ik door ga op school :rolleyes: alleen zo moeilijk om er vanaf te blijven man.. :confused:
Klik om te vergroten...

Als je als weekend gebruiker xtc gebruikt , heb je xtc niet nodig tijdens school , en in de week is het echt niet moeilijk om van de xtc te blijven.

Maar als je dan weekend gebruikt, ga je meer en meer nodig hebben ,en ja..
Zo had ik het toch vroeger ervare.


En als jij het al moeilijk hebt om van de xtc te blijven. Zou ik als ik jou was niet aan de pep en coke zitte. :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
tusse 0-4 (omdat ik soms ook een maand niks neem) gebeurd laatste tijd steeds vaker...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
5 pillen gaat ook veel te ver!

Wat voor kutpillen krijg je dan wel niet voorgeschoteld?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
^iedereen maakt die opmerking altijd maar weer :rolleyes: Het hoeven helemaal geen KUT PILLEN te zijn zommes, miss heeft hij hoge tollerantie en als je een nachiej doorgaat is 5 pillen heel goed mogelijk!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ok, maar wel heeeeel erg ongezond en ik vind het echt allesbehalve relaxed...

Maar die 15 kunnen echt geen goeie zijn geweest.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat noem jij goeie dan?

15 is zeker niet het recore hoor. sommige mensen krijgen het voor elkaar 30 goeie pillen weg te slikken. enorme junks moeten het dan ook wel zijn maar toch. Het kan....[/i]
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
die 15 ware van redelijke kwaliteit, niet het beste wat ik heb gehad en daarom zat ik aan zoveel maar op dat moment was hier weinig te krijgen

5 per avond da is toch een redelijk aantal je bent heel de avond gewoon perfect en ja kan makkelijk de dag derna ook nog wakker blijve

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."